Originally posted by Tomi
Torsti?
Ei helvetti repesin...:lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Torsti?
Torsti?
Torsti?
Originally posted by Cybertrash
Kyllä minun mielestä ainakin MASSANLISÄÄJISTÄ tulisi saada massaa edes jonkin verran...tää on nyt vain mun mielipide...mulla se ei toiminu ja halusin vain esittää siitä oman kokemukseni kun sitä täällä kyseltiin!!
Originally posted by Maddoxx
Eikä toi proteiiniyhdistelmäkään paskimmasta päästä ole (herakonsentraatti, kalsiumkaseiini, soijaproteiini, munaproteiini). Sokereitahan siinä on n. puolet hiilareista, mutta nekin dekstroosia ja jonkin verran fruktoosia, joita porukka käyttää muutenkin.
Osuvampi nimitys olisi sille aineelle "Dwarf Miinus Mass -4000" :D
...MUTTA, nytkun olen jättänyt sen litkun kokonaan poies ja syön suurinpiirtein samalla tavalla kuin sen litkun kanssa samaan aikaan silloin niin kappas, on paino alkanu nouseen huomattavasti nopeemmin =) Ihan tuntuu ku se paska ois vaan hidastanu mun painon nousuu...
Torsti?
Originally posted by mysrerious
Onko kellään kokemuksia kyseisestä weight gainerista?
Itse ostin tätä ainetta 7 kiloa ja se on aivan sairaan hyvää, eikä se ole yhtä puuromaista kuin FASTin MASSA. Onko tämä aine tehokasta? Vitamiineja ja mineraalejakin siitä saa.
Originally posted by mysrerious
Onko kellään kokemuksia kyseisestä weight gainerista?
Itse ostin tätä ainetta 7 kiloa ja se on aivan sairaan hyvää, eikä se ole yhtä puuromaista kuin FASTin MASSA. Onko tämä aine tehokasta? Vitamiineja ja mineraalejakin siitä saa.
Originally posted by slade
Mistä sä noi protskut revit ? Mun wrangen kataloogissa lukee että hydrolisoitua kollageeniproteiinia (hyvää - not), maitoproteeiinia ja herajauhetta
Originally posted by gYMIäM
MM4000 sisältää kreatiinia myös "mutta eipä kaiketi suomessa"...
--------------------------------------------
anna mennä...anna mennä...