WEC 38 *spoilers*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SaMe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Otteluhan lopetettiin siihen, että Varner ei omien sanojensa mukaan nähnyt ja lääkäri "vahvisti" tämän pupillitempuillaan ei siis pelkästään tuohon polveen. Polvi tuomittiin laittomaksi mutta tahattomaksi jonka takia mentiin tuomareille. Aivan sama oliko Varnerilla kaikki raajat poikki vain tuon silmän tilannehan tässä kiinnostaa, jonka takia ottelu keskeytettiin.

"Then I go next week to see my eye doctor to make sure my retina isn’t detached. And if it’s detached it could be a career-ending injury.”

Varner, who said he is still having trouble with his peripheral vision four days following the injury, has been indefinitely suspended until he can provide medical documentation that says the eye has recovered.

Varnerin tilitystä aina ymmärtäväisille MMA katsojille, jotka kyllä hoitaisivat homman kotiin jos vain sohvaltaan jaksaisivat nousta:

“My medical bills are going to be way more than what I made in this fight. I had to get a bunch of X-Rays done, a CAT scan, I had to go get surgery on my hand, I’m gonna have to get my foot casted, I have to go back to the doctor and have my eyes checked out again, all that stuff adds up. It’s crazy that people can sit there and talk shit about me when they have no idea what I did [on Sunday night]. I laid it all on the line, I put my body through Hell. My hand’s broken, I can barely walk, my foot’s broken, I’m on crutches and I got a cast on my hand. I don’t know what the hell people wanted from me. It’s crazy.”

-Jamie Varner

Varnerin tilitystä aina ymmärtäväisille MMA katsojille, jotka kyllä hoitaisivat homman kotiin jos vain sohvaltaan jaksaisivat nousta:

“My medical bills are going to be way more than what I made in this fight. I had to get a bunch of X-Rays done, a CAT scan, I had to go get surgery on my hand, I’m gonna have to get my foot casted, I have to go back to the doctor and have my eyes checked out again, all that stuff adds up. It’s crazy that people can sit there and talk shit about me when they have no idea what I did [on Sunday night]. I laid it all on the line, I put my body through Hell. My hand’s broken, I can barely walk, my foot’s broken, I’m on crutches and I got a cast on my hand. I don’t know what the hell people wanted from me. It’s crazy.”

-Jamie Varner

Näin juuri, sohvalta on helppo huudella, kun ei paskaakaan mistään tiedä.
Mutta toisaalta mun mielestä toi polvi oli laillinen, Varner oli molemmilla jaloillaan kun se se lähti, ja syöksyi itse päin hakiessaan alasvientiä. Eikä tuomari edes reagoinut tohon heti, vasta miehen lyyhistyttyä ja näytettyä ettei pysty jatkamaan.
Eli TKO - injury olis ollu oikea tuomio.
Mutta helppohan täältä huudella..

edit. By the way, oisko toi silmävamma tullu jo aikasemmin, näytti hidastuksessa et olis saanu sormesta aikaisemmin, en muista erää..ja toi polvi kyl osu otsaan..

Otteluhan lopetettiin siihen, että Varner ei omien sanojensa mukaan nähnyt ja lääkäri "vahvisti" tämän pupillitempuillaan ei siis pelkästään tuohon polveen. Polvi tuomittiin laittomaksi mutta tahattomaksi jonka takia mentiin tuomareille. Aivan sama oliko Varnerilla kaikki raajat poikki vain tuon silmän tilannehan tässä kiinnostaa, jonka takia ottelu keskeytettiin.
Ottelu lopetettiin, koska ottelija väitti ettei nähnyt kunnolla. Lopettamispäätös perustui täysin Varnerin lausuntoihin kehässä. Minun epäilykseni kohdistuivat siihen, että Varnerin todellinen ongelma ei ollut pelkästään silmän, vaan myös käden ja jalan kanssa. Uskon, että Varner olisi jatkanut ottelua polvi-iskun jälkeen, jos hänen kätensä ja jalkansa olisivat olleet kunnossa. Laiton(?) polvi-isku antoi Varnerille mahdollisuuden lopettaa ottelun (painotan jälleen, että päätäntövalta on nimenomaan Varnerilla eikä lääkärillä tai tuomarilla) ilman, että hän automaattisesti häviäisi. Kyse ei mielestäni ollut pelkästä silmästä.

-Jamie Varner
Naurettavaa tilitystä. Ainoa, jota Varner voi syyttää on hän itse. Hän itse mursi kätensä ja jalkansa otellessaan (puhtaalla tekniikalla paikkojen pitäisi pysyä suhteellisen ehjänä). Hän itse päätti jatkaa ottelua loukkaantumisistaan huolimatta (ruumis on ottelijan tärkein ja ainoa työkalu - sen tuhoutumisen myötä tuhoutuu myös ura ottelijana). Varner voisi pohtia kumpi on hänelle tärkeämpää: oma terveys ja tulevaisuus vai kovan jätkän leikkiminen yhdessä ottelussa. Tämä kuitenkin on urheilua ja elinkeinon harjoittamista eikä kamppailua kuolemaan asti.

mites sit suut pannaan jos sillä on ihan oikeasti verkkokalvo revennyt mitä se nyt pelkää, onko se sit vaan helppotie ulos ottelusta? meinaan cerrone matsas joo ku tuli verta silmään ja oli vähän tuplavisioo, mutta jos verkkokalvo on repeytynyt irti ni se on sit oikeesti vähän eriluokan asia, eiköhän tohonkin jotain päivitystä tule :P

Naurettavaa tilitystä. Ainoa, jota Varner voi syyttää on hän itse. Hän itse mursi kätensä ja jalkansa otellessaan (puhtaalla tekniikalla paikkojen pitäisi pysyä suhteellisen ehjänä). Hän itse päätti jatkaa ottelua loukkaantumisistaan huolimatta (ruumis on ottelijan tärkein ja ainoa työkalu - sen tuhoutumisen myötä tuhoutuu myös ura ottelijana). Varner voisi pohtia kumpi on hänelle tärkeämpää: oma terveys ja tulevaisuus vai kovan jätkän leikkiminen yhdessä ottelussa. Tämä kuitenkin on urheilua ja elinkeinon harjoittamista eikä kamppailua kuolemaan asti.

No ehkä Varner sittenkin pohti, kumpi on tärkeämpää ja teki ratkaisunsa:

Minusta tuntui myös samalta. Loputtomat "i'm sorry" pyynnöt ja murtuneesta kädestä valittaminen kuulostivat juuri siltä, että Varner etsi helppoa tietä ulos ottelusta.

vitvall: -Jaahas, että tekniikka virheetkö ne kädet ja jalat hajoittaa ottelun aikana? Ei suinkaan Cerronen potkuilla ja niiden blokkailulla mitään tekemistä oo nuiden paikkojen hajoamisen kanssa? No, oma mokahan se tieten on, ottais otsallaan ne kopit vastaan, sen pitäisi kestää. Hulluahan tuo on käsiä ja jalkoja niiden eteen survoa, hajoavat pian, eikö jee?

"Hän itse mursi kätensä ja jalkansa otellessaan (puhtaalla tekniikalla paikkojen pitäisi pysyä suhteellisen ehjänä)."

Jos seuraa noita komission raportteja tapahtumien jälkeen ja niissä olevien käsivammojen määrää. Ei voi kun todeta, että ilmeisesti noilla ammattilaisilla on vaan niin surkea tekniikka.

Joo, miten se Asikainenkin mursi yhdessä ottelussa kätensä, opettelis lyömään stana.. ja Fedorkin löi Sylviaa ja hajotti kätensä, olipa paska tekniikka miehellä. Uusi ottelutaktiikka onkin jättää lyöminen ja potkiminen kaverille niin häviää sit siihen ku murtaa raajansa. :david:

(puhtaalla tekniikalla paikkojen pitäisi pysyä suhteellisen ehjänä).

Heh, esim. kun sääri kolahtaa säärtä vastaan, tai alapotku osuukin polveen niin kyllä siinä kuule voi paikat hajota vaikka tekniikka olisi kuinka puhdas.

Mä en ihan vielä syö sanojani tosta mitä kirjottelin. Katotaan ni Varner matsaa parinkolmenneljänviiden... kuukauden päästä ku klabi ja handu kunnossa. :E

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom