Welhon netti kaatuilee - Kohtalotovereita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaihdoin Welhoon kavereiden hyvien kokemusten innoittamana - virhe... Viime aikoina netti on katkonut useamman kerran viikossa, yleensä ainoastaan muutama minuutti, pahimmillaan puolisen tuntia. Laajakaistan ongelmista en ole reklamoinut, mutta HD-kanavien katkoksista ja pätkimisestä sitäkin enemmän. Huoltomies on käynyt kahdesti, mutta viimeisin ongelma on ollut HD-kanavien 'katoaminen' siten että laite herjaa 'no access'. Lukuisten viestien jälkeen vastaus oli, etten katso kyseisiä kanavia tarpeeksi ja tällöin tilaustiedot voivat kadota?! Kyllä ne kanavat kuulemma alkavat näkymään kun vain odottelee viidestätoista minuutista pariin tuntiin kyseinen kanava päällä!!!

Eli kun haluan katsoa maksullisia HD-kanavia, minun pitää ensin katsella pari tuntia 'no access' viestiä... Kunhan on aikaa, lähtee koko Welho vaihtoon.
 
Mulla on welhon nettiyhteys ja toimii kun unelma. Mitään ongelmaa ohjelmakortissakaan.(digiboksin)
 
Ootko lukenut yhtään tätä trediä :) Tilaan varmaankin kun jaksa, mutta kai nyt itsekkin näet että kyse on muustakin. Ihme vänkäämistä.
No jaa, ajattelin vaan yrittää rohkaista tilaamaan se huolto, kun aiemmin voivottelit ettei sitä kannata tilata, kun ei kuitenkaan mitään auta. Että ei siinä paljoa menetäkään, vaikka huoltokäynnin tilaa.

Lukuisten viestien jälkeen vastaus oli, etten katso kyseisiä kanavia tarpeeksi ja tällöin tilaustiedot voivat kadota?! Kyllä ne kanavat kuulemma alkavat näkymään kun vain odottelee viidestätoista minuutista pariin tuntiin kyseinen kanava päällä!!!
Ei ole muuten welhon vika, eikä todennäköisesti minkään muunkaan palveluntarjoajan. Mullakin on käynyt noin, vaikken ole welhoa nähnytkään. Taitaa olla joku ominaisuudeksi kutsuttu häiriö kyseessä. Ja tosiaan alkaa näkymään kun jaksaa odotella.
 
Perkele, täälläkin on ruvennut kaatuilemaan aika urakalla.
 
Se linja ei kyllä kaadu. Kaapelistahan puhutaan? Sitä ei kaada siis mikään. 1-2 kertaa vuodessa (max) alhaalla. Samaan aikaan kun se vuoden tärkein tv-ohjelmakin tulisi.

Se laite kaapelin perässä taas on sitten yleensä aivan perseestä. Aikoinaan Motorola pyöritti 1.5 vuotta kaatumatta. Hieno vehje. Sain näppärästi sijoitettua siihen kohtaa missä veti hieman, pysyi viileämpänä.

Sitten se kaatui kerran, 1.5 vuoden jälkeen. Koko kaapeliverkko alhaalla.
 
Mulla on joku Netgearin wlan-paskaboxi tossa kiinni ja se ei kyllä ole toiminut pätkän vertaa. Saakos Welholla vaihdettua parempaan kun käy reklamiomassa vai antaako ne samanlaisen sitten vaan tilalle?
 
Mulla on joku Netgearin wlan-paskaboxi tossa kiinni ja se ei kyllä ole toiminut pätkän vertaa. Saakos Welholla vaihdettua parempaan kun käy reklamiomassa vai antaako ne samanlaisen sitten vaan tilalle?

Vaikea sanoa. Kokeile.
 
Mulla on joku Netgearin wlan-paskaboxi tossa kiinni ja se ei kyllä ole toiminut pätkän vertaa. Saakos Welholla vaihdettua parempaan kun käy reklamiomassa vai antaako ne samanlaisen sitten vaan tilalle?
Kannattaa kuulemma käydä testauttamassa se myymälässä, että onko siinä vikaa. Jos on, niin uuden ainakin saat. Kokeile puhua itelles toisenlaista boksia.
 
Jeesus, että katkeilee, tänäänkin noin 10 kertaa jo.

Sama.

Muropakettti/2³²¹- 1 sanoi:
Pätkii pätkii. Alkoi tosiaan joskus reilu viikko sitten. Kahdessa päivässä katkesi yhteys (data ei liiku ja hetken päästä modeemi boottaa itsensä) 10 kertaa ja soitin Welhon asiakaspalveluun. Sanoivat vaan, että näyttäs kaikki kyllä olevan kunnossa. Kyseli vielä kaikenmaailman jatkojohdoista ja käski kokeilla modeemia ilman tuota kaapelin T-kappaletta. Ei kuitenkaan saanut mitään varsianisesti korjattua. Eikä maininnut kyseessä olevan yleinen ongelma. Sen kyllä mainitsi, että tässä kiinteistössä oli pari päivää aikaisemmin mittailtu jotain signaalitasoja. Näin siis Vantaalla ja käytössä tuo Welhon perus-Motorola ja 5M yhteys. Jos/kun ongelma on kerran näinkin laaja ja useaa ihmistä koskettava, niin miksei Welho tee asialle mitään? Ei edes sen vertaa, että huoltotiedotteista löytyisi maininta ongelmista.

Vähitellen menee hermo ja oonkin alkanu miettimään, että pitäisköhän vähän katsella ADSL:ää joltain toiselta ISP:ltä...

Ja jälleen: kukaan Welhon orjista puhelimen päässä ei tiedä mitään mitä oikeasti tapahtuu Welholla, sillä kukaan noista ei ole helvetti herännyt siihen että soittoja/maileja tulee keskimääräistä enemmän. Ihme paska lafka.

ps, illasta toki kaikilla kaatuu enemmän, sillä joka iikka käyttää nettiä/imuroi.
 
Viimeksi muokattu:
10 minuutin välein menee nurin. Ja paskat se mistään t-kappaleesta, modeemista tai kaapelista kiinni ole kun kaikilla alkoi samaan aikaan tuo pykiminen ja kummasti kun lanseerasivat 110 megan letkun.

No joo, mutta vittu mä rupee 110 megan liittymään vaihtamaan kun ei edes tämä 5mb tahdo toimia kunnolla.

edit: eniten vituttaa, että taisin ottaa jonkun helvetin vuoden määräaikaistilauksen, joten tästä ei pääse hetkeen viel irti.
 
10 minuutin välein menee nurin. Ja paskat se mistään t-kappaleesta, modeemista tai kaapelista kiinni ole kun kaikilla alkoi samaan aikaan tuo pykiminen ja kummasti kun lanseerasivat 110 megan letkun.

Tähän väliin tulee taas joku welhon asiakaspalveijan heila kertomaan miten asiat on, että kannattaa tilata huoltomies ja bla bla bla. Vitun welho :curs::curs:


Murossa yhä pohditaan asiaa ja täysin samaa analysointia!

http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t543276,75
 
Sain sentään jotain vastausta Welhon mailista. Tosin kyselivät vain asiakasnumeroa jne. Nyt odotellaan vuorokausi, että vastaavat uudestaan ja kysyvät taas jotain umpityhmää. Eivätkö ne nyt jumalauta katuosoitteella ja nimellä löydä liittymää tiedoistaan?
 
Mulla on kyllä tässä viimisen ainakin puolisen vuotta toiminu Welho ihan mallikkaasti. *koputtaa puuta*

EDIT: Niin ja se Motorolan perusboxi ja Applen Airport Express täällä näin.
 
Mulla kanssa tullu ny ihan lähiaikoina samanlaisia ongelmia ku muilla. Suuren osan ajasta toimii normaalisti, mutta sitten ku pykii, niin pykii kanssa. Onneks ne ajanjaksot ei kauaa kestä. Ittellä ollu 7 vuotta welhon netti eri puolilla pk-seutua ja aina toiminu ku unelma. Ei tää maailma tähän netin mukana onneks omalla kohalla kaadu, mutta toivottavasti ei jää pysyväksi haitaksi.
 
Sain sentään jotain vastausta Welhon mailista. Tosin kyselivät vain asiakasnumeroa jne. Nyt odotellaan vuorokausi, että vastaavat uudestaan ja kysyvät taas jotain umpityhmää. Eivätkö ne nyt jumalauta katuosoitteella ja nimellä löydä liittymää tiedoistaan?
Luulis löytävän, mutta jos varmentevat sun henkilöllisyyttä tjsp tuolla asiakasnumeron kyselemisellä.

Itellä toiminu normaalisti taas.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom