Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Älkää hätäilkö-ottakaa huikkaa!!

Ei mennyt meidänkää eiliset kenraalit putkeen, mutta yleensä asioilla vaan on tapana onnistua ja pienessä myötäisessä ne huonoimmatkin tanssijat tanssivat kuin Travolta konsanaan. Olin jo viime vuonna tanssimassa ja kaikki meni aivan nappiin vaikka kaikki odottivat täyttä katastrofia. Täytyy vaan muistaa ettei julma laskuhumala pääse yllättämään niin mikään ei voi mennä pieleen.:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kenraaliharjotukset meni päin helvettiä, mutta sehän tiesi hyvää vaan. Tanssit meni helvetin hyvin odotuksiin nähden. :thumbs: Kehuja tuli porukoilta ja kavereiltakin, joten pakko se on uskoa. Huomenna sitten alkaa heti aamusta armoton tinttaus, että tanssijalka herkistyy lisää. :kippis1:
Pelottaa pikkusen mitenkä tanssit menee, kun tarkotus olis vetästä 24-pack 3 mieheen ½ tunnissa ennen tansseja :D
Edit: Hyvin ne jätkät menee, kun soitto soi niin jokaisesta kehkeytyy parkettien partaveitsi sillon viimestään. Rennosti vaan ja turhaan jännittämättä niin hyvä tulee.

Huomenna olisi 3 esitystä sitten. Tanssin aamun esityksen vieraalla koululla 7 muuden parin kanssa, niin pahimmat ja ärsyttävimmät tanssit jää pois kokonaan. Säkä kävi kyllä noissa 2 jälkimmäisessä esityksessä, kun kummassakin pääsen nauttimaan eturivin paikoista ja vastaavasti minun rytmitajuttomasta tanssista päästää nauttimaan..

Huh huh, nyt on "päätanssit" takanapäin ja ihan hyvinhän ne meni, ellei poikien lauluesitystä oteta huomioon. :D

Huomenna sitten olis 5 tanssia luvassa. Voipi olla päivän jälkeen hieman väsynyt! :hyper:

Vanhemmille kävin pari tuntia sitten tanssimassa ja hyvin se meni vaikka treenit jäikin aika vähäisiksi.

Ja kyllä, tanssin vuoden ikäisiäni myöhemmin, koska asuin vuoden ulkomailla.

Frakki on kyllä kuuma ja epämukava asuste. Sitä en kyllä varmasti enää päälleni pue...
...ennen huomista.

Erkki-setä sanoi:
Voi tulla tuskallienen tanssiesitys ku alkaa kusettamaan saatanasti kesken kaiken :D
Toi on kyllä totta. Nuo about 8 kaljaa pistää kusettamaan, kun palokunnanhevosta. :(
Ei auta muu, kun kusta suhauttaa just ennen esitystä ja sit heti päätyttyä juoksujalkaa kuselle vaikka kukkaruukkuun, jos muita ei ole saatavilla.

~Voimariini ~ sanoi:
Toi on kyllä totta. Nuo about 8 kaljaa pistää kusettamaan, kun palokunnanhevosta. :(
Ei auta muu, kun kusta suhauttaa just ennen esitystä ja sit heti päätyttyä juoksujalkaa kuselle vaikka kukkaruukkuun, jos muita ei ole saatavilla.
Onneksi jotkut ovat viisaampia ja ovat hankkineet viinaa :D

Tanssit mukavasti jo ohi tältäpäivältä. Varmaan päälle tuhat ihmistä kattomassa että oli se kyllä jännä tunne kävellä sinne saliin :D. Loppu hyvin kaikki hyvin kuitenkin. Pahempia en mokaillut ja huomenna voi ottaa rennosti kun on tanssit muille kouluille ja jatkot illalla ;)

Joo-o. Tänään olisi sitten kaikki esitykset. 09.30 pitäisi olla vanhustentalolla (:worship: ) tanssimassa. Vähän kyllä jännittää, mutta ei sinne voi kuolla, joten hyvillä mielin liikenteeseen.

Kyllä tossa pääesityksessä tuli niiiiiin paljon virheitä, että jokainen katsoja ne huomasi, mutta eipä tuo haittaa. Parikin suhtautu huumorilla :thumbs: Tän päivän tanssit menikin sit tosi hyvin paits, että pää oli vähän jumissa :) Nyt sitten ootellaan vaan jatkoja....

Koululle tanssit tanssittu ja jopa melko hyvin, pari virhettä tuli mutta ei se menoa haittaa. :) Kohta lähtö tanssimaan vanhempien eteen ja siinähän se sitten onkin, kiirettä riittänyt kun ei syömäänkään meinannut ehtiä. :itku:

Tanssit ohi ja jatkot muös. Ravintolan pitäjä vaan heitti meidät kaikki tanssijat jo klo.00.00 ulos kun ryypättiin liikaa ja suurimmassa osin omia.

Terveisiä Tapiolan sokos hotellin b-mikoille, hyvät tanssit perse jatkot. Aamulla ei ainakaan kanuunaa ja pysty saapuu koululle taas esittää muutamat tanssit

Koululle pidetty esitys meni oikein hyvin jos ei lasketa sitä :david: :iä joka vetää homman alusta loppuun aivan pitkin helvettiä ja on juuri minun edessäni. Nyt 1½h pääesityksen alkuun ja eiköhän sekin mene ihan hyvin.

Tanssit meni helvetin hyvin taas vaikka itse sanonkin. Ala-asteelle tansiessa lähdin väärään suuntaa painaan tangossa siinä, kun otetaan ne askeleet. :D
Sit kaaduin koululle tanssiessa pari kertaa, mut tosi herkkä tatsi oli lattiaan noilla kengillä..ihan vitun hyvä. Aloteltiin ennen 9 ryyppään poikien kanssa ja olin jo ihan perseet siinä vaiheessa, kun piti tanssia. Oksensin mm. :hyper:
Kiitän ja poistun takavasemmalle.

~Voimariini ~ sanoi:
Tanssit meni helvetin hyvin taas vaikka itse sanonkin. Ala-asteelle tansiessa lähdin väärään suuntaa painaan tangossa siinä, kun otetaan ne askeleet. :D
Sit kaaduin koululle tanssiessa pari kertaa, mut tosi herkkä tatsi oli lattiaan noilla kengillä..ihan vitun hyvä. Aloteltiin ennen 9 ryyppään poikien kanssa ja olin jo ihan perseet siinä vaiheessa, kun piti tanssia. Oksensin mm. :hyper:
Kiitän ja poistun takavasemmalle.

No eiks toi nyt mee jo vähän :david: :ismin puolelle :D
Itse en ainakaan kehtaa ottaa huikkaakaan ennenkuin tanssit on tanssittu, ihan vaan siksi ettei tule a) jano b) kusihätä c) haise pahalle tansseissa. Sitten kun tanssit on tanssittu ja ravintolassa käyty niin :kippis1:

PS: 50min armonaikaa sitten mennään :thumbs:

Hyvin meni täälläkin mutta pari pikku mokaa tuli. Ei niitä varmaan edes kukaan huomannut (toivottavasti). Ei paljoa jännittänyt ja alkuun kun pääsi niin loppupuolella tanssimisesta alkoi nauttiakin. Illemmalla sitten hienovaraista alkoholin käyttöä ja seurustelua huonossa seurassa.

Hyvin meni ja nyt jatkoille------->
Toivottavasti palataan asiaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom