voisko joku kokeneempi suunnitella mulle Saliohjelman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nortti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
eli oon 22 vuotias, mies painoa tollanen kevyt 120kg pituutta 184cm.
sanotaan nyt että perus asiat noista liikkeistä ois luultavasti hallussa.

kyykky on ainut liike jota en tee. johtuen vasemman polven vauristoa.
eli liikkeet ja toistot jos joku viittis laittaa.

tavotteena olis saada lihaksiin lisää mittaa ja sitä myöden sitten lisää voimaa.

ja mitä lisä aineita pitäs sitten ostella että ei ainakaan niistä sitten ole kiinni jos lihas ei kasva. samalla vois laittaa noitten aineiden käyttö ohjeita.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nortti sanoi:
eli oon 22 vuotias, mies painoa tollanen kevyt 120kg pituutta 184cm.
sanotaan nyt että perus asiat noista liikkeistä ois luultavasti hallussa.

kyykky on ainut liike jota en tee. johtuen vasemman polven vauristoa.
eli liikkeet ja toistot jos joku viittis laittaa.

tavotteena olis saada lihaksiin lisää mittaa ja sitä myöden sitten lisää voimaa.

ja mitä lisä aineita pitäs sitten ostella että ei ainakaan niistä sitten ole kiinni jos lihas ei kasva. samalla vois laittaa noitten aineiden käyttö ohjeita.

Lue tämä linkki. Siinä on hyvä ohjelma aloittelijalle. Lue myöskin loppuun asti, sillä vasta puolivälissä aletaan keskustelemaan toistomääristä, aluksi vain mietitään, mitkä liikkeet on hyviä.

Lisäravinteeksi ainoa yleisesti välttämättömäksi uskottu tavara on palautusjuoma, joka otetaan treenin jälkeen. Esimerkiksi sellaisia tuotteita, kuin Fast Reco 2 tai Bull's Recovery tai N-Large tai Immediate Action. Laita nuo hakusanoiksi Googleen niin löydät tietoa lisää. Älä siis osta noita kaikkia, vaan vain yksi riittää :) Jos haluat ihan varman päälle pelata, niin lisäksi joku soija/hera- proteiiniyhdiste, jota otat 30g ennen nukkumaanmenoa, voisi olla jees.

Kannattaa lisäravinteista lukea lisää täältä.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom