WHEY 8100 HERA pelkästään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pulla88
  • Aloitettu Aloitettu
Moro,

haulla löyty jotain triidejä tästä whey8100 sontajuomasta (tosin mansikka on ihan hyvän makunen). mutta pointti siinä, että onko hyötyä / järkeä / fiksua / mitään järkeä juoda sitä pelkästään treenin jälkeen? tässä juomassahan on alle 5 g hiilareita / 100 g.

hiilariahan palautusjuomassa tulis olla, mutta jos jättää hiilareita vähemmälle, niin paino saattaa olla jopa nousematta (kesä tulossa) .. joku ikivihreän myyjä sanoi että toi ei imeydy ilman mitään hiilaria. En kyllä uskonu mummoa jonka ainoa lisäravinnekokemus on hainluu-pastilleissa, jotka kuulemma auttaa notkeuteen tai jotai..

nonii, löpinät sikseen -VOIKO SE LIHAS KASVAA ILMAN ETTÄ JUO TREENIN JÄLKEEN HIILARI-PITOSTA PROTEIINIJUOMAA?-

Kiitos, kumarrus jne..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikset voi ostaa malto-pussia ja laittaa sitä heran lisäksi shakeriin? Palkkarissa on tärkeää, että on myös hiilaria mukana, että saa kropan tyhjentyneet varastot täyteen.

Tulisi mieleen, että tässäkin kenties vaikuttaa treenin kovuus, treenin pituus, sarjojen pituus, mitä syönyt ennen treeniä yms.
Eli jos olisi tarkoitus ilman tarkempaa dieettiohjelmaa hieman vähentää kehon turvotusta ja jos treenaa järkevästi (=ei liikaa eikä liian kovaa), niin eiköhän tuo pelkkä herakin ole aivan paikallaan, ainakin tyhjää parempi...

Ikivireän täti varmaan tarkotti, että malton aiheuttama insuliinipiikki edistää ravintoaineiden imeytymistä, mikä on tärkeää heti treenin jälkeen.

Hainruston glukosamiini ja kondroitiinisulfaatti voitelee niveliä ja edistää ruston muodostusta. Ehkä se voi tota kautta vaikuttaa jonkun jäykkänivelisen notkeuteenkin.

PS: Whey8100 on parhaimman makusta maustamatonta heraa ever:D

Pari kuukautta tuota samaa ainoana lisäravinteena käyttäneenä sanon että kyllä se patti kasvaa ilman lisähiilareitakin. Kunhan syö muuten oikein niin ei ole mitään ongelmaa. Paino laskee ja lihaa tulee, toimii.

jos kehittyä haluat, vedä min. 60g nopeita hiilareita reenin jälkeen. Auto ei liiku ilman bensaa.
Ihan varmasti. Kyllä ne glykogeenivarastot täyttyy ihan yhtä hyvin muillakin hiilihydraatin lähteillä. Palarin tarkoitus on vaan KÄYNNISTÄÄ palautuminen nopeasti, ei suinkaan taata ravitsemusta ens treeneihin asti.

Toki, jos kehitys lasketaan pelkästään painon nousussa, niin tollanen massgainer tyyppinen palari on varmaan ihan kätevä.

Ihan varmasti. Kyllä ne glykogeenivarastot täyttyy ihan yhtä hyvin muillakin hiilihydraatin lähteillä. Palarin tarkoitus on vaan KÄYNNISTÄÄ palautuminen nopeasti, ei suinkaan taata ravitsemusta ens treeneihin asti.

Toki, jos kehitys lasketaan pelkästään painon nousussa, niin tollanen massgainer tyyppinen palari on varmaan ihan kätevä.

Et oo vissiin kovin syvällisesti perehtyny aiheeseen? En tunne/tiedä yhtään palautusjuomaa käyttävää henkilöä joka ei käyttäisi hiilareita palkkarissa. Sehän on se ensisijainen asia millä elimistö alkaa korvaamaan kulutettua glukogeenia. Ja lihat ovat treenin jälkeen "imuri-tilassa" jolloin lähes kaikki p/hh otetaan talteen tehokkaasti. Eli ei rasvaksi niin kuin muilla aterioilla helpommin käy. En näe yhtään syytä olla laittamatta hiilaria palkkariin vaikka olisi mikä dieetti menossa.

Ite treenailin reilun vuoden siten, että käytin pelkkää proteiinia treenin jälkeen ja kyllä se niinkin toimii, paino nousi ja tulokset vielä rajummin. Nyt palkkarissa on mukana hiilareita ja mielestäni se on nopeuttanut palautumista jonkun verran, mutta en nää hiilareita missään nimessä välttämättömäksi.

En tunne/tiedä yhtään palautusjuomaa käyttävää henkilöä joka ei käyttäisi hiilareita palkkarissa.

En ole käyttäny hiilaria palkkarissa sitten viime kesän. Vedän herat puntin jälkeen ja sit kotiin syömään. Hyvin on toiminu, läskiä ei vaan nyt tunnu kertyvän niin paljon kun maltoa hörppiessä :)

Et oo vissiin kovin syvällisesti perehtyny aiheeseen? En tunne/tiedä yhtään palautusjuomaa käyttävää henkilöä joka ei käyttäisi hiilareita palkkarissa. Sehän on se ensisijainen asia millä elimistö alkaa korvaamaan kulutettua glukogeenia. Ja lihat ovat treenin jälkeen "imuri-tilassa" jolloin lähes kaikki p/hh otetaan talteen tehokkaasti. Eli ei rasvaksi niin kuin muilla aterioilla helpommin käy. En näe yhtään syytä olla laittamatta hiilaria palkkariin vaikka olisi mikä dieetti menossa.
En tiiä, miksi quottasit mun postia, koska en ainakaan tietoisesti sanonut tossa etteikö maltoa kannattaisi laittaa palariin. Nykyään taitaa olla toi suositeltu p/hh suhde palarissa 50/50 eli ~30-40g maltoa. Eli vähemmällä kuin 60g voi jopa kehittyäkkin:eek:.
Ja "anabolinen ikkuna" kestää 2-3h, joten sen aikana kerkee syödä vähän jotain muutakin kuin palarin, kuten kattilallisen puuroa ja sian.

Ja totta, en ole perehtynyt syvällisesti aiheeseen, mutta vähän kyllä.

En tunne/tiedä yhtään palautusjuomaa käyttävää henkilöä joka ei käyttäisi hiilareita palkkarissa.

Tässä ilmoittautuu yks sellanen henkilö. Varmaan pari vuotta ku jätin hiilarit pois palautusjuomasta, nyt vaan hydrolysoitua heraa (ja kausittain kreatiinia). Hyvin toimii. Ja välttää sen helevetin väsyneen, puhistuneen ja paskan olon mikä tulee ittellä pariksi kolmeksi tunniksi jos heti treenin jälkeen vetää paljon hiilareita, ku insuliinitasot heittelee...Ai niin ja muistaakseni esim. Boogiekin kirjoitti jossain tällä samalla forumilla ettei oo "ikinä" käyttäny maltoa, tiedä sitten.

esim tuossa Phase 2 tuotteessahan on se idea että pelkkää protskua treenin jälkeen, ja 30 minuutin kuluttua sitten hiilaria koneeseen, tutkimus suoritettu Jyväskylän Yliopistossa ja tuo tapa todettu parhaimmaksi. Treenin jälkeen kortisolit alhaisimmat ja insuliinit korkeimmat tuolla menetelmällä.

Itse en ole testannut eli ihan olen esitteestä lukenut.

Phase 2:
http://www.p-store.fi/product_info....id=90&osCsid=ea1671b7562ff858d08c8184fc0a9ed3

Pari kertaa on kokeiltu palkkaria ilman hiilaria syystä tai toisesta, aivan karmivan iso ero kunnon palkkariin. Ilman hiilareita palkkarissa ainakin meikäläisellä menee seuraava treeni aivan päin persettä, ei vaan jaksa normaaliin tapaan.

Minäkin muistelen että Boogie ois ottanu hiilarit dieetillä treenin jälkeen kaurahiutaleista. Joskus on tullut korvattua hiilarit banaanilla dieetillä koska kiinteä safka pitää nälkää paremmin.

Jees, tokihan hiilareita palautumiseen tarttee, mutta ennemmin teen ittekin niin että välittömästi treenin jälkeen vain proteiinia naamariin, ja sitten hiilarit kämpille päästyäni jostain kiinteästä ruuasta, esim. pasta, banaanit jne. Ittelle ei vaan malto tunnu treenin jälkeen sopivan, se on oikeestaan loppuilta pilalla jos liian nopeita hiilareita (ja ehkä liian paljon?) vetää heti kovan reenin jälkeen. Olo on uskomattoman vetämätön, ja mistään kiinteän ruuan syömisestä ei pysty pariin tuntiin haaveilemaankaan. Ja tuntuu tuota läskiä kertyvän muutenkin...

Tarkoitin lähinnä nopeita hiilareita yleensä treenin jälkeen. Kaura on turhan hidasta, valkoinen leipä tai banaanit yms. on parempia. Ei se välttämättä oo pakko maltoa vetää. Ja siinä ufs phase 3:ssahan on kuitenkin maltoa. Ja jos tulee paha olo maltosta niin heitä jotain kuitupitoista sekaan, tasottaa vähän piikkejä. Itse voin onneks vedellä ihan surutta vaik kuin paljon, ilman että tulee huonoa tai heikkoa oloa. Mut sitä mun on erittäin vaikea uskoa että joku _kovaa_ ja säännöllisesti treenaava sais itseänsä lihotettua sillä et vetää joku desin maltoa KOVAN treenin jälkeen. Väittäisin melkein päinvastaista.

Kokeilin hieman vilkuilla vinkkejä täältä :Itse olen nyt tänään menossa ostaan ensimmäiset lisäravinteeni, ja ideana on ostaa mahdollisimman mhalvalla mutta silti laatu tuotetta.

Mietin että menen ostamaan tuota Hera80 ja mahdollisesti maltoa. Mutta jos joku sano että hiilarit voi vetää sit 1h päästä treenistä ja plautus juomaks pelkkää heraa.

Jos joku kerkeis vastaan ennen kun pitää mennä :D

Kokeilin hieman vilkuilla vinkkejä täältä :Itse olen nyt tänään menossa ostaan ensimmäiset lisäravinteeni, ja ideana on ostaa mahdollisimman mhalvalla mutta silti laatu tuotetta.

Mietin että menen ostamaan tuota Hera80 ja mahdollisesti maltoa. Mutta jos joku sano että hiilarit voi vetää sit 1h päästä treenistä ja plautus juomaks pelkkää heraa.

Jos joku kerkeis vastaan ennen kun pitää mennä :D

ihan ensiksi heti treenien perään palautusjuoma (malto+hera) ja tämän jälkeen 1-2h päästä kunnon proteiinipitoinen ruoka :)

Tai sitten noin kuten joku sanoi. Näitä versioita on varmaan yhtä monta kuin palautusjuomien käyttäjiäkin.

Mene ja tiedä - siis. Itse teen noin ja mulla tuo toimii :)

Sattupas hassusti :D
Ihan itse ostin sit MALTO6 1kg pussin ja HERA80 900g(suklaa nam). Teein sekotuksen jossa 30g Heraa ja bout 20g Maltoa. ajattelin sillai että kun on läskiä saatava pois ni mpitää tuon hiilihydraatin aika alhasena. Drinksuun vedin vedet heti reenin jälkeen sekotin 5min ja pitselin naamaani :D hyvää oli.

Niin ja oli pakko ostaa fastin sheikkeri :P Muuten olisin tilannu pakkiksen mutta ei tuohon hätään ollu aiikaa odotella

EDIT: Niin sitä viel piti kysymäni, jos ilta palaksi sekkotais pikkusen heraa ja maitoa. Silai ennen nukkumaan menoa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom