Welhon netti kaatuilee - Kohtalotovereita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa vaihtaa se Thomsonin ritsa Motorolan vastaavaan. Mulla loppu kaatuilu heti.
 
Itselläni kaatuilee ehkä kerran päivässä, kone päällä 24/7. Joskus kyllä useampiakin kertoja päivässä, aina auttaa motukan buutti, ja kyseessä siis Motorola. Ärsyttäväähän se on ku perkele, en vain tiedä, mitä asialle pitäisi tehdä?
 
Kannattaa vaihtaa se Thomsonin ritsa Motorolan vastaavaan. Mulla loppu kaatuilu heti.
Mulla on muuten 1 käyttämättömätön Welho Moto surffilauta ylimääräisenä, jos joku tarvii niin halvalla saa.
 
Paljonkohan tuokin kustantaa? Voisi vaihtaa jos ei ihan älytön hinta ole.


Welho 110M -laajakaistayhteyden 18 kk:n määräaikaistilaus
Tilaa nyt Welhon nopein laajakaistaliittymä ja kohota netin käyttökokemuksesi korkeammalle asteelle!

Tilaajaetuina saat:

avaus 0 € (norm. 30 €)
ensimmäinen 12 kk 10M-liittymän hinnalla 44,90 /kk
(norm. 54,90 €/kk)
Welho Tietoturva 4 kk 0 € (norm. 6 €/kk tai 3,50 €/kk)
ED3.0 -modeemi 99 € (norm. 139 €)
kotiinkuljetus 0 € (norm. 15 €)

Stokkan kanta-asiakkaana saa saman diilin hiukan halvemmalla (eli saman modeemin halvemmalla)
 
Juuri kun pääsin tossa aiemmin pätemään noiden huippuvinkkieni kanssa niin koko eilisen päivän discotti kaapelimodeemi niin ettei olekaan pariin vuoteen yhtä paljoa paskioinut. Vartin välein putosi modeemi pariksi minuutiksi verkosta. Alkoi jo telsukanavatkin pykiä ja digiboksin singnaalin voimakkuusmittari oli pudonnut 8 prosenttiin.

Tänään on pari tuntia pelannut OK ja signaalit normaalit.

Kai ne sitten jotain tohon 110M uutuuteen liittyvää räpläystä suorittaa kun kerran pykii vähän joka suunnalla kaupunkia.
 
Parina viime päivänä toiminut jo rahtusen verran paremmin, silti kaatuilua useasti päivässä. Murossakin oli juttua Welhon katkeilusta, että eiköhän siellä linjoissa se häiriö ole..
 
Parina viime päivänä toiminut jo rahtusen verran paremmin, silti kaatuilua useasti päivässä. Murossakin oli juttua Welhon katkeilusta, että eiköhän siellä linjoissa se häiriö ole..

Pistähän linkkiä tänne.

Jos yhtään kuvittelen oikein, niin Welhon asiakaspalvelun orjat eivät tiedä/saa infoa yhdestäkään oikeasta ongelmasta mitä firmassa tapahtuu. Welholla todennäköisesti on meneillään jotain josta ei ilmoiteta virallisesti. Sitten asiakaspalvelijat pistävät asiakkaat tilaamaan huoltomiehen joka ei löydä mitään vikaa (50 euroa kiitos) tai vaihtaa rasian, jonka pitäisi auttaa. Jos niin monella katkeilee welhon netti ja tänään töissäkin katkeili ja takkuili rankasti (vaikka modeemi vaihdettu ja huoltsika käynyt), niin on selvää että katkeilu on laajempaa. Turhaan mitään huoltomiestä tilaan, sillä se ei auta mitään.
 
Täällä (Malmi, Helsinki) ei ole vielä katkeillut (KOP KOP) normaalia enempää. Itselläni on siis netti mennyt jumiin / kaatunut / kuollut / lähettänyt bitit taivaaseen aika säännöllisesti 2-3vk välein. Purkkina on vanha motorolla, yhteys 20/1.

Kaatuilu alkoi kun päivitettiin 4/1 -> 20/1. Welhon mukaan ongelmia ei tietenkään ole, enkä halua huoltokäyntiä tilata koska aika varmasti tuossa ei olisi mitään ongelmaa ja pääsisi sen 70e maksamaan. Todennäköisesti huoltomiehen lähdettyä yhteys kaatuisi.

Modeemi on itselläni siis täysin tyhmä silta, että mistään NAT-tauluista ja niiden täyttymisistä ei ole kyse.

Pitikin koputella. Ainakin 2:20 ja 3:23 viime yönä katkennut.. Palautunut tosin itsekseen.
 
Turhaan mitään huoltomiestä tilaan, sillä se ei auta mitään.
Mistä tiedät ettei auta mitään jos et ole kokeillut? Jos ei auta mitään, ei todennäköisesti maksakaan mitään. Ja rasian vaihtaminenkaan ei maksa asiakkaalle mitään, koska se ei kuulu asiakkaan omiin laitteisiin. Tietysti talossa voi olla vaikka linjavika, joka pitäisi korjata huoltomiehen toimesta.

Vika voi olla tietysti omissa johdoissakin. Monella kuulemma on ongelmaan auttanut, kun on lyhentänyt vähän piuhaa, vaikkei ehkä heti uskoisi. Yli neljän metrin johtoa ei suositella.

Juu, täällä saman katon alla asustaa yksi welhon asiakaspalvelija, jolta nämä tiedot ongin. Eli tilaa nyt vaan se huoltomies. Enemmän ne osaa tehdä kun puhelimen välityksellä toimivat asiakaspalvelijat, saatika kohtalotoverit nettipalstoilla.
 
"Huoltokäynti maksaa 50 euroa. Mikäli vika on Welhon vahvistimella tai talon antenniverkossa, on huoltokäynti maksuton asiakkaalle. Päätöksen käynnin maksullisuudesta tekee huoltomies, kun hän on selvittänyt vian syyn. "

Niin, en jaksa pähkäillä onko oma vastuu vai ei. Ja samaa lorua aina saa kuulla, että omassa toiminnassa on jotain muutettavaa, vaikka aikaisemmin on toiminut. Eli miksi alkaa nykiä vaikka itse ei tee mitään? Saunalahden paska ennenmuinoin tiputti nettini nopeutta 8 megasta 2 megaan, ja ainoa selitys oli että uusien asiakkaiden takia on kuparia pidennettyä, linja ei pysy ylhäällä edes 5 megaisena, kyynel. Vituttaa nämä suomen isp:t.
 
Welho ollut mulla nyt 10 v. ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta on toiminut enemmän kuin hyvin. Tämä siis Kalliossa 3. linjalla, mutta toiminnanlaadussa on suuria eroja alueellisesti, mitä olen puskaradiosta kuullut.

Ja luonnollisesti Welho kieltää pääsääntöisesti kaikki ongelmat.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom