Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonkohan tuokin kustantaa? Voisi vaihtaa jos ei ihan älytön hinta ole.
Mulla on muuten 1 käyttämättömätön Welho Moto surffilauta ylimääräisenä, jos joku tarvii niin halvalla saa.Kannattaa vaihtaa se Thomsonin ritsa Motorolan vastaavaan. Mulla loppu kaatuilu heti.
Kannattaa vaihtaa se Thomsonin ritsa Motorolan vastaavaan. Mulla loppu kaatuilu heti.
Paljonkohan tuokin kustantaa? Voisi vaihtaa jos ei ihan älytön hinta ole.
Welho 110M -laajakaistayhteyden 18 kk:n määräaikaistilaus
Tilaa nyt Welhon nopein laajakaistaliittymä ja kohota netin käyttökokemuksesi korkeammalle asteelle!
Tilaajaetuina saat:
avaus 0 € (norm. 30 €)
ensimmäinen 12 kk 10M-liittymän hinnalla 44,90 /kk
(norm. 54,90 €/kk)
Welho Tietoturva 4 kk 0 € (norm. 6 €/kk tai 3,50 €/kk)
ED3.0 -modeemi 99 € (norm. 139 €)
kotiinkuljetus 0 € (norm. 15 €)
Kävin Welholla vaihtamassa.Mulla on muuten 1 käyttämättömätön Welho Moto surffilauta ylimääräisenä, jos joku tarvii niin halvalla saa.
Parina viime päivänä toiminut jo rahtusen verran paremmin, silti kaatuilua useasti päivässä. Murossakin oli juttua Welhon katkeilusta, että eiköhän siellä linjoissa se häiriö ole..
Mistä tiedät ettei auta mitään jos et ole kokeillut? Jos ei auta mitään, ei todennäköisesti maksakaan mitään. Ja rasian vaihtaminenkaan ei maksa asiakkaalle mitään, koska se ei kuulu asiakkaan omiin laitteisiin. Tietysti talossa voi olla vaikka linjavika, joka pitäisi korjata huoltomiehen toimesta.Turhaan mitään huoltomiestä tilaan, sillä se ei auta mitään.