Voisko Proteiineista olla haittana se että vatsa on alkanu toimiin vähän oudosti.

Oon tässä suurin piirtein vuoden päivät syöny proteiineja. Mulla on täs aina välillä niin sanotusti "pakki sekasin". Ajattelin vaan et voisko se johtua liiallisesta proteiinin nauttimismäärästä. Vaikka en kyllä paljoo ota. Vai oisko se vaan et joidenkin mahat ei välttämättä kestä lisä proteiinia, vai eiks se imeydy hyvin, vai mitä???:itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen syönyt wrangen turbo proteiinia jossa on soija, muna ja maito kaikki samassa. Ei ole todettu "laktoosi vammaa" Mutta olen menossa lähiaikoina allergia testeihin et saa sit nähä, toivoisin vaan et se ei johtuis proteiineista. Et voisin jatkaa niitten syöntiä. Tässä on syöty koko ajan kaikkea melko erilaista jotain *******biäkin on kokeiltu ja kaikennäköstä. Niin ja joo oonhan mä syönyt kans tota weiderin zell volume plus solunlaajentajaakin.

kerrohan paljonko menee kerralla/vuorokaudessa? Oletko kenties kananmunalle tai soijalle allerginen?
Kokeilemalle eri protskuja/merkkejä varmasti löytyy sinulle sopiva lisäravinne.

Tietääkseni allergiatesteissä ei testata laktoosi-intoleranssia, vaan joudut vielä maitorasituskokeeseen, jossa mahdollinen laktoosi-intoleranssisi todetaan.

Tosin jos sinulla laktoosi-intoleranssi olisi niin mahasi olisi sekaisin kokoajan:( .

minä (laktoosi-intoleranssinen) sain protsuksta ilmavaivoja mutta muuten ei vatsassa pahalta tuntunut.

laktoosi-intoleranssi testi:
juo tavallista maitoa. odota muutama minuutti. jos tulee tarve käväistä vessassa ja sieltä takaluukusta tulee sellaista mönjää mikä ei normaalilta näytä -> sinulla on laktoosi-intoleranssi.

löysimpäs muuten hassun merkin ¢ :D

Luultavasti toi soija maito yhdistelmä on jo niin paskaa että terveelläkin pakki sekoaa. Itse olen soijalle allerginen ja pikkasen vissiin laktoosille. Tai ainakin niistä pakki sekoaa heti kättelyssä. Eli vaihtoehdoksi jää kalliit ja hyvät proteiinit. BTW. Jos pakki on sekaisin, ei ravinteet imeydy ja sellaisesta protskusta ei ole kuin haittaa kehitykselle. Paremin kehittyy ilman mömmöjä ja pakki kunnossa.

Kiittti tossa jutussa on muuten varmaan perää...!

Originally posted by JJJ
Luultavasti toi soija maito yhdistelmä on jo niin paskaa että terveelläkin pakki sekoaa. Itse olen soijalle allerginen ja pikkasen vissiin laktoosille. Tai ainakin niistä pakki sekoaa heti kättelyssä. Eli vaihtoehdoksi jää kalliit ja hyvät proteiinit. BTW. Jos pakki on sekaisin, ei ravinteet imeydy ja sellaisesta protskusta ei ole kuin haittaa kehitykselle. Paremin kehittyy ilman mömmöjä ja pakki kunnossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom