Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kehuminen on perseestä mutta voimapyörä on ainoa liike jossa voin retostella: ei se mikään niin raskas liike ole. seisaaltaan tietysti saa paremman tuntuman kuin polviltaan kyhnyttäessä. mutta jos ei vielä voimat riitä seisaaltaan tekemiseen niin polviltaan tehdessä kannattaa pitää ääriasennossa kunnon stoppi. ja sillä systeemillä kannattaa toisinaan tehdä loppuun asti; pudotus lattiaan ei ole suuri joten vammoja naamaan ei tule. suosittelen. kehityksen olen huomannut henk.koht. parhaiten etukyykyssä: ei tullut raskailla painoilla ei enää ongelmia asennon kanssa. suosittelen, voimapyörää siiskaenkky sanoi:voi tehdä myös suorilta jaloilta jolloin se on ihan helvetin raskas.
Iron Man sanoi:Sehän se. ja jos ei salilla tota ole niin tee itse laittamalla levytankoon pienet levyt päihin ja lukot. Tollain voi kätevästi vaihdella oteleveyksiäkin.
El Burro sanoi:kehuminen on perseestä mutta voimapyörä on ainoa liike jossa voin retostella: ei se mikään niin raskas liike ole. seisaaltaan tietysti saa paremman tuntuman kuin polviltaan kyhnyttäessä.
Bisley sanoi:Ei kehuminen sinänsä vaan itsensä kehuminen, ainakin näin suomalaisella mentaliteetillä! Eli kehutaan nyt lisää.
Mäkin oon ollut aikas hyvä tuossa voimapyörässä; sain aikanaan 16 toistoa suoriin jaloin!
littledragon67 sanoi:voimapyörässä(kään) ei ole tarkoitus tehdä ylettömän pitkiä sarjoja vaan pakata voimaa keskivartaloon.
hölkkääjä sanoi:enemmän se vahvistaa poikittaista vatsalihaa
and1_ sanoi:riittääkö se pelkäks vatsatreeniks jos teen voimapyörää parina päivänä?kun mulla tuntuu menevän lonkakoukistajille noi muut liikkeet:( vai saako tolla voimapyörällä edes "muotoa" vatsaan,jos joskus sais rasvat niin alas et päkki näkyis
![]()
se on mistä tykkää ja mitä haluaa. itse reenaan muutakin kuin raudan kanssa äheltämistä niin on se hyvä tehä välillä pitkiä sarjoja ihan perus istumaannousuilla. teen vatsoja kolmena päivänä viikossa: kerran voimapyörää 3-4 sarjaa; toisena päivänä vetelen sitten huvin vuoksi sen vajaa 200 vatsaa; kolmantena teen sitten mikä sattuu sinä päivänä kiinnostamaan. vaihtoehdot on lukemattomat kuten tiedät.tomimies sanoi:Kyllä mä tekisin kanssa jotain muutaki ku pelkkää voimapyörää. Esim. vatsarutistukset lisäpainot niskassa ja jalat penkillä käy hyvin ylävatsaan ja kaiken näköset jalkojen nostot alavatsaan (tosin myös jonkin verran niihin lonkankoukistajiin). Sitte kannattaa tehä vartalon kiertoa lisäpaino rinnan päällä ja jalat ilmassa, niin saa vinotki vatsat hyvää reeniä.