Winclub?

Ei kai kukaan niin uuno ole, että ei ole tiennyt tässä tapauksessa mihin rahansa on pistänyt? Jos ei omiaan ole saanut pois, on ollut perkeleellisen ahne, tai sitten auttamattoman myöhässä.

Monikos on ollut velkavivulla mukana? :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuka panee pystyyn seuraavan? Pahintahan näissä on, että ihmiset eivät vaan opi. Ja Suomessa tuo talousrikosten tutkinta töksähtelee aika pahasti.
 
Niin, tapansa kaikilla ajatella. Kyllä mä sen kermakakun ensin haluaisin nähdä, mitä oisin ostamassa. Koska varsin monesti onpi niin, että jos joku haisee paskalta ja näyttää paskalta, se suurella todennäköisyydellä on paskaa.

Jos mulla nt sattuis olemaan jokunen tonni ylimääräistä sijoitettavana, niin enpä ensimmäisenä niitä sijoittaisi "firmaan" jonka kaikki tiedot löytyvät... ööö... mistäs ne nyt löytykään? Kuinkas moni sijoittaneista on saanut nuille saamilleen lupauksille jonnin moista konkreettista todistetta?

Eli mun mielipide on että jos paskaan on valmis sijoittamaan, niin on paskan kanssa valmis sitten elämään. Samahan se onpi kaikessa sijoittamisessa. Iso voitto, iso riski.

Ovatko kaikki yhtä älykkäitä kuin sinä huomaamaan nämä puutteet vaikkapa kyseisen "yrityksen" kohdalla? Saako tyhmiä huijata?
 
Noita uutisia kun on lukenut niin KRP ilmeisesti on seuraillut/seurailee keskustelua. Kannattaa tosiaan nyt alkaa kehumaan rikollisella hyödyllä tienatuista rahoista, niin helpottuu se jälkipyykin selvittely.
 
Vaikka ymmärrän kyllä, että on väärin houkutella valheilla tuommosiin "investointeihin", niin voiko nyt kovinkaan moni vilpittömästi sanoa ettei haistanut palaneenkäryä ja epäillyt vahvasti kusetusta, mutta lähtenyt mukaan silti riskillä dollarinkuvien sokaisemana... Toisia mukaan houkutelleet eivät tainneet kuitenkaan itse suoraan hyötyä rahallisesti muiden mukaantuomisesta? Vai maksettiinko siitä jotain provikkaa?

Kuitenkin vähän vaikeaa tuntea sympatiaa rahansa menettäneitä kohtaan, kun tämä on kuitenkin niin ilmeinen vedätys ollut, että se suorastaan hyppi silmille kuinka päivänselvää asia.
 
Kyllähän nuo sponsorit jotka houkuttelivat muita mukaan tienasivat provikkaa siitä. Kusiset paikat varmaan nyt kavereilla.
 
mtv3.fi kertoo seuraavaa
Klubin toiminta on herättänyt vilkkaan keskustelun internetissä. Esimerkiksi tietokoneharrastajien suosiman MuroBBS-palstan kesäkuussa alkunsa saanut keskusteluketju on kasvanut jo yli 600-sivuiseksi. Palstalla on käyty kiivasta väittelyä klubin puolustajien ja kritisoijien kesken. Myös KRP:ssä nettikeskusteluja on seurattu tiiviisti.

- Olemme tänäänkin käyneet läpi viikonlopun aikana tehtyjä kirjoituksia, Ranta-aho kertoo.

:hyvä:

edit. Vahingon ilo on paras ilo.
 
Hahah! Onneksi olkoon vaan niille joilla ei käynyt ihan niinkuin elokuvissa. Jokunen vuosi sitten tuli kaveria varoiteltua amwaysta, naurettua päin naamaa että älä nyt helvetissä ala sillä leikkimään. No tottakai se alkoi, 80 000e kun vuodessa tienataan melkein huomaamatta. Kuukausi meni suu vaahdossa touhutessa ja sen jälkeen ei kaveri ole paljoa touhusta maininnut. Aina ei voi voittaa. :hyvä:
 
Hmm. Voisi epäillä, että tätä "avataan viikon päästä" -mantraa toistellaan jatkuvasti sen takia, että pystytään häivyttämään jälkiä (papertrail ja digitaaliset jäljet mm. rahansiirroista jonnekkin toiseen veroparatiisiin tuolta Panamasta).

Mitä myöhemmin noita rikosilmoituksia tehdään, sitä vaikeammaksi tuon selvittäminen tulee, jos rahat ovat vahvasti jemmattuna numeroiduille pankkitileille/trusteihin jonnekin Antiquaan tai muuhun vastaavaan todella hämäräperäiseen veroparatiisiin (tai sitten jonnekin ihan tuttuun eurooppalaiseen veroparatiisiin, kuten Liechtensteiniin tai Sveitsiin).
 
Ja taustahahmot on muuten sitten kerännyt sitä rahaa ihan oikeasti... jossain nyt jotkut makaa maha pystyssä rahoissa pyörien...:) Ja naureskelee ihmisten typeryydelle ja erityisesti ahneudelle..koska ahneuteen tuon klubin toiminta eniten perustui. Siihen että suuri osa ihmisistä ei tyydy kohtuuteen vaan ne haluaa enemmän ja enemmän..eli tässä tapauksessa sijoittavat "tuotot" uudelleen ja uudelleen nostamatta ulos..

Kyllä clubin toiminta perustui täysin ihmisten huijaamiseen.
 
Kuka panee pystyyn seuraavan? Pahintahan näissä on, että ihmiset eivät vaan opi. Ja Suomessa tuo talousrikosten tutkinta töksähtelee aika pahasti.
toi on totta. eikös einsteini jo tuon luonnonlain keksinyt.

ja jos joku tuonne rahojaan sijoittanut lukee tän eikä tehnyt viime kesänä jo rikosilmotusta niin onnittelut, rahoillasi varmaan ajellaan huvijahdilla etelän lämmössä tai juodaan maukkaita drinkkejä.
 
"Verkon keskustelupalstoilla rahojaan menettäneet purkavat raivoaan."

-Turha purkaa, eikös "me" sanottu. Sitä saa mitä tilaa.
 
Kyllä clubin toiminta perustui täysin ihmisten huijaamiseen.

No toki perustui, mutta se huijaus onnistui sen takia että ihmiset on niin ahneita. Huijauksessa käytettiin avuksi ihmisten ahneutta, ahneutta olla nostamatta "tuottoja" ja tästä syystä ahneet tyhmät ihmiset uudelleensijoitti "tuottonsa".
 
"Verkon keskustelupalstoilla rahojaan menettäneet purkavat raivoaan."

-Turha purkaa, eikös "me" sanottu. Sitä saa mitä tilaa.
kerrankin varoitukset tuli hyvissä ajoin, ainut jälkiviisastelu on se, että varoitukset ois kannattanut ottaa tosissaan :)
 
No toki perustui, mutta se huijaus onnistui sen takia että ihmiset on niin ahneita. Huijauksessa käytettiin avuksi ihmisten ahneutta, ahneutta olla nostamatta "tuottoja" ja tästä syystä ahneet tyhmät ihmiset uudelleensijoitti "tuottonsa".
No täähän se onkin lieventävä asianhaara. :jahas:
 
Opetelkaa hyvät ihmiset lukemaan...tai jaksakaa lukea mun postaukset tätä aihetta koskien.

Edelleen sanon, mun väittämä on vain se, että ihmiset ovat tähän mennessä saaneet käsittämättömiä tuotto% Win-Clubista, ja he ovat saaneet tuotot ulos ihan oikeana rahana.

Sen lisäksi kyse ei ole verkostomarkkinoinnista.

Monilta muilta osin toiminta on hämärää, ja itse en ole tällähetkellä laittamassa rahaa kyseiseen clubiin koska uskon olevani myöhässä. Jos joku on halukas sijoittamaan puolestani n. 2000 e "aloitusmaksun" niin voin toki itse 1000 e asiaan uhrata. Jos näin tapahtuu raportoin siitä kyllä tässä ketjussa.

Oli sitten kyse "sijoittamisesta" tai sijoittamisesta, niin jälkiviisaus on ihan turhaa. Win-Clubiin liittyen, olisin toki laittanut vuosi sitten rahaa kiinni "treidaukseen", jos olisin tiennyt että viimeinen vuosi on ollut ihan oikeasti niin tuottoisa miltä nyt näyttää.

Sitä en tiedä, että mihin huikeat tuotot oikeasti perustuu, jos luette mun kommentteja tämän threadin alusta, niin olen pitänyt hyvin todennäköisenä että uusien mukaan tulijoiden rahaa maksetaan vanhoille jäsenille "tuottoina". Mutta tuli "tuotto" mistä hyvänsä, niin tähän mennessä on porukka sitä rahaa nostanut ihan oikeina euroina ulos. Olen tämän asian nähnyt erittäin läheltä. Olen myös päässyt näkemään millaiset ovat jäsenen sivut netissä, ja siellä voi jokainen seurata mitä "sijoittamilleen" rahoille tapahtuu.

Tästä kaikesta huolimatta minulla ei ole toistaiseksi rahaa millään tavoin mukana tässä kyseisessä clubissa. Olen 99% varma että jossain vaiheessa muki kaadetaan nurin. Jos joku tätä threadia lukeva lähtee mukaan Win-Clubiin, niin raportoikaa miten asiat etenee. Niille jotka ovat mukana, annan sellasen vinkin että kannattaa nostella niitä "tuottoja" tasaiseen tahtiin ulos ja sijoittaa esim vuokra-asuntoihin ja pörssiin, ahneella nimittäin on paskainen loppu ja uskon että jos/kun kuppi kaatuu ja olet kokoajan sijoittanut "tuotot" takaisin Win-Clubiin, niin köyden rasvaus on aika läheinen vaihtoehto.

näin kirjoitin kesäkuussa 2007. nyt taitaa olla kuppi kaatunut ja köydenrasvaukset lähellä. :)
 
Back
Ylös Bottom