Winclub?

Itse olen todennut, että molempi parempi - eli rahaa on tosiaan kiinni sekä Winclubissa että osakkeissa. Sijoitettavan summan raapaisin osakkeiden myyntivoitoista, joten ihan hyvin tässä on pullat uunissa meni sitten syteen tai saveen.

Kalju on ihan oikeassa siinä, että enemmän varmasti keljuttaisi jossei olisi mukaan lähtenyt. Jossei mitään ole valmis ikinä riskeeraamaan ei kyllä mitään saakkaan..

Niin ja Vision, olen lukenut sekä tämän ketjun, että kaikki muut mitä aiheesta vain suinkin löysin. En todellakaan löytänyt yhtään viestiä missä olisi vinguttu, että rahat meni ja jäi suru puseroon. Mukana olemattomien dissausta toki on tullut / tulee edelleen ihan ryöppyämällä. Niinhän se tosin menee, että asiaa josta ei mitään tiedä on kaikista helpoin haukkua. :piis:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen todennut, että molempi parempi - eli rahaa on tosiaan kiinni sekä Winclubissa että osakkeissa. Sijoitettavan summan raapaisin osakkeiden myyntivoitoista, joten ihan hyvin tässä on pullat uunissa meni sitten syteen tai saveen.

Kalju on ihan oikeassa siinä, että enemmän varmasti keljuttaisi jossei olisi mukaan lähtenyt. Jossei mitään ole valmis ikinä riskeeraamaan ei kyllä mitään saakkaan..

Niin ja Vision, olen lukenut sekä tämän ketjun, että kaikki muut mitä aiheesta vain suinkin löysin. En todellakaan löytänyt yhtään viestiä missä olisi vinguttu, että rahat meni ja jäi suru puseroon. Mukana olemattomien dissausta toki on tullut / tulee edelleen ihan ryöppyämällä. Niinhän se tosin menee, että asiaa josta ei mitään tiedä on kaikista helpoin haukkua. :piis:

Lähetin sulle Implaer s-postia hotmail-osoitteeseesi.

lue se ja lue myös WinClubin säännöt.
 
Lähetin sulle Implaer s-postia hotmail-osoitteeseesi.

lue se ja lue myös WinClubin säännöt.

sääntö nro 1 : älä puhu ulkopuolisille
sääntö nro 2 : älä puhu ulkopuolisille
.
.
.
sääntö nro 468 : älä puhu ulkopuolisille

:lol2:
 
Niin, skeptisyys on toki ihan tervetullutta tällaisissa tapauksissa, mutta eikös teistäkin ole hieman erikoista, että ko. puljusta ei internetin kätköistä löydy _mitään_ negatiivista? Luulisi että itku, vinku ja parku olisi aivan suunnatonta, jos ihmiset olisivat rahansa menettäneet... Miettikääpä sitä. :)

Tämän todistusarvo on vähäinen. Ponzi-huijauksille on tyypillistä, että rahat menetetään vasta aivan loppuvaiheessa, kun vetäjäporukka karkaa banaanisaarille ja/tai uusien sijoittajien/jäsenten rahat eivät enää riitä kustantamaan vanhojen jäsenten "tuottoja."
 
Itse olen todennut, että molempi parempi - eli rahaa on tosiaan kiinni sekä Winclubissa että osakkeissa. Sijoitettavan summan raapaisin osakkeiden myyntivoitoista, joten ihan hyvin tässä on pullat uunissa meni sitten syteen tai saveen.

Kalju on ihan oikeassa siinä, että enemmän varmasti keljuttaisi jossei olisi mukaan lähtenyt. Jossei mitään ole valmis ikinä riskeeraamaan ei kyllä mitään saakkaan..

Niin ja Vision, olen lukenut sekä tämän ketjun, että kaikki muut mitä aiheesta vain suinkin löysin. En todellakaan löytänyt yhtään viestiä missä olisi vinguttu, että rahat meni ja jäi suru puseroon. Mukana olemattomien dissausta toki on tullut / tulee edelleen ihan ryöppyämällä. Niinhän se tosin menee, että asiaa josta ei mitään tiedä on kaikista helpoin haukkua. :piis:

Mun mielestä on vielä oudompaa, että kaverit ei pistä pystyyn varainhoitoyhtiötä jos kerta ovat niin päteviä tekemään rahaa. Sen sijaan on tämmönen ihme hämybisnes mistä kukaan ei tiedä mitään.
 
Mun tilanne nyt tämä..eli WinClubin suhteen odotan edelleen että joku mukana oleva "lainaa" sen 2000 e joka menee lisenssimaksuun. Sitten itse kyllä laitan siihen rahaa jonkinverran... ja jos/kun saan rahaa ulos "tuottoina" clubista, maksan takaisin sen lisenssimaksun. Jos ei tuottoja tule, en luonnollisesti palauta sitä 2000 e. Eli laittakaa privaa mulle jos haluatte vastata mun haasteeseen..:) Ja pystyn kyllä sitten sopeutumaan clubin sääntöihin jos mukaan lähde ja pitämään yllä niukempaa tiedostuslinjaa.

Joka tapauksessa laitan viikonlopun aikana rahaa erääseen toiseen suuren riskin "huuhaa" sijoitukseen, www.clixocash.com. Niiden yksi osa on erilaiset netissä pelattavat viihdepelit, ja yhtenä osana on sitten hämärältä kuulostavat sijoitukset ja valuuttatreidaus.. :) Tässä lafkassa on lisenssimaksu vain 300 e, ja se menee mun jakeluun edes jollain tavalla, winclubin 2000 e en pysty sulattamaan.

Mä en tajua miks porukka suhtautuu niin mahdottoman vakavasti niinkin vanhaan asiaan kuin raha?? Tiesittekö, että jos oikein paljon koko elämänne ajan pelkäätte menettävänne rahaa, niin ette sitä myöskään ikinä kovin paljoa saa. Ja sekin mikä kertyy ei ilahduta teitä, koska ette osaa ja uskalla käyttää sitä.

kateus ja kitsaus on paha asia..sekä erikseen että yhdistelmänä.

Elämässä on pääasia että viihtyy...:) Riskit ja uhkapeli on mukavaa...tietenkin hallitusti toteuttaen. Ei kannata mitään vuokrarahoja ja viimeisiään tunkea sijoituksiin tai uhkapeliin..ei pokeriin sen enempää kuin vedonlyöntiinkään.
 
Mä en tajua miks porukka suhtautuu niin mahdottoman vakavasti niinkin vanhaan asiaan kuin raha?? Tiesittekö, että jos oikein paljon koko elämänne ajan pelkäätte menettävänne rahaa, niin ette sitä myöskään ikinä kovin paljoa saa. Ja sekin mikä kertyy ei ilahduta teitä, koska ette osaa ja uskalla käyttää sitä.
Jos mitään viitteitä todellisista valuuttasijoituksista ei esitetä, on skeptisyys paikallaan. Jokaiselle sähköpostitilin haltijallekin tulee varmasti viikottain vastaavankaltaisia loistavia sijoitusideoita Nigeriasta. Pelkästään esitetyllä kulurakenteellakin Winclub kuulostaa melko järjettömältä, jos tilannetta verrataan oikeisiin sijoitusyhtiöihin. Ilman luottamusta ei raha liiku ainakaan fiksummilta sijoittajilta sijoitettavaksi - ja vaadittavaa luottamusta ei saada heiluttelemalla vyölaukusta otettua setelinippua. Kuulemani mukaan RATA on asettanut private placement -sijoitusten alarajaksi 50 000, joten jos Winclub toimii osakeyhtiömuodossa, haisee homma tästäkin näkökulmasta.
 
Mä en tajua miks porukka suhtautuu niin mahdottoman vakavasti niinkin vanhaan asiaan kuin raha?? Tiesittekö, että jos oikein paljon koko elämänne ajan pelkäätte menettävänne rahaa, niin ette sitä myöskään ikinä kovin paljoa saa. Ja sekin mikä kertyy ei ilahduta teitä, koska ette osaa ja uskalla käyttää sitä.

kateus ja kitsaus on paha asia..sekä erikseen että yhdistelmänä.

Enemmän näihin huijauksiin sijoittavien pitäisi pelätä, että sieltä tosiaan tulee jotain takasin. Jos näin nimittäin käy, se raha on huijattu joltain muulta hyväuskoiselta pois. Eli minun moraalilla kyse on lähinnä varastamisesta. Ei kyse ole kateudesta jos dissaa huijareita. Vaihtoehtojakin löytyy runsaasti sijoittajalle varmasti tuottavista ja varmasti rehellisistä sijoituskohteista.
 
Enemmän näihin huijauksiin sijoittavien pitäisi pelätä, että sieltä tosiaan tulee jotain takasin. Jos näin nimittäin käy, se raha on huijattu joltain muulta hyväuskoiselta pois. Eli minun moraalilla kyse on lähinnä varastamisesta. Ei kyse ole kateudesta jos dissaa huijareita. Vaihtoehtojakin löytyy runsaasti sijoittajalle varmasti tuottavista ja varmasti rehellisistä sijoituskohteista.
Minkä vuoksi rahat pitäisi olla huijattu muilta aina jos rahalla saa rahaa?Tässä olisi sivusto http://www.fxcm.com/ jossa jokainen voi kokeilla miten onnistuu rahalla tekemään rahaa.
 
Näytöt rahantekokyvystä valuuttatreidauksella puuttuvat vielä, mutta kaikki huijauksen merkit ovat näkyvissä, vrt. esim. http://en.wikipedia.org/wiki/Ponzi_scheme Jos rahanteko valuuttamarkkinoilla on melko helppoa, niin ihmettelen suuresti, kun esim. Nordea ei sitä Suomessa tee.
En meinannutkaan että rahanteko olisi helppoa treidauksella.Demolla voi kokeilla miten hankalaa on tehdä treidauksella rahaa mutta voi treidauksella saadakin rahaa eli siitä vaan kokeilemaan miten onnistuu kun ei se muuta maksa kuin kokeilemisen vaivan.
 
Mutta missä on vitvall, Impaler, Vanha mies, Kalju, jarre55, ja kumppanit. Nyt kaipaisi näkökulmaa heiltä :D (sori jos sekoitin jonkun nikin)
 
Kävin myös kuuntelemassa kyseiset löpinät muutama viikko sitten...nyt ei ehkä kauheesti vituta,kun en 5tonttua sillon luvannut kyseiseen lafkaan.:D
 
Eiköhän tosta jengiä tälläkin forumilla ihan tarpeeksi varoiteltu. Aina kuitenkin näköjään riittää jengiä, jotka lähtee mukaan mihin vaan. :rolleyes:
 
Niinpä. Nyt alkaa rahansa sijoittaneiden löpinät: Asia on keskusteltu clubin kesken ja syytä vaaraan ei ole ja koska ei ole annettu tietoja niin vaaraa ei ole ja mitään vaaraa hävitä omat rahansa ei vieläkään ole ja blaa blaa blaa...
 
Ihmeen kauan ovat kuitenkin saaneet huijaamista harjoittaa. Itse kuulin tuosta virityksestä ensimmäisen kerran joskus 2004 muistaakseni.
 
Back
Ylös Bottom