Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä mä sen tiedän, sen takia kysyinkin että löytyykö yleensäkkin noita netistä.

Kylhän noita löytyy roppakaupalla kun pistät googleen.

Eniten minua kyllä just hirvittää nuo monimutkaiset tanssit ja siihen päälle vielä se seikka ettei minulla ole rytmitajua sitten ollenkaan. :curs:

Kylhän noita löytyy roppakaupalla kun pistät googleen.

Eniten minua kyllä just hirvittää nuo monimutkaiset tanssit ja siihen päälle vielä se seikka ettei minulla ole rytmitajua sitten ollenkaan. :curs:

Monimutkaiset tai moni osaset tanssit kyllä iskostautuu päähän kyllä niitä sen verta paljon jauhetaan. Toinen juttu on sitten rytmitajuttomalle nopeat tanssit.

Ite oon tanssimassa wanhat. Ykkösellä tuli tanssittua myöskin. Harjotus tekee mestarin. Helppo kurssi, jonka taidoista on varmasti enemmän hyötyä kuin jostakin turhanpäiväsestä psykan tunnista.

Hmm saattaa vissiin jäädä meikäläiseltä tansimatta ensivuonna.

Suosittelen ehdottomasti tanssimaan wanhat! Siistein ja erikoisin kokemus lukion aikana kun porukka on kunnolla laittautunut ja kaikki yhtä messissä. Sitten kaduttaa todella paljon kun muut muistelee tanssikokemuksia ja sä pyörittelet peukaloita.

Ylös.

Mites muiden tanssahtelut skulaa? Viime torstaina oli ekat varsinaiset harjoitukset, ja kaikki (kolme + valssi) oli ainakin mulle ennestään tuttua muutamilta yläasteen liikuntatunneilta, jolloin käytiin noita läpi. Nimiä en kyllä muista sitten ikinä, tai ainakin sekotan jatkuvasti ne toisiinsa.

On muuten nyt jo semmonen fiilis, että viimeisenä iltana tuntuu varmasti siltä, ettei muista yhtäkään askelta. Mut niinhän se vissiin aina.

Helppojahan ne tanssit on, ja menevät läpi vaikka unissaan jos on käynyt jokaisen harjoituskerran.

Ja jos ei mene niin täytyy olla täysin vailla motorisia kykyjä ja rytmitajua. Itse kävin neljät harkat/17 ja hyvin menivät läpi. Sain jopa parini vanhemmilta kehuja tanssitaidoistani.

Niinhän se tuntuu ettei osaa tarpeeksi hyvin, mutta kyllä ne tarpeeksi hyvin sitten sujuu kun on harjoiteltu paljon, ja voihan niitä vaikka vapaa-ajallaan kertailla jos tarvii. Eikä se ole mikään haudanvakava tilaisuus, pitää ottaa rennosti niin on hauskaa.
Ps. kaikki luulee muka osaavansa valssin "yläasteen liikuntatunneilla opeteltu", mutta se pitää hallita hyvin että se myös näyttää hyvältä.

Ylös.

Mites muiden tanssahtelut skulaa? Viime torstaina oli ekat varsinaiset harjoitukset, ja kaikki (kolme + valssi) oli ainakin mulle ennestään tuttua muutamilta yläasteen liikuntatunneilta, jolloin käytiin noita läpi. Nimiä en kyllä muista sitten ikinä, tai ainakin sekotan jatkuvasti ne toisiinsa.

On muuten nyt jo semmonen fiilis, että viimeisenä iltana tuntuu varmasti siltä, ettei muista yhtäkään askelta. Mut niinhän se vissiin aina.

Huomenna on ekat harjotukset. Saa nähä miten tanssit muistuu mielee, kun edellisen kerran näitä tansseja taisin tanssia joskus ala-asteen paikkeilla. :D
Joko oot puvun hankkinu?

Muuten ihan ok, mutta jotkut tanssit on vähän turhan vaikeita :david: ja kyllä olen erittäin huono kaikessa koordinaatiossa vaativissa liikuntasuorituksissa.

Parit harjotukset nyt ollut. Toinen tansseista hieman vaativampi mun mielestä, meinaa unohtaa mitä piti seuraavaksi tehdä :D Montako niitä tulee kaikkiaan siis tansseja? :)

Meillä oli viime vuonna 17 tanssia, oli siinä muistamista ja jaksamista... Perjantaina 3 kertaa tanssit läpi, ja risteilyllä olisi vielä pitänyt jaksaa ryypätä :)

Kyllä se hyvin meni, vaikka ekat 15 treenikertaa oli ihan hukassa :D

Joo, kyllä ne kaikki oppii.. kertausta tulee.

Ja kun oppii vähän, niin sitten siinä voi alkaa pitää jo vähän hauskaakin :). Se tulee kyllä.. ja muistakaa nauttia täysillä ja pitää hauskaa, koska tuota päivää tulee vielä myöhemmin ikävä. Kun ei enää pääse sitä uusimaan siis. Ois kiva käydä vähän vetäsemässä meinaan,..

... kaikki luulee muka osaavansa valssin "yläasteen liikuntatunneilla opeteltu", mutta se pitää hallita hyvin että se myös näyttää hyvältä.
Joo, siis lähinnä pointtina oli ettei mikään noista viimeksi opituista tansseista tullu varsinaisesti uutena, se onkin toinen juttu että miltä se muiden mielestä näyttää :D

Joko oot puvun hankkinu?
Mulla on ollu varattuna jo pitkään, liian aikasin ei voi pukua varata. Jo vuodenvaihteen jälkeen voi huomata, että kaikista pukumestoista on käyty jo nuolemassa parhaat päältä. Kipin kapin vaan hankkimaan jos ei vielä löydy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom