VYÖ ja kipu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miikael
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joo kävin tossa eile ostaa vyön,ja kokeilin sitä ensimmäistä kertaa treeneissä. eihä siitä tullu yhtää mitää kun se koski niin perkeleesti mua kylki luihin! ja kyykkyä kokeilen ja sillo koski myös kiitettävästi.
johtuuko se siitä että vyö on uusi? vai pitääks sille tehä jotain että se vähän löystyisi? vai mitäs? kertokaas mulle:david:

Millainen vyö? Painonnosto/voimannosto/neopreeni? Onko se varmasti oikean kokoinen sulle? olisitko laittanut sen liian ylös? Vyön ei kyllä kylkiluihin pitäisi sattua millään tavoin. Tai sitten sun kyykky näyttää hyvää huomenta -liikkeeltä, jolloin ylävartalo taipuu voimakkaasti eteenpäin ja vyö kolisee luihin.

Itse käytän tällaista vyötä:

4265VP.jpg

TOIMII!!

Millainen vyö? Painonnosto/voimannosto/neopreeni? Onko se varmasti oikean kokoinen sulle? olisitko laittanut sen liian ylös? Vyön ei kyllä kylkiluihin pitäisi sattua millään tavoin. Tai sitten sun kyykky näyttää hyvää huomenta -liikkeeltä, jolloin ylävartalo taipuu voimakkaasti eteenpäin ja vyö kolisee luihin.

Vyö on tollanen Duke Fitness Merkkine, painonnosto vyö toi mun tietääkseni on,ja koko on L. musta tuntu ainaki eilen että vyö on liian iso mulle,painoo mulla on vaan 70 ja kun laitan vyön kiini ni menee toiseks viimeseen reikään. ja vyö on oikeella kohalla ollut. en sitten tiedä.

Vyö on tollanen Duke Fitness Merkkine, painonnosto vyö toi mun tietääkseni on,ja koko on L. musta tuntu ainaki eilen että vyö on liian iso mulle,painoo mulla on vaan 70 ja kun laitan vyön kiini ni menee toiseks viimeseen reikään. ja vyö on oikeella kohalla ollut. en sitten tiedä.

Kyllähän ne vyön reunat saattaa painaa ikävästi, toiset ovat huonompia kuin toiset. Mihin liikkeisiin tarvitset vyötä?

Mulla on itsellä myös Duke Fitness vyö ja se oli alussa vähän jäykkä. Vyö on ilmeisesti (jos samanlainen kuin minulla) tasaleveä päästä kiristyskohtaan. Tuki tällöin hyvä mutta leveys ongelmana jos tekee syväkyykkyä (vyön yläosa painaa alimpia kylkiluita alhaaltapäin kun menee syvälle).
Mulla oli sama ongelma, mutta käytön myötä on vyö pehmennyt.
Itse pidin aluksi joko vyötä pykälää löysemmällä, jolloin ei paina alhaalta niin kovasti (tuki yläasennossa hieman vajaa ala-asennossa ok). Ongelma poistui myös kun kyykkäsi trikoiden kanssa. Ilmeisesti paksummat vaatekerrokset (t-paita ja trikoo) vähensivät kipua:thumbs:

Vyö on joko liian leveä tai pidät sitä liian ylhäällä. Muita syitä en oikein keksi miksi painaa kylkiluihin... Mulla on itellä vähän samanlainen, mutta se on Top Fighterin vyö. Sekin aika leveä, että joskus osuu kylkiluihin, mutta ei kuitenkaan paina. Oon kyllä niin lyhyt että ei ihmekään että vyö on levee..

Joo kävin tossa eile ostaa vyön,ja kokeilin sitä ensimmäistä kertaa treeneissä. eihä siitä tullu yhtää mitää kun se koski niin perkeleesti mua kylki luihin! ja kyykkyä kokeilen ja sillo koski myös kiitettävästi.
johtuuko se siitä että vyö on uusi? vai pitääks sille tehä jotain että se vähän löystyisi? vai mitäs? kertokaas mulle:david:

sama juttu,kokeileppa että laitat löysemmälle, itellä helepotti :dance:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom