Winclub?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aamulehti:
Ilmeisesti klubin toiminta on ollut vilkkainta juuri Kuopiossa ja Pohjanmaalla. Jäseniä lienee kuitenkin myös Tampereella ja Helsingissä.


Ööh. Ihan kuin kuopiossa jäseniä olisi noin 3 ja Hesassa ja Treeella kummassakin 1. Muista kaupungeista clubilaisia ei löydykkään
 
jahas, jokohan on pöytä putsattu :)

Jos vielä aukeaa edes hetkeksi tuo systeemi niin yks tuttava kotiuttaa 120 000 €. Vaikka ei enää onnistuis, niin samainen henkilö on saanut tuolta jo 80 000 € ulos.

Toisaalta tämä on niin kaunista. :)

On tyhmiä jotka on ahneuksissaan vaan kaiken "tuoton" uudelleensijoittanut... ja ne tyypit varmaan ostaa nyt manillaköyttä.

Sitten on fiksuja, jotka on kokoajan ottanut "tuottoja" ulos. Ei niitä miehiä harmita.

Ne on tymiä ihmisiä, jotka on luullut winkkaria aidoksi oikeaksi luotettavaksi sijoitusrahastoksi.

Mua tietyllä tavalla harmittaa etten aikoinaan laittanut rahaa tuonne. Olishan sieltä ehtinyt rahaa ulos saada kivasti. Toisaalta kiva ettei nyt oo se tilanne että menee välit kavereihin jotka olis hävinnyt tuossa.

Voi suatanan suatana...:) On nää kivoja hetkiä... :)

Mutta edelleen seison sen takana että tuolta klubista on porukka nostanut ulos ihan oikeaa aitoa rahaa...ja osa tyypeistä erittäin paljon..:)

Ja taustahahmot on muuten sitten kerännyt sitä rahaa ihan oikeasti... jossain nyt jotkut makaa maha pystyssä rahoissa pyörien...:) Ja naureskelee ihmisten typeryydelle ja erityisesti ahneudelle..koska ahneuteen tuon klubin toiminta eniten perustui. Siihen että suuri osa ihmisistä ei tyydy kohtuuteen vaan ne haluaa enemmän ja enemmän..eli tässä tapauksessa sijoittavat "tuotot" uudelleen ja uudelleen nostamatta ulos..
 
Varmastihan sieltä on tyypit saaneet rahaa ulos, mutta onko se nyt kovin hienoa hehkuttaa että toisilta on varastettu rahaa? Varsinkin jos kavereilta on lähtenyt rahat ja itse on tienannut, niin melko selkärangattomalta touhulta vaikuttaa.
 
Ne harvat jotka on saaneet omansa takaisin ja vielä höpläyttäneet kaverinsa ja sukulaiset varmistamaan oman tienaamisen, voivat olla ylpeitä.

Kyllä se ihmisen ahneus, laiskuus ja tietty naivismi pitää huijarit leivässä.
 
En ymmärrä miten kukaan on voinut laittaa tuohon touhuun euroakaan rahaa. Ton toiminnan todellinen luonne on ollut täysin selvä jo pitkään.
 
Hauskaahan tuossa on että voittoja kotiuttaneilla ja muita hommaan mukaan puhuneita voi parhaassa tapauksessa odottaa petos-syytteet. Mikäli siis jotkut rahansa menettäneet tekevät asiasta rikosilmoituksen. Mites menee lainpykälät rikoksella ansaitun tulon suhteen?
 
Kyllä on tyhmiä taas vedätetty kunnolla :D
 
Harmittaa vain hyvän kaverin puolesta. Taisi jäädä pahasti miinukselle tuosta hommasta ja raha kun on heidän perheessä muutenkin tiukassa. :(
 
Hauskinta tässä ketjussa oli se, että osa Winclubin juttuihin sotkeutuneista dissasi Winclubiin skeptisesti suhtautuvien taloudellista tietämystä ja leimasi heidät kateellisiksi ja tyhmiksi. Heh! Ois kiva saattaa nämä osapuolet keskustelemaan taloustietämyksestä ihan naamakkain vaikkapa oluttuopin äärelle. Voisi olla aika noloa seurata näiden "talousnerojen" selittelyä.
 
Pikkasen naurattaa... :hyper: Oikeesti hei mun tilille tulee edelleen winclubista ihan kauheesti rahaa. Mä voin vaikka heti näyttää tiliotteen ja hei mun kavereille tulee ainaski 2000 euroa viikossa edelleenkin.
 
Toiset tienaa ja toiset menettää, niinhän se homma aina etenee, riippumatta pisneksistä. Onnittelut niille jotka ovat kerinneet rahansa jo ulkoistaa ja sen on voi voi niille, jotka eivät ole kerinneet.

Ja eipä tuossa mun mielestä oo kummoista huijjausta ketään kohtaan tehty. Itsehän sinne on jokainen vapaaehtoisesti rahansa laittanut, eikä kukaan ole ketään moiseen toimintaan mukaan pakottanut. Jos ei ole varaa menettää jenejä joita sinne on pistänyt, niin olisi kannattanut miettiä sitä ennen rahojensa sijoitusta.
 
Ja eipä tuossa mun mielestä oo kummoista huijjausta ketään kohtaan tehty. Itsehän sinne on jokainen vapaaehtoisesti rahansa laittanut, eikä kukaan ole ketään moiseen toimintaan mukaan pakottanut. Jos ei ole varaa menettää jenejä joita sinne on pistänyt, niin olisi kannattanut miettiä sitä ennen rahojensa sijoitusta.

Ööh, jos tonne on valheellisilla lupauksilla saatu porukkaa liittymään, niin petoshan se on. Voin mäki myydä sulle paskaa paketissa kermakakkuna.
 
Ja eipä tuossa mun mielestä oo kummoista huijjausta ketään kohtaan tehty. Itsehän sinne on jokainen vapaaehtoisesti rahansa laittanut, eikä kukaan ole ketään moiseen toimintaan mukaan pakottanut.

Kerrottiinko liittyville tosiaan rehdisti mikä pelin henki on?
 
Niin, tapansa kaikilla ajatella. Kyllä mä sen kermakakun ensin haluaisin nähdä, mitä oisin ostamassa. Koska varsin monesti onpi niin, että jos joku haisee paskalta ja näyttää paskalta, se suurella todennäköisyydellä on paskaa.

Jos mulla nt sattuis olemaan jokunen tonni ylimääräistä sijoitettavana, niin enpä ensimmäisenä niitä sijoittaisi "firmaan" jonka kaikki tiedot löytyvät... ööö... mistäs ne nyt löytykään? Kuinkas moni sijoittaneista on saanut nuille saamilleen lupauksille jonnin moista konkreettista todistetta?

Eli mun mielipide on että jos paskaan on valmis sijoittamaan, niin on paskan kanssa valmis sitten elämään. Samahan se onpi kaikessa sijoittamisessa. Iso voitto, iso riski.
 
Back
Ylös Bottom