Weider's Giant Mega Mass 4000

MM Toimii

Siis mitä ihmettä, kun osaa olla noin vaikeaa keskustella näinkin yksinkertaisesta asiasta.

Mulla on kolmas laatikko menossa Mega Massaa ja ei voi kun kehua sitä..

Palautusjuomana toimii todella hyvin ja myös tankkaukseen, jos vaikka pitää suoraan töistä mennä salille ja on nälkä niin siitä se lähtee..

Painoakin sain nostettua helposti 90:stä sataan ja myöhemmin toisella kuurilla siitä yli 110:n ja rasvat reippaasti alle kahdessa kympissä...

Se tuo voimaa ja lihasta ja tietysti pikkasen mahaakin ja on kuitenkin edullista (67 emppua)... :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: MM Toimii

Originally posted by Blacktek
Siis mitä ihmettä, kun osaa olla noin vaikeaa keskustella näinkin yksinkertaisesta asiasta.

Mulla on kolmas laatikko menossa Mega Massaa ja ei voi kun kehua sitä..

Palautusjuomana toimii todella hyvin ja myös tankkaukseen, jos vaikka pitää suoraan töistä mennä salille ja on nälkä niin siitä se lähtee..

Painoakin sain nostettua helposti 90:stä sataan ja myöhemmin toisella kuurilla siitä yli 110:n ja rasvat reippaasti alle kahdessa kympissä...

Se tuo voimaa ja lihasta ja tietysti pikkasen mahaakin ja on kuitenkin edullista (67 emppua)... :thumbs:

Moni ihmisistä luulee että "massanlisääjä" lisää automaattisesti massaa että muun ruoan voi jättää vähemmälle sitten. Moni tyyppi jonka tunnen sanoo että massanlisääjistä ei ole mitään hyötyä, ehkä ei jos niitä ei osaa käyttää. Sitä kun luullaan että kaikki on niin "helppoa"...

-----------------------------
anna mennä...anna mennä...

Re: Re: MM Toimii

Originally posted by gYMIäM
Moni ihmisistä luulee että "massanlisääjä" lisää automaattisesti massaa että muun ruoan voi jättää vähemmälle sitten....

Joo näin on. Tottakai pitää muutenkin syödä paljon ja terveellistä ravintoa ja "nauttia" massanlisääjä normaalin ruokavalion lisäksi. Itse otan MM:n monesti jälkiruokana, jolloin saan yhdeltä aterialta varmasti tarpeeksi ravintoaineita. Siihen kun lisää vielä kreatiinin niin varmasti toimii. Itsekään en ole saanut painoa nousemaan aikaisemmin, kuin vain niin, että syön aina niin, että pahaa tekee...

Sitten pitää tietenkin treenata oikein, että paino tulee oikeaan paikkaan, eikä pelkkänä läskinä (ellei sitten väkisin sitä halua ;) )

Originally posted by Cybertrash
Mikä olisi OIKEA nimitys sellaiselle henkilölle joka ei koske minkäänlaisiin LISÄRAVINTEISIIN???? Vaan treenaa pelkästään puhtaalla ruualla....:confused:

Tomi ?!?

No eipä kai, älkää pannatko hyvää jätkää. Tai jätkää.

No eikun vittu ihan vuan aattelin että hiilarit laihuttaa ja proteinit pienentää lihaksia!!!! Kyllä minun mielestä ainakin MASSANLISÄÄJISTÄ tulisi saada massaa edes jonkin verran...tää on nyt vain mun mielipide...mulla se ei toiminu ja halusin vain esittää siitä oman kokemukseni kun sitä täällä kyseltiin!!
Ja tarkoitin lähinnä tuolla "natu" hommalla sitä että en aio tulevaisuudessa ostaa enää minkäänlaisia "lisäravinteita", koska rahat niihin vain menee....kyllä sitä proteiinia ja muita tärkeitä aineita saa hyvästä ja monipuolisesta ruuasta kunhan vain syö oikein...että näin!!:thumbs:

Natu. :) Natu = Ei roinaa, eli käytä lääkeaineita ym. lihaskasvun tehostamiseen.

Ei se massanlisääjä kuule ole muuta kuin ruuassa olevien huonojen ravinto-osien tiivistetty versio, sokeria ym. iso kasa. Ja jos syöt muuten liian vähän tai perseelleen niin eihän sillä massa kasva kun sen kulutat, kaikki on kiinni kokonaiskulutuksesta Vs. ravinnonsaannista.

Saahan sitä proteiinia... ilman lisäravinteita on vaan pirun hankala päästä optimaaliseen ruokavalioon, itse en siinä ainakaan helpolla onnistuisi vaikken ihan uuno ruokailun suhteen olekaan.

nytkun olen jättänyt sen litkun kokonaan poies ja syön suurinpiirtein samalla tavalla kuin sen litkun kanssa samaan aikaan silloin niin kappas, on paino alkanu nouseen huomattavasti nopeemmin =) Ihan tuntuu ku se paska ois vaan hidastanu mun painon nousuu....

Tossa puolet totta... kun alotin treenit niin mäkin koitin hikisesti nostaa painoa massanlisääjillä - niksi on se että vievät aika hyvin ruokahalun ja sitten kun vielä luuli että se on jotain hyper-fat-gaineria niin ei paljoa muuten tullut syötyä. Sitten kun pisti syömisiä vähän järkevään malliin määrältään ja sisällöltään niin painoa rupes tulemaan kun tyhjää vaan, tähän saakka jossa nyt ollaan.

Olen itse tuota tuotetta syönyt koska on aika halpaa ja helppokäyttöstä. En tiiä sit et toimiiko mut tätä aion tulevaisuudessakin syödä..

mysrerious sanoi:
Onko kellään kokemuksia kyseisestä weight gainerista?
Itse ostin tätä ainetta 7 kiloa ja se on aivan sairaan hyvää, eikä se ole yhtä puuromaista kuin FASTin MASSA. Onko tämä aine tehokasta? Vitamiineja ja mineraalejakin siitä saa.

Toki hyvänmakuista, mutta läskiä kertyy aivan per*eleesti :D

Cybertrash sanoi:
No eikun vittu ihan vuan aattelin että hiilarit laihuttaa ja proteinit pienentää lihaksia!!!! Kyllä minun mielestä ainakin MASSANLISÄÄJISTÄ tulisi saada massaa edes jonkin verran...tää on nyt vain mun mielipide...mulla se ei toiminu ja halusin vain esittää siitä oman kokemukseni kun sitä täällä kyseltiin!!
Ja tarkoitin lähinnä tuolla "natu" hommalla sitä että en aio tulevaisuudessa ostaa enää minkäänlaisia "lisäravinteita", koska rahat niihin vain menee....kyllä sitä proteiinia ja muita tärkeitä aineita saa hyvästä ja monipuolisesta ruuasta kunhan vain syö oikein...että näin!!:thumbs:

Muistitko varmasti myös treenata samalla ;)

hafanafa sanoi:
Olen itse tuota tuotetta syönyt koska on aika halpaa ja helppokäyttöstä. En tiiä sit et toimiiko mut tätä aion tulevaisuudessakin syödä..

Täytyypä sanoa tohon omaan kommenttiin että empä enää tota käytä. Tulee todella helposti läskiä ja palautumisjuomaksi sopii malto ja perusproteiini paremmin. Tosin aion tilata laatikon tota kun alan tässä kokeilee josaki vaihees sikabulkkausta.

Cybertrash sanoi:

Massanlisääjät ovat vaa tiivistettyä ruokaa... Niillä voi varmistaa sen et saa tarpeeks ravinteita päivässä.. Ensin perusruokavalio kuntoon ja sit lisäks lisäravinteet/massanlisääjät :rock:

J.Jake sanoi:
pysäköimiskielto o. .
:lol2: :lol2:

Totta muuten mitä sanoit, englanniksi toi on vissiin väännetty Thor,
norjassa Tor. Suomessakin tolle on joku vastine, en muista mikä.

Ei varmaankaan torsti :)

:jahas:

Joku nostaa ylös ikivanhan ketjun ja sitten ihmiset rientävät kommentoimaan viestejä, joiden kirjoittajatkin ovat ne unohtaneet. :rolleyes:

(tuo Tomin kommentti on kyllä klassikko kieltämättä :D )

Se Mr. Weider siinä logossa on hauskan näkönen :D Viikset ja kaikki, oli joskus 70-luvulla varmaan IN. Kannattas varmaan uusia se logo, näin toisen vuosituhannen ensimmäisellä vuosisadalla.

Itte tuotteesta sen verran, mitä sitä purkkia oon lueskellu, että liikaa englantia ja vääränmaalainen valmistaja.

Suositut

Back
Ylös Bottom