Winclub?

Taitaapi jäädä ajokortin skannailut, youtube-ylistysvideot ja julkiset anteeksipyynnöt tekemättä.

Menit puihin vai?

Joidenkin mielikuvitusmaailma on tosi vilkas :D Odotelkaa nyt ihan rauhassa vielä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
666, mihis nuo nettisivut ovat kadonneet? Ootko kyselly foorum... eiku niin...
 
Menit puihin vai?

Joidenkin mielikuvitusmaailma on tosi vilkas :D Odotelkaa nyt ihan rauhassa vielä.

En minä mennyt mihinkään. Edelleen, jos

1) 1.4. (lupasin vielä viikon "kiirelisää") julkaistaan automaatti, joka toimii vapaavalintaisella alustalla ja tekee samanlaisia voittoja kuin klubin "automaatti" tähänkin asti, skannaan ajokorttini peittäen ainoastaan sosiaaliturvatunnukseni loppuosan ja laitan kuvan sitten julkisesti nähtäville, pyydän samalla anteeksi aiheettomia epäilyjäni

2) "riittävän luotettavasti" voidaan todistaa klubin toiminnan olleen lakien ja sääntöjen mukaista sekä todella tehneen sitä mitä väittää tekevänsä (valuuttakauppaa reilulla voitolla isoilla summilla), teen sen ylistysvideon youtubeen.

Nämä kaksi kohtaahan eivät ole samat, jälkimmäinen ei ota kantaa mitenkään 1.4. julkaisuihin, mutta samalla edellyttää että esimerkiksi tämä arvonlisäverosotku tulisi selvitettyä, eli jokin viranomainen antaa lausunnon missä klubi vapautetaan ALVien maksamisesta. Ajattele nyt, en edes edellytä, että klubilla ihan oikeasti olisi se 13000 vai mikä se klubilaisten puskaradion kertoma jäsenmäärä nyt onkaan, tuntuu vaihtelevan noin 3000 kertojan ja vuorokauden ajan mukaan.

Todennäköisyys moisille? Heh.
 
Miksi olet nyt laittanut aikarajan? Sellaisesta ei ole ollut täällä puhetta.
Huumorimiehiä näköjään ;)
Riittävä todistus on sellainen, minkä ulkopuolinen taho voi varmistaa pitävästi. Ei tarvitse liikesalaisuuksia kertoa, riittää että se tosiaan voidaan aukottomasti varmistaa. Se että joku herraisoherra vannoo kautta kiven ja 23 lahon kannon ei riitä. Se, että ne sijoitukset määrineen, tuottoineen ja aikoineen voidaan tarkistaa jonkin järjestelmän on riittävä. Näitä on siis oltava pidemmältä ajalta kuin joku yksittäinen kauppa, klubihan väittää tekeväntä megatulosta jatkuvasti, eikä vain hetkellisesti.

Tehtyäni tuon ylistysvideon kunhan ehdot täyttävät todisteet on saatu julkaisen sen toki youtubessa ja annan linkin tänne, ja mihin sitä nyt ikinä halutaankaan.
 
666, vieläkö ahtopainemittari värähtelee? Onko tullu kovat voitot?
 
Kauppaa ei ole tehty syystä tai toisesta (hiihtolomaa on spekuloitu jäsenten toimesta) noin viikkoon. Foorumit suljettiin muutama päivä sitten ja tällä hetkellä rahalliikenne klubin ja moneybookersin välillä on jäädytetty mystisen kolmannen osapuolen toimesta...

Ladies & gentlemen, vessa on vedetty! :thumbs:
Mistä te kaivatte nää "fakta"tiedot?? Mulla ei ole mitään kytköksiä koko touhuun, mutta parilla tutulla on. Ihan mielenkiinnosta kyselen vaan.
 
Miksi olet nyt laittanut aikarajan? Sellaisesta ei ole ollut täällä puhetta.

Aikaraja on sille 1.4. julkaistavalle softalle, ei koko vedätyksen osoittautumisella lain ja sääntöjen mukaiseksi. Kuten tuossa sanoinkin, nuo 2 eivät liity toisiinsa mitenkään.

Ensimmäinen - vapaavalintaisella alustalla toimiva automaatti 1.4. - riittää vaikka muuten homma olisi läpimätä ja jokaista mahdollista lakia rikkova.

Toinen - lakien ja sääntöjen mukaisuus samalla kun valuuttakauppaa oikeasti käydään suurella voitolla ja isoilla summilla - riittää vaikka millä vaan alustalla toimivaa automaattia ei tulisi.

Lainaamasi teksti liittyi vain jälkimmäiseen tapaukseen.
 
Mistä te kaivatte nää "fakta"tiedot?? Mulla ei ole mitään kytköksiä koko touhuun, mutta parilla tutulla on. Ihan mielenkiinnosta kyselen vaan.

Forumien sulkeutumisesta voit kysäistä tutuiltasi, ne ovat olleet tosiaan kiinni jo aikansa. Itse sivujen aukiolon pystyt tarkistamaan myös itse helposti.

Kaikki loppu on tietysti huhuja, mitkä klubilaisten keskuudessa kiertävät vinhaa vauhtia, mahdollisesti tuttusi ovat näistä myös kuulleet. Puskaradioonhan tuo klubin tiedotus tehokkaasti perustuu, näin ollen klubia itseään ei voida syyttää virheellisestä tiedotuksesta.
Klubia nyt voi syyttää ainoastaan tiedottamatta jättämisestä, sitä tuntuvat kaikki jäsenet kiroilevan kun mitään ei ole kerrottu. Yllättäen..
 
Forumien sulkeutumisesta voit kysäistä tutuiltasi, ne ovat olleet tosiaan kiinni jo aikansa. Itse sivujen aukiolon pystyt tarkistamaan myös itse helposti.

Kaikki loppu on tietysti huhuja, mitkä klubilaisten keskuudessa kiertävät vinhaa vauhtia, mahdollisesti tuttusi ovat näistä myös kuulleet. Puskaradioonhan tuo klubin tiedotus tehokkaasti perustuu, näin ollen klubia itseään ei voida syyttää virheellisestä tiedotuksesta.
Klubia nyt voi syyttää ainoastaan tiedottamatta jättämisestä, sitä tuntuvat kaikki jäsenet kiroilevan kun mitään ei ole kerrottu. Yllättäen..
Eipä mua jaka niin paljoa kiinnostaa, että jaksaisin kysellä. Ihan mielenkiinnosta vaan kyselin tarviiko poikien lopettaa työt jatkossa vai vieläkö joutuu uurastamaan niinkuin minäkin :)
 
Noniin, nyt se paljon puhuttu 16. päivä tuli ja service on edelleenkin unavailable. Mites se nyt näin?
 
Panamassa kello on vasta 4:57 AM, joten onhan tuossa vielä monta tuntia aikaa :)

Haluaako joku vähän leikkiä salaliittoteorioilla? Kurkatkaa milloin oli vanhan miehen viimeinen käynti tällä palstalla ;)
 
Juuri kun ajattelin että voisin alkaa keskustelemaan sataen kanssa ja todellakin pistää pöytään fakta tietoja, niin te saitte minut toisiin ajatuksiin. Kiitos pojat :thumbs:

Olin missannut koko tämän postauksen, ja himppu nyt on sitten työpöytä yltäpäältä kahvissa. Kiitos, aamun piristysruiske :)
 
Onko Kultasydämmestä kuulunut mitään? Onko ahtopainemittarin värähtelyt jo värähdelleet loppuun?
 
Panamassa kello on vasta 4:57 AM, joten onhan tuossa vielä monta tuntia aikaa :)

Haluaako joku vähän leikkiä salaliittoteorioilla? Kurkatkaa milloin oli vanhan miehen viimeinen käynti tällä palstalla ;)

2.3

Ei ole kovin tiiviisti tullut seurattua tätä, niin voisitko selventää? Mitä tuolloin tapahtui?
 
Back
Ylös Bottom