Se olis kolme pian kolmesta neljään kuukauteen ilman wowia ja ei paluuta taida olla. Kaikki hahmot oli levelitetty vauhdilla ja siihen se inspiraatio pian loppuikin. Uudet kuoret mutta sisältä samaa paskaa kuin aiempi lisäosa. Syy lopettamiseen oli wowin pelaajat itse. Tuli aika paljon tankitettua instoissa ja hiilutettua (pvp- jonoja ei jaksa ja koska en ole hc- pelaaja ei kiltoihin liittyminen ja niissä raidaaminen sovi minulle enää), ja kokemukset niistä oli aina yhtä paskoja.
Pelaajien keski-ikä on laskenut selvästi. Pelaajat on keskimäärin HELVETIN tyhmiä, itsekeskeisiä ninjoja, tuhannen tolloja ja muita idiootteja.
Kohteliaita ihmisiä ei näkynyt missään ja järkevä keskustelu oli mahdottomuus.
Kun siinä tankittelin ja pyytelin että "sap triangle please and hex moon please", niin vastataan "NAB JUST GO". CC- ei toimi, ei sitten mitenkään.
Ihmiset eivät osaa/jaksa opiskella hahmoaan sen vertaa ettei mun tarttis väitellä shamaanin kanssa että onko sillä Hex- vai ei (tämä tappelu käytiin ja lopputulos oli kun kyllästyin että shamaanilla ei ole hex:iä).
Porukka pulli tankin edeltä, porukka ei osaa käyttää CC, porukka hakkaa ihan eri kohdetta kuin tankki, aivan vitun retardia tankittaa tuollaista.
Hiiluna se oli samaa paskaa, kukaan ei buffaa instoissa ketään jos ei erikseen anele, mage EI VOI tehdä vettä jos et maksa.
Hakkasin yksien shoulderien takia instaa läpi tankkina 22. vitun kertaa ja kun 23. kerralla ne droppas, dps- dk ninjas ne "os" ja lähti instasta.
Nyt kuulemma blizz vielä helpotti instoja jotka olivat juuri sopivan hankalia ja kunnon porukalla helppoja, muttakun idiootit eivät osaa pelata classiaan niin blizz nerffaa peliä ja pilaa meidän ilon jotka halutaan tehdä muutakin kuin hakata naamalla näppistä.
Ei tarvita meikäläistä azerothissa enää.