Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
[Max];1420346 sanoi:
Ali_Pali : kerro nyt toki missäpäin maailmaa asustat. Niin, tuossa edellisessä viestissä voipi olla pian sarkasmia sen tappelun suhteen :D

Räjähdin totaalisesti nauruun kun yks kokkolalaine otti pullosta huikat (jotaa sekotusta) , joi puolet ja räkäs puolet pois. Joku kalajokine ihmitteli että "Miks räkäsit hyvät viinat ulos?" nii tää kokkolalaine sano et "MÄÄ JOIN VAAN NE VIINAT JA RÄIN LIMSAT ULOS!" ja asia oli sillä selvä :D

Voin mä sulle nyt mailia laittaa ja muille jotka kysyy, viitti itteään kuitenkaan joka puolella nolata :nolo: . Helvetin hauska juttu toi, minäkin ekaa kertaa kunnolla otin ja kaikki mitä suuhun meni nii kurkusta alas meni, ei noi "suurkaupunkilaiset" osaa :hyper:

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voin mä sulle nyt mailia laittaa ja muille jotka kysyy, viitti itteään kuitenkaan joka puolella nolata :nolo: . Helvetin hauska juttu toi, minäkin ekaa kertaa kunnolla otin ja kaikki mitä suuhun meni nii kurkusta alas meni, ei noi "suurkaupunkilaiset" osaa :hyper:

joo pistä toki mailia.
edit: lisää vaikka samantien meseen..

HEP! otetaas wanhojen ketju ylös ni päässään turisemaan taas kerran tulevasta koitoksesta. Itsellä ollu 4 kertaa tanssia ja hyvin menny, lukuunottamatta tangoa ihan saakelin nopealla biisillä. Pukua en ole vielä varannut, mutta eiköhän sitä ehdi.

Meillä alkaa reenit joskus tammikuussa varmaan :D Toivotaan että opin, oon nimittäin aikamoinen parkettien paskakasa :down: Puku löytyy mutta riittääkö se, jää nähtäväksi..

Meillä alkaa reenit joskus tammikuussa varmaan :D Toivotaan että opin, oon nimittäin aikamoinen parkettien paskakasa :down: Puku löytyy mutta riittääkö se, jää nähtäväksi..

Kommeena kaverina pokaat sen koulun ihQuiman teini-prinsessan ja sitten jatkoilla kuuntelet kun se angstaa kaatokännissä että sillä on niin paska elämä...;)

Itellä vähän auki noi, että meniskö vai ei... Joulukuussa alkais ekat harkat... Tanssit ei kiinnostais pätkääkään mutta jatkot taas kyllä:hyper:

Tanssit ei kiinnostais pätkääkään mutta jatkot taas kyllä:hyper:

Sama vika meikäläisellä.:D Itse olin pitkään siihen suuntaan kallellaan etten menisi ollenkaan tanssahtelemaan, mutta kun pyydettiin niin eihän siitä voinut kieltäytyä.;)

Meillä alkaa harjoitukset vasta tammikuussa. Lievällä kauhun-sekaisella innolla odotan...

Itellä vähän auki noi, että meniskö vai ei... Joulukuussa alkais ekat harkat... Tanssit ei kiinnostais pätkääkään mutta jatkot taas kyllä:hyper:
Lähes kaikki sitä varmaan noin mietti, ja samoin mietin itsekkin pari vuotta takaperin. Enpä voi muuta sanoa kuin että mene ihmeessä, oli lähes yhtä hauskaa ellei hauskempaakin kuin penkkareissa! Eikä se tanssiminenkaan ollut yhtään hullumpaa kun oli sopivat pohjat alla.:rock:

GO Janpa GO:whip:

Kommeena kaverina pokaat sen koulun ihQuiman teini-prinsessan ja sitten jatkoilla kuuntelet kun se angstaa kaatokännissä että sillä on niin paska elämä...;)

Siis... Mäkin olin viime vuonna tähän aikaan vielä ihan miehen sukupuolielin otsassa tansseista, mutta täytyy näin jälkeenpäin sanoo että oli tosi hieno kokemus.

Ei noita tansseja joka päivä oo joten kannattaa ottaa ilo irti. Jos ei olis abilaivaa niin menisin uudestaan, 3 on pyytänyt pariksi, mutta abilaiva vie voiton. Eikä jatkoille kannata tansseissa odotella. Meillä oli illalla kaksi näytöstä ja viimeisessä olin jo aika hyvissä:)

vielä vähän offtopiccia. Ketkä vitunääliöt oikein äänesti Uniklubin soittaa Europalle abilaivalle??? Vähän on rokkipändi:jahas: Yleisö viiltelee ranteitaan auki itsemurhamusiikin tahdissa, mä oon ainakin eturivissä. jes...

Meikän alkuperänen pari peru, joten pitäs uus etsiä... Varmasti ko. kurssilla on enemmän tyyöjä mitä poikia, joten pari kyllä löytyy:D Pitää kattoo jos tässä sais jotakin järkkäiltyä erään kanssa...:)

Olin mun lukion ensimmäinen tanssija. Hiukka oli paineita että muistaako sen prkl:n alkuhärvelin siinä. Ja muutenkin olin lähes joka tanssissa se "ratkaiseva " linkki. Eli jos minä olisin mokannut, kaikki olisivat mokanneet. Eka tanssi on kaikista pahin. Sitten helpottaa niin paljon että voi vetää ihan miten sattuu koko homman :D ...

Mee ihmeessä tai tuut katumaan! Itelle kävi niin, että lukion tokalla en mennyt, sit alkoi harmittamaan ja päätin mennä kolmantena vuonna --> jalka poikki pari viikkoa ennen tansseja, ei ees pikkasen vituttanut kun oli just opetellut ne kaikki tanssit jotenkin ja hommannut puvun yms.:rolleyes:. Kai se sitten oli kohtalo, et mua ei päästetty sinne mokailemaan:D. Yllättävän hauskaa siellä treeneissä on, vaikka tanssiminen onkin jostain aika syvältä...

Ei sitä angstia aina tartte odotella ees jatkoille asti :jahas:

Mut ihmeessä kannattaa mennä, varsinkin jos saa jonku kivan parin. Elämässä täytyy olla kokemuksia, vaikka joistain sitten jäisikin traumoja.

Itse en aikoinaan osallistunut, eikä kaduta toistaiseksi. Jatkoilla voi käydä kuokkimassa ilman tanssimistakin, tanssii sitten siellä :dance:

Olen samaa mieltä enemmistön kanssa: kannattaa ehdottomasti mennä tanssahtelemaan!

Aivan mahtava kokemus koko homma, niin harjotteluineen, itse tansseineen, kuin jatkoineenkin, jotka on kyllä koko rupeaman paras asia! Meillä oli yks jakso heti joulun jälkeen harjottelua, 6 tuntia viikossa. Ennemmin sitä siellä vähän tanssahtelee, kun istuu koulunpenkillä ihmettelemässä pitkän matikan laskuja.

Itelläni meni tanssit todella hyvin läpi pikku kaljoissa. Kävin tanssien välissä kittaamassa lähipubissa olutta. Muttei kannata olla kännissä, ettei tanssipari vittuunnu.

Meikälle kävi niin onneton sattuma, että kun opolla kävin vekslaamassa kursseja niin opo nakitti armottomasti meikän tälle kataboliselle tanssi kursille, auta armias sanon minä!:curs:
Ketuttaa, yritin muutamaan otteeseen saada sitä pois, mutta sama kuin puhuisi seinälle. Ensi kuussa alkaa ja tässä olen yrittänyt löytää jostain artikkelia jossa selvitetään, miten selvitään 3x75min tanssimisesta ja sen tuottamasta kataboliasta. Luultavasti meikäläinen joko a) kuolen kataboliaan tai b) meikä heittää kieli moustin ja kaikki muijat juoksee karkuun eikä tarvitse tanssahtella. :lol2:
Saa nähdä meneekö minkään puvun housut meikäläiselle jalkaan, meinaan perse on aikankin sen verran iso ja ei noi etureidetkään ole yhtä onnettomat kuin show-lihakset.
Janpa sanoi:
Itellä vähän auki noi, että meniskö vai ei... Joulukuussa alkais ekat harkat... Tanssit ei kiinnostais pätkääkään mutta jatkot taas kyllä :hyper:
Siis mitäh ihmettä sielä jatkoilla tehdään, kun tanssit kiinostaa vähemmän!?! Jaetaan jotain vinkkejä ultimaalisiin show-lihaksiin jolla pestään kaikki CBB junnu lavalla?

Joo sanoi:
Jatkoilla tietysti rukoillaan ja luetaan raamattua!
Hmm, noh eihän Arskan rukoileminen ja raamatusta show-lihaksen kehittämis neuvojen lukeminen ole yhtään hassumman kuuloista. Kai sinne sitten voi mennä. :D

ielä jatkoilla tehdään, kun tanssit kiinostaa vähemmän!?! Jaetaan jotain vinkkejä ultimaalisiin show-lihaksiin jolla pestään kaikki CBB junnu lavalla?
siellä ilmeisesti suurin osa ainakin nauttii alkoholia ja muutkin pitää hauskaa. en oo varma kun en lukiota käynyt. mutta näin on kaverit kertonu.

Ei kannata, NGV, mennä jatkoille. Siellä voi jopa joutua juomaan alkoholia, joka totta kai nollaa ja mitätöi ainakin vuoden treenaamiset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom