Weider's Giant Mega Mass 4000

Onko kellään kokemuksia kyseisestä weight gainerista?
Itse ostin tätä ainetta 7 kiloa ja se on aivan sairaan hyvää, eikä se ole yhtä puuromaista kuin FASTin MASSA. Onko tämä aine tehokasta? Vitamiineja ja mineraalejakin siitä saa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon kerran ostanu, toista kertaa osta. Täyttä paskaa...
Sokeria,sokeria,sokeria... + pikkusen proteiiniä....
On siinä sokerilla hintaa.
Olisit mielummin ostanu iha maltoo+heraa....

No pakkohan sen on toimia kun nimikin on noin "iso" ja hieno.

Beefcake!!!

Originally posted by mysrerious
Onko kellään kokemuksia kyseisestä weight gainerista?
Itse ostin tätä ainetta 7 kiloa ja se on aivan sairaan hyvää, eikä se ole yhtä puuromaista kuin FASTin MASSA. Onko tämä aine tehokasta? Vitamiineja ja mineraalejakin siitä saa.

Vaikka tämä palsta nyt ei autuasta totuutta aina tarjoakkaan, niin kannattaako vähäisellä tietomäärällä hankkia seitsemän kilon satsi jauhoa ja kysyä sitten kannattiko?

Saa sillä massaa ja makukin on ihan ok. Hiilariahan siinä on aika reippaasti(maltoa), joten jos on taipumusta rasvankerääntymiseen elimistöön niin siihen kannattaa varautua. Läpipaskojille varmaan ihan toimiva tuote, mulle ei.

Ikävä kyllä tällekkin amerikkalaisella tuotteelle sopii hyvin nimeksi tuo massajuoma.Kalliita "huonoja" sokereita.

Siis suoraan sanottuna ihan vi**u anaalista koko aine...ihan turhaan meni rahat sinnekin suakeli =( Siitä lähtien oon ollu natuna ja siinä pysyn....ostin sitä "sokeri mömmöä" ISON (7kg?)paketin eikä paino noussu varmaanku kilon tai kaks ja sekään ei varmaan tullu siitä "sokerista".....ei ainakaan miulla toiminu!!:curs:

ja jos vitamiineja haluut niin käy ostamassa ne jostain luontaistuote kaupasta...pääset paljon halvemmalla..:thumbs:

vähän asian vierestä...

mä käytin tota Super Megas Mass 2000 (mansikka) ja tein järkevänpäätöksen: jätin mega massin käyttämäti ja ostin fastin tuotteita ja sekoittelen nyt omat drinkkini ja toimii paljo paremmin

:thumbs:

Saa siitä ihan hyvää tavaraa kun heittää annokseen mukaan kukkurallisen lusikan heraa. Ja makua ei voi haukkua.

Originally posted by Cybertrash
Siis suoraan sanottuna ihan vi**u anaalista koko aine...ihan turhaan meni rahat sinnekin suakeli =( Siitä lähtien oon ollu natuna ja siinä pysyn....ostin sitä "sokeri mömmöä" ISON (7kg?)paketin eikä paino noussu varmaanku kilon tai kaks ja sekään ei varmaan tullu siitä "sokerista".....ei ainakaan miulla toiminu!!:curs:

Miten hiilarien ja proteiinin pitäisi mielestäsi toimia? Oletko niin :david: että luulet jonkun megamass 400000 -tuotteen "toimivan" jotenkin ihmeellisesti? Ja nyt olet natu kun et enää käytä kyseistä "mömmöä"? :itku:

Originally posted by Jimmy
Miten hiilarien ja proteiinin pitäisi mielestäsi toimia? Oletko niin :david: että luulet jonkun megamass 400000 -tuotteen "toimivan" jotenkin ihmeellisesti? Ja nyt olet natu kun et enää käytä kyseistä "mömmöä"? :itku:

No eikun vittu ihan vuan aattelin että hiilarit laihuttaa ja proteinit pienentää lihaksia!!!! Kyllä minun mielestä ainakin MASSANLISÄÄJISTÄ tulisi saada massaa edes jonkin verran...tää on nyt vain mun mielipide...mulla se ei toiminu ja halusin vain esittää siitä oman kokemukseni kun sitä täällä kyseltiin!!
Ja tarkoitin lähinnä tuolla "natu" hommalla sitä että en aio tulevaisuudessa ostaa enää minkäänlaisia "lisäravinteita", koska rahat niihin vain menee....kyllä sitä proteiinia ja muita tärkeitä aineita saa hyvästä ja monipuolisesta ruuasta kunhan vain syö oikein...että näin!!:thumbs:

Natu = henklö joka ei käytä kaupallisesti valmistettavia lisäravinteita! Annan 5 viidestä davidista
:david: :david: :david: :david: :david:

Mikä olisi OIKEA nimitys sellaiselle henkilölle joka ei koske minkäänlaisiin LISÄRAVINTEISIIN???? Vaan treenaa pelkästään puhtaalla ruualla....:confused:

Mikä olisi OIKEA nimitys sellaiselle henkilölle joka ei koske minkäänlaisiin LISÄRAVINTEISIIN???? Vaan treenaa pelkästään puhtaalla ruualla....:confused:
Torsti?

Mielestäni tämän topicin aloittajakin on aika torsti. Kuka menee ensin ostamaan ja vasta sitten kysyy, että kannattiko ostaa???

Miten ois "luomu"?

Suositut

Back
Ylös Bottom