voimatreenistä "massatreeniin"...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eli oon nyt jo jonkun aikaa jauhanu massaa, lähinnä 8 toistoa. Ja sarjapainot valuu alaspäin koko ajan. :curs: eli nyt jaksaa esim penkissä tehdä kasin jollain 60% maksimista. Siis siitä vanhasta maksimista. Kyllä mä jotai tämän tyylistä osasin odottaakin, mutta kyllä se aikas rajulta tuntuu.. Tietysti sekin vaikuttaa et enne tein penkinkin kaks kertaa viikossa ja nyt vaan kerran..
Jos voimat laskee tähän tahtiin oon kohta ku :david:

Ohjelma on kutakuinkin tällanen

1. Selkä, Hauis

2. Rinta, olkapää, ojentaja

3. Jalat

Pääliikkeissä(veto, penkki, kyykky) sarjat 8,8,8,6,6,6
ja jokaiseen ryhmään kaks apuliikettä 3*8

Onko kokemusta/ neuvoja?

Itse suosittelen jos massaa haluat kasvattaa niin 12,10,8,6 sarjat näin aluksi "sopii aika hyvin monelle liikkeille, tietty jossain liikkeissä toisto määrien pudotusta/nostoa". Mutta suurinpiirtein ite olen noita käyttänyt. Tietty jos jaksat vaan painaa niin 15,12,10,8,6, ja huom. muista tehdä kovaa ; ethän halua olla :david:

--------------------------------
anna mennä...anna mennä...

Originally posted by punnertaja
eli oon nyt jo jonkun aikaa jauhanu massaa, lähinnä 8 toistoa. Ja sarjapainot valuu alaspäin koko ajan. :curs: eli nyt jaksaa esim penkissä tehdä kasin jollain 60% maksimista. Siis siitä vanhasta maksimista. Kyllä mä jotai tämän tyylistä osasin odottaakin, mutta kyllä se aikas rajulta tuntuu.. Tietysti sekin vaikuttaa et enne tein penkinkin kaks kertaa viikossa ja nyt vaan kerran..
Jos voimat laskee tähän tahtiin oon kohta ku :david:

Ohjelma on kutakuinkin tällanen

1. Selkä, Hauis

2. Rinta, olkapää, ojentaja

3. Jalat

Pääliikkeissä(veto, penkki, kyykky) sarjat 8,8,8,6,6,6
ja jokaiseen ryhmään kaks apuliikettä 3*8

Onko kokemusta/ neuvoja?

Itehän en tuolla jaolla saanut käytännössä mitään kehitystä massassa enkä voimassa vaikka kevyet viikotkin oli mukana ja säädin jakoa melkosesti tehojen ym osalta ja kokeillut jakoa oon kokeillut 3 tai 4 kertaa, joka kerta muutaman kuukauden ajan muutama vuosi sitten. Voimatasot nimenomaan laskivat aina, massa pysyi entisellään, ja esim ojentajista ja habasta massaa tuntui katoavan.

Kaikki ei vain sovi kaikille. Ohjelma vaihtoon. Searchi ja faq käyttöön.

Paljoakaan emme asioistasi tiedä, mutta arvatenkin voimasi eivät ole kasvaneet, koska

a) et ole syönyt yli kulutuksesi ja siksi et ole saanut lihasmassaa
b) olet tehnyt liian pitkään liian kovaa samalla ohjelmalla ja hermotuksesi on ylikuormittunut

=> syö enemmän ja rakenna ohjelmastasi vaihtelevampi: kierrätä liikkeitä, vaihtele toistoja jne.

Suositut

Back
Ylös Bottom