Wanted!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
OK,olen siis 19w poju ja oon käynyt kuntosalilla noin 2 vuoden ajan.
Nyt ois tarkoitus aloittaa kehonrakennus ja hakusessa ois nyt e-suomesta tai hämeestä joku alan taitava ja asiansa osaava kehonrakentaja tai vastaavaa joka vois alkaa treenaamaan mua,jos ei livenä niin vaikka mailin kautta.

Olen valmis oppimaan ja kovaankin työhön!=)
Eli osoitteeni on sandman83@jippii.fi

Originally posted by sandman83
OK,olen siis 19w poju ja oon käynyt kuntosalilla noin 2 vuoden ajan.
Nyt ois tarkoitus aloittaa kehonrakennus ja hakusessa ois nyt e-suomesta tai hämeestä joku alan taitava ja asiansa osaava kehonrakentaja tai vastaavaa joka vois alkaa treenaamaan mua,jos ei livenä niin vaikka mailin kautta.

Olen valmis oppimaan ja kovaankin työhön!=)
Eli osoitteeni on sandman83@jippii.fi
Ehkä kannattaa ruveta kyselemään ihan salilta jotain isoa isoa miestä jonka treenityylistä pidät ja jonka tyyli olisi lähinnä omaasi (+ kropan rakenne) => tarviiko selittää miksi ?

Älkää olko ilkeitä!! :mad:

Täällä pitää olla kannustava ilmapiiri eikä mikään tommonen, että nauretaan aloittelevat kehomiehet pihalle!

Kamoon hei, mun viesti oli tosi hauska!

Tosissaan, sandman, paremmin melkein irtoaa tietoa, kun itse jaksaa vähän selailla vaikka nettiä. Monia eri näkökulmia ym. joista sitten itse voi kokeilun kautta muodostaa jonkinlaisen filosofian.

Ensinnäkin etsit kunnon salin ja sieltä jonkun isomman kaverin, mille treeni on tuottanut tulosta, kyllä se luultavasti helppii...

Se saattaa myös tuottaa vaikeutta, että löytää sellaisen joka on valmis uhraamaan paljonkin aikaa toisen valmentamiseen.

Originally posted by Hippa
Älkää olko ilkeitä!! :mad:

Täällä pitää olla kannustava ilmapiiri eikä mikään tommonen, että nauretaan aloittelevat kehomiehet pihalle!
ei ei, en naura sandman83:lle vaan sille että minä todella opettaisin jotakuta bodaamaan. jos ihmettelet miksi, katso tarkkaan sandman83:n viesti läpi ja vilkaise sen jälkeen mun profilea

oikeesti, toivottavasti löydät jonkun, sande

Originally posted by beginner
ei ei, en naura sandman83:lle vaan sille että minä todella opettaisin jotakuta bodaamaan. jos ihmettelet miksi, katso tarkkaan sandman83:n viesti läpi ja vilkaise sen jälkeen mun profilea

Okei, saat anteeksi :D

Originally posted by grawier
pIt�s^k�h�n s�n v'�hEnT�� toTA tAitelli��tta T�ssA Ki~RjoTtamisess� V�i Onko T�i TEkniN�n oNG�LM�?

Joo ei oo tekninen ongelma, vaan opiskelen kuvataidetta. Johtuu siitä
:rolleyes:

Mitas luulisit?????

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom