Wappujuomaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vappu uhkaa taas ja olisi korkea aika laittaa simat tulille.
Ekan postin linkki ei ainakaan minulla toimi, mutta ymmärsin että alla olevat ainemäärät on sieltä kopiotu.

27 litraa vettä
2 kilogrammaa fariinisokeria
2 kilogrammaa talouskidesokeria
3 kappaletta isoja sitruunoita
25 grammaa hiivaa

Pullotus olutpulloihin, riittääkö 1tl/pullo sokeria jälkikäymiseen, jotta räjähdyksiltä vältytään?
Riittääkö viikko jälkikäymiseen ja kuten oluenkin kanssa? Voiko pullottaa suoraan käymisastiasta pulloihin ja sokerit perään? Viikoksi kylmään ja hiiva on laskeutunut pohjalle?

Zone-sarja -42%
Määkin aattelin vähä testailla tota :D on aika hyviä "muistoja" kotiviineistä niin jos tää aikustensima yltää samalle tasolle ku se niin miksei.
Paljonko tollanen käymissetti (ämpäri(t), vesilukot yms.) tulee maksamaan yhteensä?

Wappu menee Espanjan maalla. Juomaehdotuksia? :hyper:

E: ai tää olikin joku omien soppien keittotopicci.. ei sit mittää

Haha olen näköjään pari vuotta sitten nostellut tätä threadia.. Paskaahan siitä tuli, ei kannata tehä. Ostakaa alkoholi kaupasta ja tehkää vappusima mehuksi niin jää kummastakin hyvä mieli :D

E: Tosin vois mielenkiinnosta tosiaan tehä tuon krigsmjödin mukaan... Kait meillä Siponen on vielä käymisastia tallessa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko jätkät ikinä tehny tota appelsiinikiljua? Eli jäädytetään täysmehuappelsiinipurkkeja, ja jäätymisen jälkeen ne heitetään haaleaan veteen johon on lisätty sokeria. Sitten vaan tiiviiseen astiaan vesilukon kanssa pariksi viikoksi ja pitäis olla 10-14% tavaraa sisässä. "Hyvääkin" pitäis olla :D

Kokemuksia? Itse en uskalla lähteä tekemään kun jotenkin tuntuu että ei se ilman hiivaa toimi.

Onko jätkät ikinä tehny tota appelsiinikiljua? Eli jäädytetään täysmehuappelsiinipurkkeja, ja jäätymisen jälkeen ne heitetään haaleaan veteen johon on lisätty sokeria. Sitten vaan tiiviiseen astiaan vesilukon kanssa pariksi viikoksi ja pitäis olla 10-14% tavaraa sisässä. "Hyvääkin" pitäis olla :D

Kokemuksia? Itse en uskalla lähteä tekemään kun jotenkin tuntuu että ei se ilman hiivaa toimi.

Kaveri tuota aikoinaan teki ja kyllä se siitä humalat ja helvetin pahanhajuisen hengityksen sai. Maku siinä appelsiinikiljussa ei tosissaan mikään hirveän hyvä ollut, mutta kai tuota paremman puutteessa joisi.

Siitä vaan kokeilemaan ja jos perseelleen menee, niin ainahan voit Alkoon mennä ja ostaa vaikka putelin kossua. :)

Noniin, pakko nostella vanhaa ketjua ylös. Onko kenelläkään kokemusta simaan lisättävästä alkoholista esim. jallu? Missä vaiheessa se kannattaa lisätä?

Back
Ylös Bottom