weiderin PP kirjanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MK87
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
37
seuraava artikkeli koskee yllätys yllätys...penkkiä(pahoittelen:( ) mutta.....luettavaksi eksyi tämmöinen weiderin Penkkipunnerrus - mestareiden voimanosto-ohjelma kirja.
kirjassa olleessa "ohjelmassa" luvattiin penkkiin parannusta 20-30kg 3kk....eli minun mittapuulla aika paljon:joulu1:
nyt siihen asiaan eli: onko kellään kokemusta tuosta kyseisestä ohjelmasta ja onko tulokset paljonkin nousseet???

kiitos jo etukäteen vastauksista (arvelen että niitä ei kuitenkaan tule, mutta jos sittenkin)

edit: searchilla en löytänyt

Toimii aloittelijalla pomminvarmasti. Tuosta 20-30 kilosta on paha mennä sanomaan mitään. Kaverini nosti tuolla ohjelmalla tulostaan 15kiloa. Itse rikoin maagisen 100 kilon rajan tuon ohjelman avulla. Parempiakin ohjelmia löytyy.

Originally posted by msj81
Toimii aloittelijalla pomminvarmasti. Tuosta 20-30 kilosta on paha mennä sanomaan mitään. Kaverini nosti tuolla ohjelmalla tulostaan 15kiloa. Itse rikoin maagisen 100 kilon rajan tuon ohjelman avulla. Parempiakin ohjelmia löytyy.
vai sillä viisiin.....voitkos heittää yhen paremman ohjelman:D

Yhdyn edelliseen vastaukseen, itse sain juuri tuolla ohjelmalla maksimiin 8 viikossa +32,5kg, toki olin vielä aika rookie silloin. Mutta toimii... muistaakseni ohjelman pääpaino vaan taisi olla vähän liikaakin penkin hinkkaamisessa, onneksi salilla oli kokeneempi kaveri joka neuvoi joskus tekemään muutakin kun penaa...

Originally posted by Mantu
Yhdyn edelliseen vastaukseen, itse sain juuri tuolla ohjelmalla maksimiin 8 viikossa +32,5kg, toki olin vielä aika rookie silloin. Mutta toimii... muistaakseni ohjelman pääpaino vaan taisi olla vähän liikaakin penkin hinkkaamisessa, onneksi salilla oli kokeneempi kaveri joka neuvoi joskus tekemään muutakin kun penaa...
voisitkos vielä valaista tyhmää, että mistä kiloista lähdit ja mihin päädyit:D jotta voisin verrata omiin kiloihini nousua.

Edit: ja jos vielä senkin että teitkö tuon ykkösen vai kakkosen tai kolmosen

Originally posted by Daug
MK87, voitko tänne niitä ohjelmia pistää sieltä kirjasta? :piis:
Jep.....pitkä stoori eli "Ensimmäisen vaiheen ohjelma", kesto 3kk
3krt viikossa

Penkki:

lämmittely 10*kevyttä(mitkä lie kilot), siihen lisäystä 2,5-5kg ja sillä kahdeksan. Tätä niin pitkään kunnes teet enää 2 toistoa.

Penkin loppuojennukset:

ota sama paino jolla teit juuri edellisessä 2 toiston sarjan, laske tankoa vain 15-20cm alaspäin ja nopeasti ylös. Lisää 10kg jaa tee tämä vielä kahdesti uudelleen(toistomääristä ei mitään puhetta)

Pikasarjat:

sama kilomäärä jolla teit penkissä kuusi toistoa. tee neljä toistoa mahd. nopeasti. Vähennä 5kg ja tee 6 toistoa. Vähennä painoja 5kg kerrallaan 10 toistoon asti.

Punnerrus niskan takaa:

Sama paino kuin penkissä jolla väänsit kympin, käytä leveää otetta ja tee 8 toistoa. Lisää 5kg ja taas 8 toistoa, ja vielä sama homma kerran (8 toistoa 5kg lisää)

Vipunosto edestä:

2*10 tai 3*10 (jompikumpi)

Kulmasoutu:

ensin 12. sitten 5kg lisää ja 10, viimeisenä tuo tuttu 5kg lisää ja sillä kasi (8)

(lääh)

Kyykky:

2*20

Ranskalaiset:

eka 15. toisessa 10(painoja +2,5kg) ja sitten 8

Vipunostot vinopenkillä:
2-3*10

Ihan yksinkertainen homma.
Näyttää siltä, että tuota pitää vääntää joka kerta samaa.......ja sitten on tämmöinen taulukko.

TOISTOT
1) penkki 5,4,3,2,1
2) ojennukset 2,2
3)pikasarjat 8,8
4) jokin seuraavista
-yliveto
-dippi
-vinopenkki
-punnerrus niskan takaa
-Kulmasoutu

tämä saattaa kyllä olla jo kakkosvaihetta :D , mutta eihän tuosta prkl ota selvää.......
näköjään pitäisi laittaa treenit niin että kaksi ensimmäistä päivää taulukon mukaan ja kolmas päivä ilman penkkiä....(ei tätä ymmärrä) tarkempi selvitys huomenna, sill'ä nyt en jaksa tällä päätäni vaivata........muutenkin tyhjä :arvi:

Originally posted by MK87
vai sillä viisiin.....voitkos heittää yhen paremman ohjelman:D

Riippuu täysin minkälaisen treenitaustan omaat. Mielestäni toi Weiderin penkkitreeni toimii aloittelijalla. Sulla näyttää ikää olevan sen verran vähän, ettei kannata mitään hirveitä kikkailutreenejä yrittää. Tällä hetkellä olen itse tehnyt penkkitreenin seuraavasti (kuukaudessa tullut 7.5kiloa lisää, varmaankin parantuneen hermotuksen takia):

Prosenttiosuudet edellisen viikon maksimista. Treeniä kovennetaan viikko-viikolta, eli koitan saada joka viikko kilon enemmän kuin edellisellä:

Penkkipunnerrus (joko kapea tai normaali):
Lämmittelyt: 2x8x40%, 2x8x50%, 1x5x60%, 1x1x70%, 1x1x85%
Nostot: 1xMAX, 1x75%, 1x95%, MAXx90%

Rinnalta lähdöt (tanko lasketaan tukiin 5cm rinnalta ja työnnetään ylös mahdollisimman nopeasti) 2-3x3x85%

tai

Lankkupenkki 105%, 107,5%, 110%

Loppuun aina Dippi 3x3-5

Lisäksi joka viikko selkätreenin jälkeen nopeuspenkki kapeella otteella 3x5x70-75%

" luvattiin penkkiin parannusta 20-30kg 3kk....eli minun mittapuulla aika paljon:joulu1:

no jos nyt vähän pilkku nussitaan niin meinaat vissiin et sul on heikko penkki tulos..mut kuvitteleppa semmoinen joka penkkaa 200kg..ja siihen tulee 20-30kg parannus..niin se tekee aika paljon..:piis: ;)

Re: Re: weiderin PP kirjanen

Originally posted by mik99
no jos nyt vähän pilkku nussitaan niin meinaat vissiin et sul on heikko penkki tulos..mut kuvitteleppa semmoinen joka penkkaa 200kg..ja siihen tulee 20-30kg parannus..niin se tekee aika paljon..:piis: ;)
no ei se mikään p**a ole:rolleyes: vaikka ei olekaan "ihan" sitä 200kg........ noin 80-85kg
tässä on tavoitteena nostaa ennen 17-vuotis päivää (30.6.2004) nostaa enemmän kun "Lieksan oma voimanostaja" (itse keksitty on kyllä nimitys) eli Ari Pehkonen (105kg 16v)
itsellä arvio kesällä semmoinen 110-115kg ja sitä myöten kyllä meinaan syödäkin :D (ohhoh kun tuli taas pitkä stoori)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MK87: no tuo nyt ei ole temppu eikä mikään nostaa jos tässä on puoli n puoli vuotta aikaa..niin suosittelen kokeilemaan miken 2x6 systeemiä..;)

Originally posted by Isolation
Me too!:kippis1:
ja mie:kippis1: niin arvelinkin vetää miken systeemiä ainakin pari kuukautta (siis 2kk:D ) ja sen jälkeen jotain muuta jos alkaa tökkimään:thumbs:

kirjassa olleessa "ohjelmassa" luvattiin penkkiin parannusta 20-30kg 3kk....eli minun mittapuulla aika paljon:joulu1:

Edit:eli siis kyseinen määrä on tarpeeksi minun näkökulmastani, ja kokeneimmille nostajille todella paljon (eli vielä enemmän) :joulu1:
korjaus sen takia ettei tule niitä väärinkäsityksiä.....ja hyvät joulut kaikille:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom