Pätkii pätkii. Alkoi tosiaan joskus reilu viikko sitten. Kahdessa päivässä katkesi yhteys (data ei liiku ja hetken päästä modeemi boottaa itsensä) 10 kertaa ja soitin Welhon asiakaspalveluun. Sanoivat vaan, että näyttäs kaikki kyllä olevan kunnossa. Kyseli vielä kaikenmaailman jatkojohdoista ja käski kokeilla modeemia ilman tuota kaapelin T-kappaletta. Ei kuitenkaan saanut mitään varsianisesti korjattua. Eikä maininnut kyseessä olevan yleinen ongelma. Sen kyllä mainitsi, että tässä kiinteistössä oli pari päivää aikaisemmin mittailtu jotain signaalitasoja. Näin siis Vantaalla ja käytössä tuo Welhon perus-Motorola ja 5M yhteys. Jos/kun ongelma on kerran näinkin laaja ja useaa ihmistä koskettava, niin miksei Welho tee asialle mitään? Ei edes sen vertaa, että huoltotiedotteista löytyisi maininta ongelmista.
Vähitellen menee hermo ja oonkin alkanu miettimään, että pitäisköhän vähän katsella ADSL:ää joltain toiselta ISP:ltä...