Weider's Giant Mega Mass 4000

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Tomi
Torsti?

Nonni. Sinne meni viimeinen mahdollisuus uskotella työkavereille olevansa täysjärkinen. Tuli meinaan sen sortin tahaton naurun purskahdus......:D

Voi :david:

Originally posted by Tomi
Torsti?

Enpä oikein tiedä:

"Torsti tulee ruotsin Thorstenista, joka merkitsee ´Tor -jumalan kivi´. Tor oli myös ukkosenjumala, joten nimi voidaan myös suomentaa ´ukkosen kiveksi´."

Ei Ukkosen kiveksi voi tulla ilman lisäravinteita.

Alkuperäiseen kysymykseen: syö pois vain kuleksimasta, ei toi hintakaan loppupeleissä niin paha ole about 10 eskoa tulee kilolle hintaa. Eikä toi proteiiniyhdistelmäkään paskimmasta päästä ole (herakonsentraatti, kalsiumkaseiini, soijaproteiini, munaproteiini). Sokereitahan siinä on n. puolet hiilareista, mutta nekin dekstroosia ja jonkin verran fruktoosia, joita porukka käyttää muutenkin.

Ja mäkään en kyllä ymmärrä mitä tekemistä natuilulla on massajuoman kanssa :confused: Ei se paino pelkällä massanlisääjällä tule, kyllä siihen pitää laskea mukaan kaikki päivän kalorit. Jos vedetään pari drinkkiä jotain massajuomaa ja loppupäivä eletään kahvilla ja röökillä niin ei kai sitä painoa voi lisää tullakaan. Nyt ei jaksa enempää avautua :rolleyes:

Originally posted by Cybertrash
Kyllä minun mielestä ainakin MASSANLISÄÄJISTÄ tulisi saada massaa edes jonkin verran...tää on nyt vain mun mielipide...mulla se ei toiminu ja halusin vain esittää siitä oman kokemukseni kun sitä täällä kyseltiin!!

Kokonaiskalorimäärä ratkaisee, ei se että vedätkö massanlisääjää. Ne on vaan energialisä, ei se massa niitä vetämällä kasva jos kokonaiskalorimäärä päivässä ei riitä kasvuun. Eivät ole mitään ihmeaineita että tosta vaan kerää massaa kehoon, ne ovat vaan energiaa!

Originally posted by Maddoxx
Eikä toi proteiiniyhdistelmäkään paskimmasta päästä ole (herakonsentraatti, kalsiumkaseiini, soijaproteiini, munaproteiini). Sokereitahan siinä on n. puolet hiilareista, mutta nekin dekstroosia ja jonkin verran fruktoosia, joita porukka käyttää muutenkin.

Mistä sä noi protskut revit ? Mun wrangen kataloogissa lukee että hydrolisoitua kollageeniproteiinia (hyvää - not), maitoproteeiinia ja herajauhetta. Ja kyllähän porukka käyttää dekstroosia, mutta palautusjuomassa treenin jälkeen jolloin tarvitaan nopeita hiilareita. Jos noita muuten kiskoo niin läskiä kyllä tulee. Jos haluaa lihasmassaa kasvattaa niin normaalia ruokaa vaan ja paljon.

Noh....siis tottakai mä söin muutakin kuin vain join sitä vitun litkua...en ilmeisesti tarpeeksi=/ MUTTA, nytkun olen jättänyt sen litkun kokonaan poies ja syön suurinpiirtein samalla tavalla kuin sen litkun kanssa samaan aikaan silloin niin kappas, on paino alkanu nouseen huomattavasti nopeemmin =) Ihan tuntuu ku se paska ois vaan hidastanu mun painon nousuu....ihan perseestä moiset "Giant mega massat" :curs:
Osuvampi nimitys olisi sille aineelle "Dwarf Miinus Mass -4000" :D

Osuvampi nimitys olisi sille aineelle "Dwarf Miinus Mass -4000" :D

Tai Giant Mega Ass ...

...MUTTA, nytkun olen jättänyt sen litkun kokonaan poies ja syön suurinpiirtein samalla tavalla kuin sen litkun kanssa samaan aikaan silloin niin kappas, on paino alkanu nouseen huomattavasti nopeemmin =) Ihan tuntuu ku se paska ois vaan hidastanu mun painon nousuu...

:lol2: Voi elämä :itku:

No voi jeesus!

Muutama vuosi sitten soin 7 kiloa sita ainoastaan palautusjuomana. Ensimmainen oikea lisaravinne mita kaytin. Soin muutenkin ihan vitusti.
Massaa tuli semmone reipas 10 kiloa 8 kk ja lihasta suurin osa. Eli en pitais mahdottomana ajatusta ostaa uusiks.
Toimiva tuote mulle.:thumbs:

Täällähän ollu asiantuntevaa läppää :D

No jos tollaisen pussin on mennyt ostamaan, niin mikäs siinä. Vähän kallista se taitaa olla, mutta saa siitä varmaan ihan hyvän palautusjuoman. Palautusjuomassa ne nopeat hiilihydraatit ovat vain etu. En tiedä millaiset suhteet tuossa kyseisessä tuotteessa on, mutta veikkaisin että proteiinia on aika nihkeästi ja sen voi helposti korjata heittämättä vähän heraa joukkoon, kuten jo neuvottiinkin.

Jatkon kannalta huomattavasti halvemmalla pääsee kun sekoittaa palautusjuoman vaikka herasta, maltosta(tavallinen sokerikin käy) ja kaakaojauheesta. Ja muuten massanlisäysjuomaksi suosittelisin vaikka pirtelöä, johon pistää heraa, kasvirasvajäätelöä, öljyä ja jotain antamaan makua, ellei jäätelö ole jo maustettua (kaakao taas sopii). Myös kananmunia ja banaania voi sotkea sekaan. Noin saa reilusti energiaa hyvänmakuisessa muodossa, eikä varmasti häviä noille "massanlisääjille" missään asiassa.

Unkka ei sovellu missään tapauksessa. Sillä mun treenikaveri on Unkka, ja se käyttää lisäravinteita, joten Unkka on rajattu pois. Enhän mäkään vois sanoa, että: "silloin kun treenasin Unkkana..." sillä siitä voisi aiheutua väärinkäsityksiä. Eli ilman lisäravinteita treenaavat ovat Torsteja. Piste. ;)

Originally posted by mysrerious
Onko kellään kokemuksia kyseisestä weight gainerista?
Itse ostin tätä ainetta 7 kiloa ja se on aivan sairaan hyvää, eikä se ole yhtä puuromaista kuin FASTin MASSA. Onko tämä aine tehokasta? Vitamiineja ja mineraalejakin siitä saa.

Olisi kannattanut ostaa Weider's Giant Hulk Turbo Ultramega Mass 4 000 000... Nimen lisäksi minua ihmetyttää toi Wrangen outo tapa ilmoittaa sisältöjä:
"Käytä annokseen 150 g jauhetta ja 5,5 dl kevytmaitoa. Saat annoksesta energiaa lähes 3400 kJ/800 kcal. Nauti 1-2 annosta päivässä. Yhdestä pakkauksesta tulee n. 46 annosta. "

Pakkauksen aikana pitää ostaa kaupasta vielä 26 purkkia maitoa jotta mainostetut energiat saavutetaan. Hieman harhaanjohtavaa mainontaa.

Hyvää tavaraa oikein käytettynä

Joo tosiaan onhan tämä kyseinen Weiderin tuote ihan hyvää matskua oikeen käytettynä.Hommaat tosiaan siihen lisäksi vielä vaikka nutriplussan heraa!!!

Aivan turha sitä massan lisääjää on käyttää jos ei samalla muuta ruokavaliota säännöölliseksi ja "raskaammaksi"ei kumminkaan mitään hirveitä kalori pommeja kannata vetää nassuun.

ihan terveellinen kotiruoka.syö vaan säännöllisesti aamu,lounas,päivällinen,ilta ja hedelmiä väli palana esim.banaani omena jne.

ei sitä kannata heti ruveta haukkumaan näitä massan lisääjiä jotka tosiaan oikeen käytettynä on tosi tehokkaita ja tottakai tuo motivaatiota reeneihin!

kukkaro tietysti pitää olla kunnossa jos rupee harastamaan kehonrakennustajohon tämä kyseinen lisäravinnekkin on tarkoitettu!

Elikkä mössöä naamaan ja menoksi!!!:urjo:

MEINAS UNOHTUA

Hommaa vielä lisäksi Kreatiinia: 1 viikko tankkaus 20 g jonka jälkeen pudotat 5 grammaan 3 viikkoa 4 viikon tauko ja uusiksi!

Mega massan dekstroosi riittää!!!!

Vedät sen massa aineen ja krea. 1h jälkeen aamiaisen ja toisen mällin Reenin jälkeen!!!!!

Laitat siihen aamu annokseen 40-60 g heraa niin jo rupee tulemaan tuloksia!!!

mulle tuli lihasta lisää noin 3kg 10 kk

Ei noita 10 kg 8kk kannata uskoa tollaseen lihaskasvuun tarvitaan jo vähän muutakin.

-EDIT-

Hohhoijaa mikä :david:

Mike

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Originally posted by mysrerious
Onko kellään kokemuksia kyseisestä weight gainerista?
Itse ostin tätä ainetta 7 kiloa ja se on aivan sairaan hyvää, eikä se ole yhtä puuromaista kuin FASTin MASSA. Onko tämä aine tehokasta? Vitamiineja ja mineraalejakin siitä saa.

Joo en itekkään kyllä osta enää weiderilta yhtään mitään. Samat tuotteet ollu 10v myynnissä. Saman vaikutuksen saa ku syö hedelmäsokeria ja halvinta protkua mitä saa.
Suosittelen Twinlabin supermassaa tai gainerssia. kallista mutta toimivaa(omia kokemuksia).

Originally posted by slade
Mistä sä noi protskut revit ? Mun wrangen kataloogissa lukee että hydrolisoitua kollageeniproteiinia (hyvää - not), maitoproteeiinia ja herajauhetta

Esim. täältä:
http://www.bodyworks-nutrition.com/0083001.html

Ja pointtihan mun kirjoituksessa oli se, että jos nyt on tullut tuollaisen laatikon on hankkinut niin kyllä sen voi syödä pois ettei turhaan jätä käyttämättä kun täällä alkaa heti se kilpalaulu, että mitäs tollasta paskaa olet mennyt ostamaan. Ja onhan tossa maltoa tuplasti enemmän kuin sokereita = dekstroosia ja fruktoosia. Mutta ei sovi palautukseen ei, liikaa hitaita proteiineja.

MM4000 sisältää kreatiinia myös "mutta eipä kaiketi suomessa"...

--------------------------------------------
anna mennä...anna mennä...

Originally posted by gYMIäM
MM4000 sisältää kreatiinia myös "mutta eipä kaiketi suomessa"...

--------------------------------------------
anna mennä...anna mennä...

Tai en ainakaan ole huomannut että sisältäisi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom