Ei ne ole joka kaupungissa samat
Kyllä mä sen tiedän, sen takia kysyinkin että löytyykö yleensäkkin noita netistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ne ole joka kaupungissa samat
Kyllä mä sen tiedän, sen takia kysyinkin että löytyykö yleensäkkin noita netistä.
Kylhän noita löytyy roppakaupalla kun pistät googleen.
Eniten minua kyllä just hirvittää nuo monimutkaiset tanssit ja siihen päälle vielä se seikka ettei minulla ole rytmitajua sitten ollenkaan. :curs:
Frakki päälle sitten pojat. Tai vaihtoehtoisesti saketti.
Iso EI normi mustalle puvulle.
Hmm saattaa vissiin jäädä meikäläiseltä tansimatta ensivuonna.
Ylös.
Mites muiden tanssahtelut skulaa? Viime torstaina oli ekat varsinaiset harjoitukset, ja kaikki (kolme + valssi) oli ainakin mulle ennestään tuttua muutamilta yläasteen liikuntatunneilta, jolloin käytiin noita läpi. Nimiä en kyllä muista sitten ikinä, tai ainakin sekotan jatkuvasti ne toisiinsa.
On muuten nyt jo semmonen fiilis, että viimeisenä iltana tuntuu varmasti siltä, ettei muista yhtäkään askelta. Mut niinhän se vissiin aina.
Parit harjotukset nyt ollut. Toinen tansseista hieman vaativampi mun mielestä, meinaa unohtaa mitä piti eruaavaksi tehdä :D Montako niitä tulee kaikkiaan siis tansseja?
Meillä taitaa olla yli 10
Joo, siis lähinnä pointtina oli ettei mikään noista viimeksi opituista tansseista tullu varsinaisesti uutena, se onkin toinen juttu että miltä se muiden mielestä näyttää :D... kaikki luulee muka osaavansa valssin "yläasteen liikuntatunneilla opeteltu", mutta se pitää hallita hyvin että se myös näyttää hyvältä.
Mulla on ollu varattuna jo pitkään, liian aikasin ei voi pukua varata. Jo vuodenvaihteen jälkeen voi huomata, että kaikista pukumestoista on käyty jo nuolemassa parhaat päältä. Kipin kapin vaan hankkimaan jos ei vielä löydy.Joko oot puvun hankkinu?