Veikkaan, että en näytä : )veikkaan kyllä että näytät noilla mitoilla aika paksulta pojalta. laitapa kuva
Teen jossakin vaiheessa muutaman treenivideon. Katotaan sitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaan, että en näytä : )veikkaan kyllä että näytät noilla mitoilla aika paksulta pojalta. laitapa kuva
Kuivat reidet. Daddy-packia kyllä, kun olen vanha pieru ja lordoosi.No noilla sun statseilla löisin melkeen henkeni vetoa, että oot hyvin lihavakin, vaikkei siltä näyttäis. Oot vaan tod. näk onnekas, ja fläsä kertyy johki reisiin/perseeseen. 170cm & rapiat on sen verran lyhyt runko, että täytyis olla aika natumaksimi++ kunnossa, jos tolla painolla asiaan ei liittyisi olennaisesti silava. Kuvassa vapaapainija Eddie Guerrero, jolla oli sun mittasi.
Showpainijoiden mittoja lähes poikkeuksetta liioitelllaan myös. Mike taitaa olla samaa pituusluokkaa ja noin 90kg jos en väärin muista? Hän on kuitenkin varsin hyvässä lihassa, joten jos ketjun aloittajalla on lähes 15 kiloa enemmän massaa näyttää hän bodarilta tai sitten on 20 kiloa kehopositiivisuutta mukana.No noilla sun statseilla löisin melkeen henkeni vetoa, että oot hyvin lihavakin, vaikkei siltä näyttäis. Oot vaan tod. näk onnekas, ja fläsä kertyy johki reisiin/perseeseen. 170cm & rapiat on sen verran lyhyt runko, että täytyis olla aika natumaksimi++ kunnossa, jos tolla painolla asiaan ei liittyisi olennaisesti silava. Kuvassa vapaapainija Eddie Guerrero, jolla oli sun mittasi.
Puhuin tietenki esim. suht keskiverto natuista, mikä on varsin turvallinen oletus ketjun alottajasta. Eddie Guerrero, & varsinkin Mike on kovemmissa massoissa ku 99% kaikista treenaajista, eikä suurin osa saavuta varmaan ees roinalla kyseisiä ruhoja . Ehkä julkea steitmentti, mutta lets be real.Showpainijoiden mittoja lähes poikkeuksetta liioitelllaan myös. Mike taitaa olla samaa pituusluokkaa ja noin 90kg jos en väärin muista? Hän on kuitenkin varsin hyvässä lihassa, joten jos ketjun aloittajalla on lähes 15 kiloa enemmän massaa näyttää hän bodarilta tai sitten on 20 kiloa kehopositiivisuutta mukana.
Tollanen löytyi.veikkaan kyllä että näytät noilla mitoilla aika paksulta pojalta. laitapa kuva
Ja Eddie on melko lihavassa kunnossa ainakin tossa kuvassa. Jonkun 15kg sais kuorii helposti pois.No noilla sun statseilla löisin melkeen henkeni vetoa, että oot hyvin lihavakin, vaikkei siltä näyttäis. Oot vaan tod. näk onnekas, ja fläsä kertyy johki reisiin/perseeseen. 170cm & rapiat on sen verran lyhyt runko, että täytyis olla aika natumaksimi++ kunnossa, jos tolla painolla asiaan ei liittyisi olennaisesti silava. Kuvassa vapaapainija Eddie Guerrero, jolla oli sun mittasi.
Musta väljä paita toki hämää, mutta taisit puhua totta, tuossa kuvassa et näytä 103-kiloiselta.Tollanen löytyi.
Ehkä parempi kysymys olis, että kuinka monia 173-senttisiä/100-kilosia porukka tuntee, jotka on oikeesti kovassa tikissä(näyttävät todella lihaksikkailta, & timmeiltäkin)? Valtaväestöstä, ja normitreenareista nyt siis, jotka ei edusta jtn more or less valioluokkaa. Pienessä ruhossa kaikki ylimääränenki näkyy helposti, & 100-kilonen manletti voi olla aika paljon groteskimpi näky, mitä 183-senttinen. Mä en oo koko elämäni aikana oikeesti nähny edes manlettipunkeroita ihan hirveen montaa, ni mun silmissä seki on jo aika harvinaista. Joku BMI antanee normaalin painon rajat 173-senttiselle tyyliin 50-70kg välille. Ei sillä, että kyseinen systeemi olis erityisen luotettava. Itellä ''luontanen'' paino 170-senttisenä treenaamatta oli just jtn 52kg. Hirvee työ oli saada ees 10kg tohon lisää joskus. Nykypäivänä 70-72kg. Mä oisin ihan järkyttävä ihmis-pasteija, jos pääsisin 100kg painoluokkaan :D.Ja Eddie on melko lihavassa kunnossa ainakin tossa kuvassa. Jonkun 15kg sais kuorii helposti pois.
Tbh ite odotin, että näyttäisit enemmän Jack Blackilta heh. Onhan sulla lihaa kuitenki, ni paha sanoo. Luotin liikaa yleistykseen.Tollanen löytyi.
Ehkä parempi kysymys olis, että kuinka monia 173-senttisiä/100-kilosia porukka tuntee, jotka on oikeesti kovassa tikissä(näyttävät todella lihaksikkailta, & timmeiltäkin)? Valtaväestöstä, ja normitreenareista nyt siis, jotka ei edusta jtn more or less valioluokkaa. Pienessä ruhossa kaikki ylimääränenki näkyy helposti, & 100-kilonen manletti voi olla aika paljon groteskimpi näky, mitä 183-senttinen. Mä en oo koko elämäni aikana oikeesti nähny edes manlettipunkeroita ihan hirveen montaa, ni mun silmissä seki on jo aika harvinaista. Joku BMI antanee normaalin painon rajat 173-senttiselle tyyliin 50-70kg välille. Ei sillä, että kyseinen systeemi olis erityisen luotettava. Itellä ''luontanen'' paino 170-senttisenä treenaamatta oli just jtn 52kg. Hirvee työ oli saada ees 10kg tohon lisää joskus. Nykypäivänä 70-72kg. Mä oisin ihan järkyttävä ihmis-pasteija, jos pääsisin 100kg painoluokkaan :D.
Lyhyemmin: jos oot 100-kilonen manletti etkä ollenkaan läski, ni IMHO oot oikeesti tasoa natumaksimi, tai koneessa jtn muutaki . Jos joku on eri mieltä, ni olkoot. Natuväittelyt ei kiinnosta pätkääkään.
Tbh ite odotin, että näyttäisit enemmän Jack Blackilta heh. Onhan sulla lihaa kuitenki, ni paha sanoo. Luotin liikaa yleistykseen.
Ja Eddie on melko lihavassa kunnossa ainakin tossa kuvassa. Jonkun 15kg sais kuorii helposti pois
"Ehkä parempi kysymys olis, että kuinka monia 173-senttisiä/100-kilosia porukka tuntee, jotka on oikeesti kovassa tikissä(näyttävät todella lihaksikkailta, & timmeiltäkin)? Valtaväestöstä, ja normitreenareista nyt siis, jotka ei edusta jtn more or less valioluokkaa. Pienessä ruhossa kaikki ylimääränenki näkyy helposti, & 100-kilonen manletti voi olla aika paljon groteskimpi näky, mitä 183-senttinen. Mä en oo koko elämäni aikana oikeesti nähny edes manlettipunkeroita ihan hirveen montaa, ni mun silmissä seki on jo aika harvinaista. Joku BMI antanee normaalin painon rajat 173-senttiselle tyyliin 50-70kg välille. Ei sillä, että kyseinen systeemi olis erityisen luotettava. Itellä ''luontanen'' paino 170-senttisenä treenaamatta oli just jtn 52kg. Hirvee työ oli saada ees 10kg tohon lisää joskus. Nykypäivänä 70-72kg. Mä oisin ihan järkyttävä ihmis-pasteija, jos pääsisin 100kg painoluokkaan :D.
Lyhyemmin: jos oot 100-kilonen manletti etkä ollenkaan läski, ni IMHO oot oikeesti tasoa natumaksimi, tai koneessa jtn muutaki . Jos joku on eri mieltä, ni olkoot. Natuväittelyt ei kiinnosta pätkääkään.
Tbh ite odotin, että näyttäisit enemmän Jack Blackilta heh. Onhan sulla lihaa kuitenki, ni paha sanoo. Luotin liikaa yleistykseen.
"tai koneessa jtn muutaki ". Kokeilin joskus ysärillä kreatiinia. Sillä oli lähinnä erittäin laksatiivinen vaikutus. Voi olla, että tuotekehitys oli silloin vielä himppasen vaiheessa...
Keittäjän pohkeet . Solid.Leveä rakenne, iso reach, reilusti lihaksia, tasaisesti jakautuva rasvakerros ja keittäjän pohkeet, noilla kertyy painoa lyhyempäänkin rankaan.
Luo nimimerkin pe iltapäivällä kertoakseen olevansa 174/104 mutta ei lihava ja voi voi kun kokoa ei tule millään...onko tässä joku ongelma eli mitä sä treenillä se haluaisit?
Kutsuit?Keittäjän pohkeet . Solid.
Jason Blaha?Kutsuit?
Voi kun olisikin keittäjän pohkeet..
Tuleeko kellään muuten mieleen ketään pitkää kehonrakentajaa jolla olisi hyvät pohkeet?
Arnoldilla oli mielestäni hyvät pohkeet. Mutta eivät toki mitkään keittäjän versiot, vaan ihan treenatun näköiset.Kutsuit?
Voi kun olisikin keittäjän pohkeet..
Tuleeko kellään muuten mieleen ketään pitkää kehonrakentajaa jolla olisi hyvät pohkeet?
Ehdottomasti. Pätee erityisesti pohkeisiin, sekä tietyin varauksin myös koko ihmiseen.Ei se koko vaan kuinka sitä käyttää vai miten se meni.
Ei vittu onko keittäjillä isot pohkeet, keittämällä failureenLeveä rakenne, iso reach, reilusti lihaksia, tasaisesti jakautuva rasvakerros ja keittäjän pohkeet, noilla kertyy painoa lyhyempäänkin rankaan.