Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Tanssithan oli yks parhaimmista päivistä lukiossa tähän mennessä! Heti aamusta pientä huikkaa ja kummatkin tanssit meni mukavissa tumuissa. Illalla sitten reilusti kuppia, mukava pyöriä tuttujen koulukaverien kanssa ympäripäissään, koska ei heidän kanssa olisi muulloin tullut mentyä mihinkään.:)

Näin on ! Ainoastaan harjotukset kyrsi välillä kun talvella joutu kylmässä mopolla ajamaan aamu kaheksaks tanssimaan. :zzzz:
Ite alotin kyllä vasta tanssien jälkee juomaan, ei viittiny ottaa sitä riskii et ois ollu liian tumussa itse tansseissa. Suosittelen kaikille, kohta on toistamiseen niiden aika. :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jätin tänä vuonna väliin käytyäni yhdet harjoitukset. Kaveri pyysi tänä vuonna ja sain hommattua jonkun muun menemään siihen halpaan.

Minulle riitti kärsiä viime vuoden talvi maanisesta naisliikunnanopettajasta joka ei ollut hiljaa hetkeäkään ja ajoi minut hulluuden partaalle tekopirteydellään. Itse tanssit oli aika paskaa nekin. Helppoa läpikäveltäväähän ne on, että myös rytmitajuttomat koordinaatiokyvyttömät apinat selviytyvät.

Viime vuonna kävin alle kymmenet harjoitukset seitsämästätoista, ja silti meni aivan nappiin kaikki tanssit. Typerää rahantuhlausta sanon minä!

Itsellä meni aikoinaan 11€ koska puku sosialisoitiin papan vaatekaapista. Isoin investointi taisi olla "suuri kebab ilman salaattia ja 1,5l kokis" + parketin vuokra.

Typeriä lukioperinteitä joista toivoisi luovuttavan.

Must oli ihan mukavat ne tanssit näin amiskossinkin mielestä :) Tanssitin silloin omaa kultaa kun ei sen isä suostunu menee. Enkä ole kyl muuten eläissäni oikeistaan tanssinu. Mut muija sano ettet taida uskaltaa niin pakkohan se oli mennä :D Ja jumalauta mitä tuli naisilta hyvää palautetta kun puku pääl paukkasin parketille ;) Joku huus viel mulle katsomosta et nyt se on rakastunu kun tanssii :lol2: Menisin uudestaan jos pääsis :)

Typeriä lukioperinteitä joista toivoisi luovuttavan.

Johan pomppas. En tiiä millasta muissa kouluissa on, mutta mun mielestä mukavaa puuhaa kauttaaltaan ja siitä sai vielä kurssin. Tiiä sitte ootko sosiaalihylkiö vai muuten vaan negatiivinen, mut vähän ihmetystä toi sun "haista paska!!!" sävyyn kirjotettu posti aiheutti. No turha tässä on ketään tuomitsemaan. Meistä on moneksi. :thumbs:

Oli muuten yksi lukioni parhaista päivistäni nuo wanhojen tanssit :D

olihan ne harjottelut aika puuduttavia, kun jengi oppi niin eri tahtia ja ne musiikit alko tulee jo ulos persiistä..

Silti itse ilta oli kyllä kyllä kivaa. Ainoa miinus oli kauan odotetut jatkot jotka meni aivan läskiksi, kun ravintola päätti sulkeutua ja pitää siitä huolimatta meidän rahat

Meidänkin koulussa on harjoitukset alotettu. Hitto että aluksi jännitti, mutta lopuksi totesin olevani selkeä luonnonlahjakkuus:hyper: . Vielä kun pari osais tanssia:lol2:

Minullakin vähän harkinnan alla menenkö tuolle kurssille vai en...ens viikko enää aikaa päättää ja melkein kaikilla on jo pari. Olis pitänyt kysyä jotain pariksi jo aikapäiviä sitten. :wall:

Minullakin vähän harkinnan alla menenkö tuolle kurssille vai en...ens viikko enää aikaa päättää ja melkein kaikilla on jo pari. Olis pitänyt kysyä jotain pariksi jo aikapäiviä sitten. :wall:

Kannattaa mennä. Omaltakin osalta päätös osallistua vaiko ei tuotti ongelmia mutta päätin mennä enkä ole katunut päätöstä päivääkään. Vaikkei partneri olisikaan se toivottu niin kyllä kokemus on sen arvoinen. :thumbs:

Kannattaa mennä.

Moni miettii samaa, mutta juuri kukaan ei joudu katumaan päätöstä jossa valittiin tanssit. Kyllähän niitä jännittelee jne, mutta se on mahtava kokemus ja sitäpaitsi jossain vaiheessa se oli jopa ihan kivaa noin muutenkin :)

Suosittelen, oli minusta lukion paras kokemus.

Älkää missatko.

Suosittelen, oli minusta lukion paras kokemus.

Älkää missatko.
Todellakin. Ja ne jatkot. Naisia juhlapuvuissa. :kuola: Fiilis oli todellakin aivan uskomaton kun hiestä märkänä tanssien jälkeen saavuttiin alottelu paikkaan, puvut helvettiin ja saunaan. Sit freshit vaatteet alle ja jatkoille. Lukio oli kyl pirun hienoo aikaa, harmi vaan kun en sitä sillon tajunnut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom