Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miksi helvetissä sä käsiä liikuttaisit? ne pidetään vartalon suuntaisina pään yläpuolella. LIIKUMATTOMANA.
vatsoilla tuo tehdään, tai ainakin pitäisitehdä. olenkin ihmetellyt kun kaikki testaavat ekaa kertaa polviltaan vaikka, ja tekevät jotain 20+sarjoja. sinun heittosi nyt ainakin selvitti minulle, miksi...
edit. itse kun ekan kerran polviltaan kokeilin, niin sain 3x5, ja varmaan kaikki verisuonet olivat poksahtaneet silmistä, eli äärimmäisen tiukkaa teki.
....
Ei nyt ihan tarkkaan käsitä mitä tarkoitat? Meneekö esim tässä liike pieleen kun kädet liikkuu?-->
http://www.youtube.com/watch?v=tg1YDlTvSQM&mode=related&search=
Tuota olen pitänyt suht oikeana tapana tehdä liikkeen raskampi muoto. Tosin en ole vielä ihan noin hyvä siinä...:lol2:
mun mielestä tuo menee ihan päin vittua. tais siis tehokkaasti pyritään tekemään liike kaikilla muilla paitsi vatsalihaksilla. miksi tuossa pitäisi tuommonen pullover-tehdä? huomaa vielä, että se tehdään ennen, kuin vatsoilla on alettu nousemaan ollenkaan. :lol2:
näin teen itse ja pidän tietenkin sitä oikeana tapana. :D
voimapyöraily
Minä en ainakaan edes taivu tuohon...:D
et saa käsiä pään päälle? :lol2: :lol2:
ja seuraavaksi tutustumme venyttelyyn...:D
Toi liike voimapyörällä vaikuttaa pelkkiin ylävatsalihaksiin vai myös ala?

Voi hinputti jätkät! (ja arvon neidit) :D
Piti tämän threadin innoittamana lainata työkaverilta voimapyörää ja huh... pakko ostaa oma heti kun vaan löydän sellaisen!
Tein eilen polviltaan, kyllä! Polviltaan kun aloittelija vasta olen ja 3x10 niin nyt aamulla en meinannut saada kammettua itseäni sängystä ylös ... on kyllä niin kurko laite että :D
Tässä nähtiin, ettei lyhyen saliurani aikana ole juurikaan saanut mitään ihmeellistä aikaan![]()
Se on tullut nyt selväksi, että sillä saa vatsat kipeiksi, mutta mitenkäs on tulosten suhteen eli onko ne lihakset myös kasvaneet ja voimistuneet paremmin kuin monilla muilla vatsalihasliikkeillä?