Win XP jumittuu heti avauksen jälkeen

Mikä tietokoneeseen on iskenyt kun kytken virran koneeseen ja kirjaudun omalle tilille niin kone jymähtää hetken kuluttua jumiin josta ei edes maaginen CTRL--ALT--DELETE yhdistelmäkään ei pelasta vaan koneen virtajohto on kiskottava irti verkosta, olen poistanut tarpeettomia ohjelmia ja ajanut levyn eheytyksen ja scannannut koneen AD Awarella mitään isompaa löytämättä. Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia ? (epäilemättä kun kyseessä on tietokone :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootko päivittänyt koneeseen jotain, vai alkoiko jumitus tyyliin eilen toimi, tänään ei? Poistitko noita ohjelmia jumiutumisen ilmestyttyä, vai ennen?

Kokeile toimiiko vikasietotilassa kuinka hyvin. Aja korjaava asennus koneeseen, jos ei auta niin vedä uusiksi kokonaan ja alusta levy samalla. Jos ei sitten pelaa niin veikkaisin että muistia on menny rikki.

Mulla kävi silleen, että kun laitoin koneeseen lisää muistia, se olikin viallinen se kampa. Kone buuttasi normaalisti, mutta sekosi huolella winukkaan mennessä. Asennuskaan ei onnistunut, joten palikka meni vaihtoon ja taas pelas.

Clayman sanoi:
Ootko päivittänyt koneeseen jotain, vai alkoiko jumitus tyyliin eilen toimi, tänään ei? Poistitko noita ohjelmia jumiutumisen ilmestyttyä, vai ennen?

Päivtyksiä olen asentanut Firefoxiin ja Nokia PC suiteen ja jotain muitakin mutta en nyt juuri muista mitä.. Poistin ohjelmia koneen tilttailun jälkeen. Kun nyt sain tämän paskan käyntiin niin en sammuta tätä ennenkuin vika selviää.

Reason sanoi:
Kokeile toimiiko vikasietotilassa kuinka hyvin. Aja korjaava asennus koneeseen, jos ei auta niin vedä uusiksi kokonaan ja alusta levy samalla. Jos ei sitten pelaa niin veikkaisin että muistia on menny rikki.

Mulla kävi silleen, että kun laitoin koneeseen lisää muistia, se olikin viallinen se kampa. Kone buuttasi normaalisti, mutta sekosi huolella winukkaan mennessä. Asennuskaan ei onnistunut, joten palikka meni vaihtoon ja taas pelas.

Taitaa olla mulle tumpelolle liian vaikeaa nuo toimenpiteet :) mutta katsotaan sanoi lääkäri...

Joskus pelkkä kerran vikasietotilassa käynnistäminen auttaa. Eli F8 -näppäintä käynnistyksessä, ja sitten valikosta vikasietotila.

Back
Ylös Bottom