Mikakinlie
Banned
Brittiläisistä. Mitä minä olen top gearia katsellut niin tuntuu muun maalaiset autot olevan kirosana sarjan tekijöille.No mistä normiautoista Clarkson on sanonut pitävänsä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Brittiläisistä. Mitä minä olen top gearia katsellut niin tuntuu muun maalaiset autot olevan kirosana sarjan tekijöille.No mistä normiautoista Clarkson on sanonut pitävänsä?
Tuon saman juttusarjan mukaan Citroen C4 VTS Coupesta ja Fiat Bravo 1.4 TJET 150 Sportista. :DNo mistä normiautoista Clarkson on sanonut pitävänsä?
Sisustakin on tuon ikäiseksi aika tyylikäs. Armeijassa tuollaisella joskus ajelin ja muistelisin että ainakin aika hiljainen oli.
Miten tuon 2.5 bensamyllyn kulutus? Meneekö poikkeuksetta yli 10 litraa? Hurjia kilsoja noissa kyllä on tuolla nettiautossa. Tietysti sen voi katsoa olevan myös osoitus siitä että aika kestävästä pelistä on kyse. Vai mitä? .
Vuosia vieriny... Onkos porukka nostellut 2.4 koneen tehoja BSR viritys-ohjelmalla? Vaikuttaako kuinka negatiivisesti laatiikkoon yms? Onko tuo 2.4 samalla tekniikalla kuin tehokkaampi 2.4i? Jos todella on vain kuristettu versio tuosta tehokkaammasta niin ei varmastikkaan pitäisi tulla ongelmia tuon takia. Kokemuksia? Tehoja irtoaa kuitenkin aika hyvin vakio 138hp:sta 179hp:n.
No nythän mä vasta hokasin:D
Eli tuossa on kyse tuosta "aliviritetystä" V70, jossa oli Volvolla pientä rahastuksen makua;)
Sama kone, mutta tehot oli tuossa 140heppasessa tosiaan rajattu.
Muistaakseni taisi olla yli 3000€ hintaero tuolla 140>170hp:jahas: