Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruvetaans jo nyt stressaamaan. Arvotaanko nuo parit vai pitääkö käydä erikseen pyytämässä? Kuka järkkää jatkot? Oppilaskunta vai kukin tahollaan?

Meillä arvottiin pari "hukkapaloista" jos ei ollu itse saanut kysyttyä paria.

Tulihan noissa wanhojen tansseissa käytyä, viisi kertaa. Ei ne tanssit vaikeita ainakaan meillä ollut, kaikki lisätanssitkin tuli käytyä läpi...

Hehaa ei noita tansseja kannata stressata, mutta ei myöskään kannata pilata niitä olemalla liian kännissä! Jatkoilla kyllä ehtii kiskoa sitä viinaa. Muistan vieläkin muutaman "nolon" tapauksen meidän tansseista. Mahtoi tyttöpareja ja poikien äitejä hävettää...

Täysin samaa mieltä. Paremmalta se tanssi näyttää kun jalat ei mene ihan minne sattuu. Meillä oli viimeisessä esityksessä osa tanssijoista vähän hiprakassa, mutta se olikin se pahin näytös, jossa suurin osa vanhemmista oli.

Jajuu, tosiaan, ei kannata stressata, ne pikkuiset virheet, jotka itsestä tuntuu tietysti suurilta, ei näy tippaakaan. Tunteella vaan sinne heilumaan :D

Viime vuonna meillä pari oppilasta järkkäsi nuo jatkot, oppilaskunta viis veisasi. Tänäkin vuonna pari kakkosen tyttöä on nuo paikat katsoneet.

Syyhän miksi tämä osui silmään, on siinä, että lupauduin tänäkin vuonna tanssahtelemaan. :rolleyes: Sattuu vielä samalle viikolle potkiaiset, wanhat ja abiristeily.

missäköhän vaiheessa kannattas kuteet käydä varaamassa, että vielä varmasti sais?

Mahdollisimman hyvässä vaiheessa, koskaan ei oo liian aikaista. Mä taisin käydä varaamassa joskus loka-marraskuussa.

missäköhän vaiheessa kannattas kuteet käydä varaamassa, että vielä varmasti sais?
Niin pian kuin suinkin pystyt. Varsinkin pienemmiltä paikkakunnilta porukkaa vaeltaa kaupunkeihin vuokraamaan noita pukuja kaksin käsin, joten viimeistään pari kuukautta ennen varsinaisia tansseja voi tulla aika :david: olo, kun vuokraamot tarjoavat eioota...

Mutta kyllä se perus pukukin käy... ainaki meillä.

Mut sitten vituttaa kun suurimmalla osalla on frakki ja itellä peruspuku. Kyllä tuohon tilaisuuteen kannattaa käydä kunnon kamppeet vuokraamassa!

Itsellä oli saketti. Suosittelen laittamaan jonkun muun kuin puvun. Pitää muistaa, että naispuoliset ovat laittautuneet viimeisen päälle, eli se on jo vittuilua laittaa puku. :)

Juu no meidän tansseissä 80% pojista oli puvussa. Toki jos lähes kaikilla muillakin on frakki/smokki niin sellanen varmaan kannattaa hommata.

No meillä tais olla kaikilla frakki/saketti, eli aika koulu kohtaista varmaankin.

Juu no meidän tansseissä 80% pojista oli puvussa. Toki jos lähes kaikilla muillakin on frakki/smokki niin sellanen varmaan kannattaa hommata.

Koulukohtaistapa joo. Meillä meni aika hyvin puolet ja puolet. Oman fiiliksen mukaan vaan valitsee, kumpaa käyttää. Frakki olisi liian pingviini-look, joten minä itse tanssin viime vuonna puvussa, ja sitten kun en muistanu rusettia hommata, niin pistin kravaatin vain. Eipä asiasta kukaan valittanut ainakaan, enkä ollut läheskään ainoa. :rolleyes:

Skippaan koko wanhat ihan suosiolla, ei ole minun juttuni todellakaan. Ahdistusta ja viinaa saa helpommallakin..

Mitenhän yleistä mahtaa olla tämä skippaaminen?

Skippaan koko wanhat ihan suosiolla, ei ole minun juttuni todellakaan. Ahdistusta ja viinaa saa helpommallakin..

Mitenhän yleistä mahtaa olla tämä skippaaminen?

Ei kai se kovin yleistä ole, itellä taitaa kanssa jäädä väliin. Vituttaa vaan kun on muutenkin liian vähän kursseja, niin sitten joutuu paiskimaan hirvittävän pitusia päiviä lukion loppuvaiheessa kun tuonkin tilalle on jotain otettava..

Tanssithan oli yks parhaimmista päivistä lukiossa tähän mennessä! Heti aamusta pientä huikkaa ja kummatkin tanssit meni mukavissa tumuissa. Illalla sitten reilusti kuppia, mukava pyöriä tuttujen koulukaverien kanssa ympäripäissään, koska ei heidän kanssa olisi muulloin tullut mentyä mihinkään.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom