Windows media player

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zztop
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
mikä hitto tätä vaivaa??

yritän katsoa yhtä treenipätkää (4 min,) kuva nykii,pykii ja jumii.koko pätkän katsomiseen menee 20 minuuttia!!!!

tätä se on tehny ennenkin ja sitten kun klikkaan playta että katson uudestaan,niin sitten se pätkä näkyy normaalisti,joidenkin pätkien kohdalla tekee tuota,ei kaikkien.

jotain asetusongelmia vai mitä?

e:media player siis

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaihda BS Playeriin

mitenpä tuo vaihto onnistuu,on mulla vlc:ki,mutta aina kun katson jotain pätkää alkaa tuoa winmepl automaattisesti pykimään kuvaa,rainelan treeni videot näky äsken taas normaalisti

Mulla tehnyt samaa, alkoi pariviikkoa sitten kun windows latasi jotain päivityksiä.
pätkät mitkä ennen toimi moitteettomasti nykii niin perkeleesti. No onneksi on BSp.

imutin leffoja piratebaysta,mutta win media pl. ei näyttäny kuvaa lainkaa, aukesi ihan normaalisti vlc soittimella,miten saan oletussoittimeksi tämän vlc:N

zztop sanoi:
imutin leffoja piratebaysta,mutta win media pl. ei näyttäny kuvaa lainkaa, aukesi ihan normaalisti vlc soittimella,miten saan oletussoittimeksi tämän vlc:N

Avaa vaikka My computer. Siitä sitten Tools -> Folder options -> File Types. Sitten etsit vaikka siitä listasta sen tyyppiset tiedostot mitkä haluat linkittää vlc:hen AVI, MPG etc. Painat Change ja haet kovalevyltä sen VLC:n exe-tiedoston.

mulla on aina ollut mediaplayerissa tää kodekki: DivX521XP2K ja kaikki leffat on aina näkyny . joskus aikanaan mulla oli kaikenmaailman ffdshowt yms... niin meni vaan kone aivan sekaisin. äänille on sitten ac3-filter.

Ite en oo muita kodekkeja tarvinnut kun yllämainitun ffdshown... se on kyllä totta että äkkiä on kone solmussa jos eri kodekkeja alkaa sikinsokin asentelemaan :)

Back
Ylös Bottom