Vuoden foorumilainen 2022 | Kaataako Simo Karhun? - Early access live seuranta!

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sanoisin että Ketoguru on vuoden foorumilainen, vaikka ei kerennyt aivan koko vuotta vaikuttamaan foorumilla, oli hänen panos ennen näkemätön.

Ja minä itse tietenkin, meriiteiksi voidaan laskea predatorin nöyryytys ja Mannisen varaguruna toimiminen MBM-projektissa.
 
Sinä oot vielä pikkupoika vedätys hommissa. Keskity niihin perätuuppari juttuihin 😍

Ei lähelläkään. Olet ihan liian helppo ja ennalta arvattava
Mihin sä katosit paulan ketjusta, kun sun viikonlopun työkeikoista ja työhistoriasta alettii kysellä!
 
Mihin sä katosit paulan ketjusta, kun sun viikonlopun työkeikoistanja työhistoriasta alettii kysellä!
Saahan sitä kysyä. Mites oma työhistoriasi ? Entä mulkun koko ja lasten ja emännän nimet ? Älä nyt vittu katoa kun sulta kysellään.
 
Sinä oot vielä pikkupoika vedätys hommissa. Keskity niihin perätuuppari juttuihin 😍

Ei lähelläkään. Olet ihan liian helppo ja ennalta arvattava
Nautit siis siittä kun tuuppasin sua? 🥰 Otetaanko uusiksi? Olihan se 50e?
 
Saahan sitä kysyä. Mites oma työhistoriasi ? Entä mulkun koko ja lasten ja emännän nimet ? Älä nyt vittu katoa kun sulta kysellään.
Ihan kohteliaasti kysyin, kun kerroit että kalenteri täynnä viikonlopulle. Mä teen sähkö/automaatiohuoltoa teollisuudessa erinäisille laitteille. Mulkun koko on ollut toistaiseksi riittävä, nimiä en paljasta.
 
Kohta enää voi mitään ketjua lukea ilman että siellä on joidenkin välistä naurettavaa ja turhaa vänkäystä. Helevetti aikuiset ihmiset kitisee toisille niinkuin penikat. Laittakaa jo ignoreen toisenne niin ei pidä turhaa vikistä toisille kuin jotkin keskenkasvuiset penikat.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom