Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
modified sanoi:Kannattaa kaiken tämän kaihon keskellä muistaa, että niiden purkaminen olisi aloitettu maanantaina.
modified sanoi:Tuskin niitä olisi muuten poltettu.
Tämän on pakko olla pakkiksen ehken syvällisin ja filosofisin posti. Ikinä. :lol2: :lol2:Jesuiitta sanoi:Ihan selvä juttu, että joku käynyt tuikkaamassa tuleen.
Ei helvata! Aika kiva asua siinä lähistöllä!? Ai niin eduskuntahan se siellä vieressä on.....ihan oikein niille!Terminator2 sanoi:Hieno tuo saastepitoisuus piikki tuossa
Bisley sanoi:Ai niin eduskuntahan se siellä vieressä on.....ihan oikein niille!
Fatso sanoi:Rakennuttajat ne on vaan palkannu tyypit polttamaan nuo rakennukset, säästyy purkukustannuksissa Jos taas olisi ollut päätöstä odottava tai suojeltu kohde niin palo on taaskin hyvä keino saada paikka uusinta kaavoitukseen
modified sanoi:Kannattaa kaiken tämän kaihon keskellä muistaa, että niiden purkaminen olisi aloitettu maanantaina.
Aimo sanoi:Ps. En ole Sinikka Mönkäre.
Calm down! It was a joke! Ja mikä typeryys? Viddu äänestetään ihmisiä jotka lupailee maat ja taivaat ja sit kun sinne pääsevät, hukkuvat puolueisiin, taipuvat puolueiden päätäjien sanoihin ja vetävät hyvää liksaa olematta edes paikalla! Ei siellä kukaan mua edusta!Aimo sanoi:OT:
Vaikka tämä vitsinä meneekin, niin omaan ajatusmaailmaani tällainen typeryys ei istu. Kansanedustajat ovat kansan peili. Siellä istuu juuri sellaisia ihmisiä päättämässä yhteisistä asioistamme, joita olemme sinne valinneet. Äänestäkää niitä hyviä ihmisiä, joihin uskotte tai voitte luottaa. Jos tällaisia ette listoilta löydä, niin huolehtikaa siitä, että tällainen ihminen asetetaan ehdolle. Muuten turvat tukkoon.
Samalla tältäkin palstalta löytyy useita tredejä, joissa märistään kansanedustajien palkkoja. "ku emmäkään saa, ku 1900 euroa kuussa ja mä oon kuitenkin TOSI kova tekemään töitä".
Edustajamäärät puoliksi ja palkat kaksinkertaiseksi! Luulis siinä vaiheessa jo kompensaation kiinnostavan teitä nykyisiä kansanedustajia reilusti viisaampiakin yrittämään. Vähenis märinä ruudun takaa! Saatana! :curs:
Ps. En ole Sinikka Mönkäre.