En tiedä mitä mutantteja ollaan, mutta kokooni nähden olen tosi painava, mutta en näytä isolta. Sama koskee poikiani (harrastavat liikuntaa-ei punttitreeniä), heillä tulee useaasti tilanteita, jossa joutuu menemään vaa-alle todistamaan painonsa.
Ovat hyvin vähärasvaisessa kunnossa.
Uiminen on ollut minulle aina vaikeaa, en oikein pysy tarpeeksi pinnan tuntumassa.
Teen sitten lyhyttä, pitkää, superia, tai mitä vain sarjaa, niin koko ei kasva. Voimat kyllä kasvaa vielä yli 5-kymppisenä.
174cm/103kg, mitä vittua?
Voin tehdä melkein kaikissa laitteissa sarjoja max. painoilla.
Tämän ikäisenä naturaalina rasvojen vähentäminen ei ole helppoa. Sillä se paino tietysti putois. Monena kesänä minulla on ollut slackline pihalla, mutta tällä painolla taidan jättää ensi kesältä tasapainoilut väliin.
Onko hyviä näkemyksiä tähän?
Ovat hyvin vähärasvaisessa kunnossa.
Uiminen on ollut minulle aina vaikeaa, en oikein pysy tarpeeksi pinnan tuntumassa.
Teen sitten lyhyttä, pitkää, superia, tai mitä vain sarjaa, niin koko ei kasva. Voimat kyllä kasvaa vielä yli 5-kymppisenä.
174cm/103kg, mitä vittua?
Voin tehdä melkein kaikissa laitteissa sarjoja max. painoilla.
Tämän ikäisenä naturaalina rasvojen vähentäminen ei ole helppoa. Sillä se paino tietysti putois. Monena kesänä minulla on ollut slackline pihalla, mutta tällä painolla taidan jättää ensi kesältä tasapainoilut väliin.
Onko hyviä näkemyksiä tähän?