Welhon netti kaatuilee - Kohtalotovereita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Soitin tänään Welholle ja kerroin, että monilla on takkuillut Welhon yhteydet. Se tyyppi puhui jotain siitä, että tarttis ottaa ruksi pois jostain IP-Floo (tai joku tommonen) kohdasta. Mentiin siis sinne nettisivuille, jossa pystyi tekemään jotain modeemiin liittyviä asennuksia tai jutskia.

En kyllä yhtään ymmärrä, mistä mä tossa kirjoitin.

Soitin tänään Welholle ja kerroin, että monilla on takkuillut Welhon yhteydet. Se tyyppi puhui jotain siitä, että tarttis ottaa ruksi pois jostain IP-Floo (tai joku tommonen) kohdasta. Mentiin siis sinne nettisivuille, jossa pystyi tekemään jotain modeemiin liittyviä asennuksia tai jutskia.

En kyllä yhtään ymmärrä, mistä mä tossa kirjoitin.
Puhui todennäköisesti tästä.

Lisätään vielä, että itse otin aikoinaan Thomsonin modeemista palomuurin kokonaan pois käytöstä ja jokin pätkimisongelma poistui (en muista enää tarkemmin). Tätä kannattaa tietysti kokeilla vain silloin, jos tietokoneesta tai verkosta löytyy muu palomuuri.

Mulla rupes welhon kaapelinetti tökkimään jonkun aikaa sitten ihan huolella. Soitin huoltomiehen paikalle, joka katsoi että boksissa on signaalitasot todella korkealla. Hän lisäsi boksiin vaimentimen ja tämän jälkeen ei ole ollut ongelmia.

Sain Welhon aspasta seuraavia ohjeita ja tuntuu ainakin pienellä testillä auttaneen ongelmaan:

"Aluksi pyytäisin sinua tarkistamaan kaikki modeemin kytkennät, voit ottaa hetkeksi sekä virtajohdon että antennijohdon irti.

Kun kytket johdot takaisin, ensin antennijohto ja sitten virtapiuha. Modeemiin voisi myös palauttaa tehdasasetukset. Jos vika ei korjaannu voi modeemin vielä käydä vaihtamassa Dna Kaupassa. "

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom