Vuokra-asuntoja on älyttömän vaikea saada!

Aina olen saanut kämpän, ehkä auttanu muutama asia.
1. Olen lapista poroaidalta kotosin
2. Minulla on oma rivari vuokralla
3. Mulla on X määrä rahaa ja tälläset tulot

Ei mitään ongelmaa saada kämppää, vuokraus on luottamus kysymys monesti.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä se vuokraisäntä tietää että vuokraat omaa rivariasi ja miten paljon rahaa sulla on? Kuulostaa jotenkin liikemieheltä latoa tuollaisia vuokraisännälle että saa etuoikeuden maksaa vuokraa :D Olemus ja ammatti varmasti ratkaisee kyllä..
 
Vuokraus tilanteesa tietenkin esitetään paperilla faktat! En kyllä ole enään mitään vuokraamassa. Itse olen haastatellut yli 100 vuokralle tulijaa ja kyllä se vaan on niin et.. by because is money, is damdam dada duu dam.. ;)
 
Itellä 35 neliöö ja vuokra 600 kuussa. Täällä 'eläväisellä alueella' Kalliossa. :D

Keväällä muutin tänne. Ei edes ollut kuin muutama hakija, jotain opiskelijahörhöjä, mut meikä se vaan hurmas vuokranantajan salskeella ja ryhdikkäällä olemuksellaan. :lol2:

Tosta luotettavuudesta.. Yks kaveri vanhempana konstaapelina kerto että ei ole koskaan ollut ongelmia vuokrakämpän saamisessa. Kai se ammatti sitten sen verran luottamusta herättää.
 
Vuokraus tilanteesa tietenkin esitetään paperilla faktat! En kyllä ole enään mitään vuokraamassa. Itse olen haastatellut yli 100 vuokralle tulijaa ja kyllä se vaan on niin et.. by because is money, is damdam dada duu dam.. ;)

Itse en kyllä ihan hevillä lähtisi esittämään mitään listaa varallisuudesta ja tuloista vuokraisännälle :| Jännää miten vuokralaisiakin nykyään "haastatellaan", ihan kuin työtä hakisi vaikka tästä lystistä saa maksaa itsensä kipeeksi :) Ja ei todelliset rahamiehet edes vuokraa :D
 
Helpoiten kämpän saa kun laittaa lehteen ilmoituksen halutaan vuokrata ja muistaa mainita ilmoituksessa muutaman taikasanan kuten savuton, lemmikitön, luotettava yms. ;)
 
Jännää miten vuokralaisiakin nykyään "haastatellaan", ihan kuin työtä hakisi vaikka tästä lystistä saa maksaa itsensä kipeeksi :)
Kun tietää miten vaikeaa hankalaksi heittäytyvästä vuokralaisesta on päästä eroon niin se se vasta "jännää" onkin. Kun kerran saman rahan saa jokaiselta niin kyllä haastikset ja luottotiedot on vain fiksua käydä läpi, ettei jää vuokranantajalla se musta pekka käteen.
 
Helpoiten kämpän saa kun laittaa lehteen ilmoituksen halutaan vuokrata ja muistaa mainita ilmoituksessa muutaman taikasanan kuten savuton, lemmikitön, luotettava yms. ;)

Lehti-ilmoittamista suosin itsekin. Kaksi kämppää on ilmoituksilla hankittu, tarjontaa on ollut kummallakin kerralla niin että on puhelimeen vastaaminen käynyt jo työstä.

Mihinkään näyttöihin en lähde täyspäisenä ja säännölliset tulot omaavana aikuisena nöyryytettäväksi.
 
Lokakuun lopussa vapautuu 30m2 yksiö Olarista. Vuokra 595/kk, yhden kuun takuuvuokra. Jos kiinnostuit, laita yksityisviesti.
 
Kai voi tännekin laittaa kun oli mielestäni niin hauska. Rempattu 27m2 yksiö Punavuoresta. Oli rosterilaitteet ja pari vuotta vanhat laminaatit, niin sanoin alustavasti ottavani. Sitten tuli sähköpostitse vuokrapyyntö...*rumpuja*..895e/kk :D Jäi kyllä ottamatta. Ei ehkä edustanut perus markkinatasoa tuo pyynti ainakaan mielestäni. Saa nähdä meneekö mokoma. Vain rumia tarjolla oikotiellä..hieman kuin deitti.net.
 
Kai voi tännekin laittaa kun oli mielestäni niin hauska. Rempattu 27m2 yksiö Punavuoresta. Oli rosterilaitteet ja pari vuotta vanhat laminaatit, niin sanoin alustavasti ottavani. Sitten tuli sähköpostitse vuokrapyyntö...*rumpuja*..895e/kk :D Jäi kyllä ottamatta. Ei ehkä edustanut perus markkinatasoa tuo pyynti ainakaan mielestäni. Saa nähdä meneekö mokoma. Vain rumia tarjolla oikotiellä..hieman kuin deitti.net.
Eiköhän tuokin mene jollekin hurjalle vaikka täysin älytön hinta onkin. Keskustan alueella on mahottomasti kyllä kysyntää asunnoille. Sain ite juuri ihan ok-kuntosen 26 neliön kämpän läheltä viiskulmaa 650e/kk ja se tuntuu olevan aika lailla perushinta mitä saa maksaa. 895 on kyllä helvetin suolaista jo. :D
 
650e on oikein kilpailukykyinen. Mitä kautta fiksasit?

Tsiisus kraist, onneksi Turussa on asiat toisin...
Nimimerkillä "35,5m2 opiskelija-asunto @ 350€/kk"

Tosin noikin on vissiin aika kiven alla, oli vissiin tuuria kun itte ton sain.
 
Lokakuun lopussa vapautuu 30m2 yksiö Olarista. Vuokra 595/kk, yhden kuun takuuvuokra. Jos kiinnostuit, laita yksityisviesti.

Tämä meni mutta yks olis vielä. Eli Olarista, ylimmän (8.) kerroksen rempattu kaksio (ollut kolmio). Vuokra 980e/kk, yhden kuun takuuvuokra. Mahdollisuus lunastaa asennettu videotykki ja kangas sekä sopimuksen mukaan muita kalusteita.

Olarium aivan vieressä.. :thumbs:

eb98ba4b36d761d7843f3c3cfe3db54f3.jpg


eb98ba4b36d761d7843f3c3cfe3db54f8.jpg


eb98ba4b36d761d7843f3c3cfe3db54f6.jpg


eb98ba4b36d761d7843f3c3cfe3db54fA.gif





EDIT: Niin ja pahoitteluni, tiedän ettei tämä ole myyntitopic mut jospa kysyntä ja tarjonta kohtais. Mieluummin tän myisin mut kun ei mee niin pakko vuokrata.
 
Tsiisus kraist, onneksi Turussa on asiat toisin...
Nimimerkillä "35,5m2 opiskelija-asunto @ 350€/kk"

Tosin noikin on vissiin aika kiven alla, oli vissiin tuuria kun itte ton sain.
No olen itsekin asunut Turussa. Turku on Turku. Tosin Turunkin tasolla toi sun on alle markkinatason. 40m2 kupittaalla ainakin on ~480-520.

Aleksei: Miten iso tuo asunto on?

Eilen tuli melko hyvä tarjous, katsotaan.
 
650e on oikein kilpailukykyinen. Mitä kautta fiksasit?
Hakkasin Oikotiellä refreshiä ja bongasin kämpän just kun se tuli julki. Soitin vuokranantajalle, kehuin itteäni ihan helvetisti, lupasin maksaa takuut välittömästi käteisellä ja ottaa kämpän jos ei katto putoa niskaa(kun sanoi että asunto on ok kunnossa). Sain näytön ja otin kämpän.

Eli tuurilla ja supliikilla. Ei se kämppä mikään lukaali oo, mutta menee mun tarkoituksiin hyvin ja on tosiaan "kohtuuhintanen". Laittasin lehteen ilmotuksen kyllä jos vielä oisin kämppää vailla. Välittäjän kautta on yhtä tyhjän kanssa mennä kauhealla laumalla laittaan arpaa vetämään.
 
Sain itsekin oikein kivan tarjouksen. 40m2 eerikinkadun alkupäästä 750e/kk. Katsotaan.

Kyllä näitä näemmä on, mutta kantakaupungin järkevästi hinnoitellut kohteet tosiaan viedään kädestä.
 
Back
Ylös Bottom