Voimien yhtäkkinen katoaminen???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aj83
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Kävin tänään salilla, ja treenasin ihan normaalisti, ja treenit sujuikin suht.normaalisti, kunnes tuli ranskalaisenpunnerruksen vuoro(viimeisenä). En saanut yhtään toistoa samoilla painoilla millä normaalisti teen 8 toistoa :S On käynyt vähän samanlailla saman liikkeen kanssa joskus ennenkin, seuraavalla treenikerralla taas ranskikset sujuivat normaalisti. Vähän outoa minusta, mistähän toi voisi kertoa?

ehkä et ollu syöny riittävästi ennen reeniä yms. kuka tietää. aina ei suksi luista mutta kyllä se siitä yleensä alkaa taas sujua.

oisko mikel mitää 3 tai 4 jakosii ohjelmii :D??

mä en tajua taas yhtään että liittykö tämä jotenki tähän threadiin tai mitä? joidenki ihmisten yllättäisiin kommentteihin oon ku ällikällä lyöty :D ehkä tää on väärä paikka kysyä miken ohjelmista mutta niin.. pitipä ilmoitella ihmettelyni =)

e: ja aiheeseen liittyen kuten sanottiin niin ei se suksi aina luista, ei edes jokakerta. ja jos kuitenki kehityt ja painot nousee silti enemmän jne, niin tuskin kai se haittaa jos joskus joku liike tökkää yhden kerran ettei nouse? tietty jos oot jumittanu samoilla painoilla kauan ja ei siltikään aina nouse niin sitte on joku asia pielessä.

Minulle on käynyt samaa. Olen tulkinnut tuon ihan vain väsähtämiseksi kun on tullut painettua täysillä pitempään. Aika levätä vähän, jonka jälkeen rauta taas tuntuu kevyemmältä. Toistaiseksi näyttää olleen oikea arvaus ja kevyempi viikko väliin on korjannut tuon.

Ensin kasi ja sitten ei yhtään??Kuulostaa jo aika oudolta...Onko jokin kohta kädessä kipeä?
Vai vaihteleeko suoritustekniikka rajusti?Tai sitten kädet on täysin tukossa.Noin kova vaihtelu ei kyllä mene ruokavalion tai unien piikkiin.
Onhan sitä itselläkin vaihtelua,mutta ei noin paljon.Mieti itse mikä on mitä teet eri tavalla,tai onko jotain vialla.

Jos satut olee dieetillä niin se johtuu aivan varmasti siitä. Mua on vituttanu treenaus about 3-4kk tän dieetin aikana eikä jaksais käydä. Mut pakottaudun silti salille :p

Treeniin vaikuttaa paljon se miten oot syönyt ja nukkunut pari viimeistä vuorokautta..parin edellisen päivän hiilarit ja uni määrää tahdin.. http://www.hcbb.fi/?page=kissajakoira siinä ois paljon asiaa ruuasta ja treenistä..:rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom