PC World of Warcraft

Hmh, mullakin takana ööh about 9kk lopetuksesta ja takas en aikonut enää palata. Nyt vaan iski hillitön himo pelaamaan kun kaikki ois kerranki aivan uutta niitä alotusmestoja myöten (vois tehdä jopa uudelle servulle uuden hahmon ja alottaa sillä). Mutta niin, koulu painaa päälle ja rahaakaan ei liikaa ole. Mutta kun polttelis niin näppejä päästä vähän pelaamaan :D Tosin, melkein tiedän jo nyt että äkkiä kyllästyisin koska kaikki kaverit ja entinen kilta on lopettanut aikaa sitten eli yksin siellä juoksentelis randompoppoon kanssa. Mutta toisaalta, jos alottais ihan puhtaalta pöydältä vois siellä rakentaa uuden verkoston ihmisistä ja taas ois hauskaa. Hittolainen, ehkä mä passaan kuitenkin...

Muutama kuukaus taukoo ja nyt broidin tilillä kattelen paikkoja. Aika uusiks on paikat menny. Ei ole tullut mitään muutakaan pelattua niin huomaa kyllä että hoksottimet ja refleksit ei ihan oo kohillaan. Ukko tippu siihen isoon 'arpeen' mikä Barrensin jakaa. En vaan saanu stopattua lehmää. Pitää kuitenkin hakea Cata pois ja levuttaa sinne 85. Nyt pääsee onneks duuniin niin parin viikon päästä ei ole, ehkä, sit niin ruuhkaa. Onneks oon ollu aina niin paksa että ei oo kunnon koukkuun jääny. Kivahan tota on pelaillakin.

Arvatkaa potuttiko tunnin jonotuksen jälkeen kun sanottiin, että "ei voi maksaa nyt, vaan ennakkoon maksetut saa lisärin. Huomen uudestaan". Joo en oo menossa, ostan battlenetistä.
Ei tässä muuten mitään, mutta olin ennakkovarannut sen ja maksanu 5€ varausmaksun, ja sillon mulle sanottiin että voin hakea pelin klo 00:00 julkasupäivänä. "Voit hakee pelin sillon yöllä, me ollaan pari tuntii auki", niin kyllä mä oletin että mä sitten voin sen hakea. Saatana.

E: Hyvin muuten pääsee servuille. Ylläri :D

Mua kyrsittää, kun battlenet ei hyväksy mun Visa Electronia eikä Visaa. Mikä siellä nyt on vialla? Ostin kuitenkin Cataclysmin eilen aamulla sitä kautta ja toimi kortti ihan hyvin. Ja nyt ei sit muka toimikaan. Perkele.

Oon pettynyt Postin paketti 14 palveluun eli pitäis tänään tulla ovella reippaasti ennen kello 14:00, tai viimeistään 14:00 voi hakea postista jos ei ollut kotona. Olen toki kotona...

Tilasin siis lisärin viime vuonna jo, ja diilina oli siinä tuo superhyper posti. Kuitenkin 03:00 viime yönä lajiteltu Tampereella.

Oon pettynyt Postin paketti 14 palveluun eli pitäis tänään tulla ovella reippaasti ennen kello 14:00, tai viimeistään 14:00 voi hakea postista jos ei ollut kotona. Olen toki kotona...

Tilasin siis lisärin viime vuonna jo, ja diilina oli siinä tuo superhyper posti. Kuitenkin 03:00 viime yönä lajiteltu Tampereella.

Noi lumet haittaa aika paljon toimituksia. Mulle soitettiin juuri muuttolaatikkofirmasta, että eivät luultavasti pääse lumien takia noutamaan laatikoita tänään.

Toivottavasti saat sen ajoissa!

Kävin tsekkaamassa oman serverin tilanteen ja 10 tuntia releasen jälkeen noin parikymmentä henkilöä jo lvl 84 eli sanotaanko n. 12tuntia menee 85:een. Ei vaikuta kovin pahalta urakalta.

Paketti tuli. Asennus ohi, semmosta.

Pankista selvisi, että tänään on joku maksukorttihäiriö, minkä takia kortit ei pelitä niin kuin pitäisi..

Itselläni ei ole mikään kiire levutuksen suhteen (tai mitä mä tässä selitän, töissä on pitänyt olla välillä ni ei oo ehtiny...), ainakaan ensimmäisellä hahmolla. Mulla on monta 80 levusta, mut päätin nyt levelöidä dk:n ja keskittyä pvp:hen.

Aika nopeasti tulee kyllä levelit. Ensimmäisen hutaisin aamuistunnolla ennen töihin lähtöä. Ihan kiva toisaalta sitten kun levelöi muut hahmot, ettei siihen mene viikkokaupalla.

85 vihdoin huh huh.. toi vika levu ihan sairaan kova vääntö :/

Jos lisärin cap tulee alle 20h, kuten moni on kirjoitellut, ei hirveästi väännöstä voida puhua :) Nopein on tainnut olla alle 6h. On tämäkin peli vaihtunut kyllä aikaa sitten muihin. Ihan jänskää se oli aikansa.

Mullakaan ei ole mikään hoppu. Huvikseni ja omaksi iloksi pelailen. Pari tuntia kerrallaan pari kertaa viikossa. Ihan hyvä tahti. Pelaan tosiaankin vain pelaamisen ilosta. Mistään vääntämisestä ei voi puhua :)

Back
Ylös Bottom