Welhon netti kaatuilee - Kohtalotovereita?

Kaupunki
Helsinki
Onko havaittavissa muillakin Welhon netin kaatuilua? Tätä tapahtuu nyt jo useamman kerran tunnissa.

Puhutaan siis tämän viikon aikana erityisen paljon kaatuilevasta netistä, normaalia suuremmasta määrästä.

Yleisesti netti kaatuilee ehkä kerran kaks muutamassa kuukaudessa.

:arvi:

Ja väliraporttina, ehti kaatua netti tätä viestiä kirjoittaessa....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kaatuile. Soita vikapäivystykseen:

Vikailmoitukset:

Puh: (09) 1565 777
ma-pe 20-24
la 16-24
su 9-24

Mitäpä luulet että ne sieltä osaa vastata? :D

Tämän ketjun pointti on selvittää, jos kaatuilu on laajempaa kuin vain minun alueellani. Sen tiedän, että omassa toiminnassa ei ole muutoksia, joten pakko johtua taloyhtiöstä/alueesta/welhosta yms.

Mullakin welho kaatuillut muutaman kerran kesän aikana. Kerran kesti yön yli, että rupes taas pelaamaan.

Mitäpä luulet että ne sieltä osaa vastata? :D

Tämän ketjun pointti on selvittää, jos kaatuilu on laajempaa kuin vain minun alueellani. Sen tiedän, että omassa toiminnassa ei ole muutoksia, joten pakko johtua taloyhtiöstä/alueesta/welhosta yms.
Ehkäpä Welholla tietävät jos siellä päin on jotain meneillään. Eikös ne konfaa sitä 100 megaista parhaillaan toimintakuntoon?

Sulla on varmasti joku A-linkin wlanpurkki siinä welhon perässä, ryssälläkin kaatuili sillä.

Mulla samanlaista ongelmaa kuin termiksellä, ja alkanut tosiaan viikon sisällä. Welholle koittelin eilen soittaa, mutta en jaksanut jonottaa 10min kauempaa. Laitoin sitten mailia perään ja tutkivat kuulemma.. Perässä Welhon thompsoni.

Soititko jo Welholle?

Kertaakaan ei ole welho kaatunut 6kk aikana. Ainoa vaan etteivät osanneet asentaa kerralla oikein piuhoja ja vaati toisen asennuskerran :wtf:

Töissä tekee nykyään koko ajan tuota...

Ullanlinnassa siis

Soititko jo Welholle?

Asiakaspalvelu:

"Kiitos viestistäsi.

Tällä hetkellä (pe 22.8. klo 14:15) modeemisi ja yhteys näyttää toimivan hyvin.

Alueellista vikaa ei ole sillä alueella ollut.

Taloyhtiöön on tehty samaan rappuun ke 20.8. huoltokäynti, jossa yhdelle naapureistasi vaihdettiin asuntoon uusi tv-pistorasia. Nettiongelma saatiiin tällä kuntoon ja ainakin silloin taloyhtiön verkko oli muuten kunnossa.

Jos ongelma vielä jatkuu, pyydänkin Sinua soittamaan asiakaspalveluumme ja tilaamaan huoltokäynnin.

Ystävällisin terveisin"

Ja sen jälkeen on kaatunut eilen illalla pari kolma kertaa.

Kampissa kaatuilee Welho, Thompsonilla on kii. Joutuu boottailemaan sitä vekotinta. Se ei ole kivaa jos kaatuu NHL liven aikana.

Olen jutellut jo kahdelle muulle ihmiselle joilla kaatuilee Welho koko ajan. Duunin toimistolla mechelininkadulla kaatuilee jatkuvasti.

Jotain siellä tapahtuu. Laitoin heille linkkiä tähän keskusteluun. :)

Joo, pikkasen kenkkuili @ Alppilakin, olikos eilen vai toissa päivänä.

Asiakaspalvelu:

"Taloyhtiöön on tehty samaan rappuun ke 20.8. huoltokäynti, jossa yhdelle naapureistasi vaihdettiin asuntoon uusi tv-pistorasia. Nettiongelma saatiiin tällä kuntoon
...
Jos ongelma vielä jatkuu, pyydänkin Sinua soittamaan asiakaspalveluumme ja tilaamaan huoltokäynnin."

Ja sen jälkeen on kaatunut eilen illalla pari kolma kertaa.

Olen jutellut jo kahdelle muulle ihmiselle joilla kaatuilee Welho koko ajan. Duunin toimistolla mechelininkadulla kaatuilee jatkuvasti.

Alkaiskohan se yhteys potkia edes pykälän paremmin jos ny kuitenkin tilaisit sen huoltojorman ja miedommilla vaimennuksilla varustetun rasian sinne kämppäänne niinkuin toi asiakaspalvelu sanoi?

Auttaa enemmän kuin linkkien postittelu ja kylän ämmiltä kysely.

Edit. Niin siis oli mulla vittuilun lisäksi asiaakin: meillä toi partajorman mittailu- ja ruuvailuvisiitti auttoi hyvin, kun aikoinaan oli samaa ongelmaa. Vanhoissa taloissa on vaan kaikki rapun rasiat ketjussa niin siellä välillä kun joku jokakodin antenniasentaja vetelee omia haaroituksia ja virityksiä niin muilla alkaa homma kusta. Eli välttämättä ei ole lopullisen pysyvä ratkaisu jos alakerran naapurissa vedetään kaapelia joka viikko uusiksi.

:D
No en sentään. Mä olen toi jo mainittu kotiasentajaperuspentti, joka sumennan rapun muiden asukkaiden telsukanavat ja pimennän netit samalla kun virittelen oman kämpän sisäisiä juttuja.

Asun Väinämöisenkadulla (Mechelininkadun vieressä), Welhon netti aloitti kaatuilemisen viime viikolla. Yleensä siinä vaiheessa kun imuttaa jotain tai katselee jotain youtube pätkää niin netti katkeaa! Mutta myöskin normaalikäytössä tulee katkoksia...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom