Voitko osoittaa yhdenkin sellaisen faktan, joka tukee sitä näkemystä, että kysymys on rehellisen yrityksen harjoittamasta rehellisestä liiketoiminnasta?
En voi. Kaikki tietoni on 2., 3. tai 4. käden "tietoa." Toisaalta voidaan esittää kysymys, onko sinulla tarjota mitään parempaa? Olen lukenut argumenttisi ja monien muidenkin mielipiteitä, ja vaikka kuulostatte välillä vakuuttavalle, niin minun on myönnettävä, että tähän mennessä faktatietoa ei juuri ole tullut esille. Kaikki on aina "kaverin kaveri sanoi" ja "kuulemma" ja "eräs tuttu" ja "näkeehän sen jo tyhmäkin että..." En voi tehdä johtopäätöksiä huhupuheista.
Ironlife sanoi:edit: mikäli taas moralisoit sitä, että miksi esim. vanhalle miehelle on kuittailtu niin syy lienee se, että vaikka kyseinen varmasti älykäs henkilö aivan varmasti tietää mistä clubin toiminnassa on kysymys, niin silti siitä on pyritty asianomaisten toimesta rakentamaan esim. tässä viestiketjussa kuvaa täysin rehellisenä liiketoimintana - valuuttatreidauksena - vaikka esim. nyt julkisuuteen tulleet tiedot winclubin käyttämästä FXTradingSignals tjsp. softasta selkeästi antavat ymmärtää, että sijoittajat eivät voi mitenkään varmistua siitä, että kyseinen automaattinen treidausjärjestelmä tosiasiassa treidaa sentin senttiä.
En tunne vanhaa miestä, enkä tiedä mikä hänen osuutensa tässä on. En itseasiassa tiedä mikä SINUN osuutesi tässä on ja miksi niin kiihkeästi suhtaudut tähän, että tulkitset heti kannanottoni puolusteluksi ja moralisoinniksi. Olen pahoillani, mutta asia ei ole niin, että ilman todisteita voidaan tuomita. En tiedä mitään FXTradingSignalsista, koska en ole sitä käyttänyt. Oletko sinä? Tiedän että valuuttakaupassa yleisesti käytetään signaalijärjestelmiä ja tietokoneohjelmia ja että usein tietokoneet tekevät ohjelmiensa perusteella kauppaa ainakin jossain määrin itsenäisesti. En ole päässyt todistamaan tätä. Lisäksi monet käytetyistä ohjelmista näyttävät aika yksinkertaisilta, eikä tietääkseni mikään niistä toimi kunnolla yksinään, vaan kaupantekopäätökset tehdään lukuisten analyysien ja signaalien perusteella.