Voimat kasvaa-koko ei

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pp99
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä mitä mutantteja ollaan, mutta kokooni nähden olen tosi painava, mutta en näytä isolta. Sama koskee poikiani (harrastavat liikuntaa-ei punttitreeniä), heillä tulee useaasti tilanteita, jossa joutuu menemään vaa-alle todistamaan painonsa.
Ovat hyvin vähärasvaisessa kunnossa.

Uiminen on ollut minulle aina vaikeaa, en oikein pysy tarpeeksi pinnan tuntumassa.

Teen sitten lyhyttä, pitkää, superia, tai mitä vain sarjaa, niin koko ei kasva. Voimat kyllä kasvaa vielä yli 5-kymppisenä.
174cm/103kg, mitä vittua?

Voin tehdä melkein kaikissa laitteissa sarjoja max. painoilla.

Tämän ikäisenä naturaalina rasvojen vähentäminen ei ole helppoa. Sillä se paino tietysti putois. Monena kesänä minulla on ollut slackline pihalla, mutta tällä painolla taidan jättää ensi kesältä tasapainoilut väliin.

Onko hyviä näkemyksiä tähän?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voimat kyllä kasvaa vielä yli 5-kymppisenä.
174cm/103kg, mitä vittua?
Sitä Vittua vaan lisää.

Onko hyviä näkemyksiä tähän?
Läski palaa miinus kaloreilla

Niin... Oliko sulla tässä joku kysymys mielessä?
Se oli piilotettu tuohon muuhun jorinaan. Miten tavallista/epätavallista on suuri kehon paino fyysiseen kokoon nähden? Tiivistä lihasta, painava luusto?

Pari viikkoa sitten olin salin puntarilla portsarin jälkeen, joka on minua päätä pidempi ja paljon leveämmät hartihat. Olin painavampi.

Se oli piilotettu tuohon muuhun jorinaan. Miten tavallista/epätavallista on suuri kehon paino fyysiseen kokoon nähden? Tiivistä lihasta, painava luusto?

Pari viikkoa sitten olin salin puntarilla portsarin jälkeen, joka on minua päätä pidempi ja paljon leveämmät hartihat. Olin painavampi.

Jos sä oot syöny rautaa ja se portsari on syöny vaan hattaraa? Ala opiskelemaan kemiaa niin siellä tulee varmaan joskus sellanen termi ku tiheys vastaan, mikä eroaa sitten matematiikan geometrian tilavuudesta.

Jos sä oot syöny rautaa ja se portsari on syöny vaan hattaraa? Ala opiskelemaan kemiaa niin siellä tulee varmaan joskus sellanen termi ku tiheys vastaan, mikä eroaa sitten matematiikan geometrian tilavuudesta.
Mä olenkin ihan diplomin saanut puistokemisti. Teho/paino suhteessa mielenkiintoinen nuori herra on Ruottalainen "hissy", jolla on TikTokissa kymmeniä enemmän ja vähemmän järkeviä videoita.
75 kg painava jamppa.

Youtubessa myös muutama:

Luuston painossa ei oo niin paljoa eroa kansalaisten välillä, mitä luullaan. Sulla on vaan paljon lihaa vrt. joku muu.

Pari viikkoa sitten olin salin puntarilla portsarin jälkeen, joka on minua päätä pidempi ja paljon leveämmät hartihat. Olin papainavampi.
Rakenteesta kiinni hartia leveys, mutta päätä pidempi portsari, joka painaa vähemmän kuin sinä on aika hoikka rimpula. Itse en ihan päätä pidempi t. 190cm 120kg.

Pituus vaikuttaa myös pitkä yli 185 pitkät näyttää helposti kevyemmältä. Itse 100kg näytän todella hoikalta. Raajojen pituus myös vaikuttaa. Jos pitkät jalat ja kädet niin hoikistaa.

Luuston painossa ei oo niin paljoa eroa kansalaisten välillä, mitä luullaan. Sulla on vaan paljon lihaa vrt. joku muu.
Jaa,voi olla eroa jopa 6 kiloa eli liki kaksinkertainen painoero.
Asia selviää ihan vaan googlaamalla "luuston paino erot" niin ei tarvi arvailla.

"Luuranko koostuu noin 200 luusta. Aikuisen ihmisen luuranko painaa yleensä normaalisti 7-12 kg."

Jaa,voi olla eroa jopa 6 kiloa eli liki kaksinkertainen painoero.
Asia selviää ihan vaan googlaamalla "luuston paino erot" niin ei tarvi arvailla.

"Luuranko koostuu noin 200 luusta. Aikuisen ihmisen luuranko painaa yleensä normaalisti 7-12 kg."
Tuo viimeisin lause pätee kaikkiin pituuksiin. Ei 200cm pituisilla ole 7-12kg vaihteluväliä, eikä niin ikään 150cm pituisella.

Jos haluaa painaa puntarilla enemmän niin syökää helvetisti hitaasti sulavaa ruokaa,rasvasta lihaa,10 pakettia pekonia ja viiskiloa entrecotepihvejä jne niin ne sulaa päiväkausia suolessa ja ovat kilokaupalla "ylipainona" mukana,ero voi olla monta kiloa, toisinko hattaralla ja popcornilla mahasa täyteen syöneellä,yks rajumpi pitkä pieru ja sinne katos höttöhiilarit.
Tavaraa vaan kakkoseen(ykkönen monelle nykyään) niin painaa yllättävän paljon puntarilla aamulla

Viimeksi muokattu:
Heh... Olen kyllä tässä muutaman vuoden aikana "googlaillut" luuston lisäksi muutakin anatomiaa, mutta kiva että joku muukin :) 7-12kg nimenomaan osoittaa, ettei se luusto paina kovinkaan paljoa. Kysyjän kohdalla se vaihtelu olisi 98-103kg, mikä ei kovinkaan paljoa kehonkoostumukseen vaikuta, jos pituus on 174cm.

Rakenteesta kiinni hartia leveys, mutta päätä pidempi portsari, joka painaa vähemmän kuin sinä on aika hoikka rimpula. Itse en ihan päätä pidempi t. 190cm 120kg.
Tuota teoriaa tukee kyllä se, että minulla on hyvä "synnyttäjän lantio" ja näytän enemmän Gruusialaiselta kiekonheittäjältä, kuin pikajuoksijalta. En ole tehnyt koskaan kehonkoostumusmittausta. Ehkä pitäis. Nuorin pojista on hoikempi, tosin luuston kehitys on vielä kesken 15-vuotiaalla, mutta hän on myös "painava". Vetelee leukoja 40kg lisäpainolla.

Jos haluaa painaa puntarilla enemmän niin syökää helvetisti hitaasti sulavaa ruokaa,rasvasta lihaa,10 pakettia pekonia ja viiskiloa entrecotepihvejä jne niin ne sulaa päiväkausia suolessa ja ovat kilokaupalla "ylipainona" mukana,ero voi olla monta kiloa, toisinko hattaralla ja popcornilla mahasa täyteen syöneellä,yks rajumpi pitkä pieru ja sinne katos höttöhiilarit.
Tavaraa vaan kakkoseen(ykkönen monelle nykyään) niin painaa yllättävän paljon puntarilla aamulla
Tuostakin on käytännön esimerkki perhepiiristä. Futaaja poika sanoo painon putoavan 2kg, kun on käynyt veskissä.

anteeksi taisin ymmärtää tuon aloituksen väärin. siis nimenomaan tarkoitat etteivät lihakset kasva? no natikkana ne kasvaakin tosi hitaasti (ellet ole täysi aloittelija). mutta jos voimat kasvaa, kasvaa myös lihaksetkin varmasti. suosittelisin kuitenkin maltillisia miinuskaloreita :)

No noilla sun statseilla löisin melkeen henkeni vetoa, että oot hyvin lihavakin, vaikkei siltä näyttäis. Oot vaan tod. näk onnekas, ja fläsä kertyy johki reisiin/perseeseen. 170cm & rapiat on sen verran lyhyt runko, että täytyis olla aika natumaksimi++ kunnossa, jos tolla painolla asiaan ei liittyisi olennaisesti silava. Kuvassa vapaapainija Eddie Guerrero, jolla oli sun mittasi.

20050403_rey_eddie--b47e762ea82c4aec90eeac2342fbbedf.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom