Voimaohjelma haussa (Etukäteen lasketut painot)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hazz
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ikä
39
Haussa siis yksinkertainen, hyväksi todettu voimaohjelma, johon voi laskea prosenttien mukaan kussakin harjoituksessa käytetyt painot (Haukkukaa vaan pelleks, mutta oon huomannu että näin saan pidettyä treenin helposti nousujohteisena). Tarvii vaan salille ottaa lapun mukaan, josta kattoo mitä tehään ja millä painoilla.

Taustaa on muutama vuosi bodytyyppisestä treenauksesta ilman näitä laskennallisiä hömpötyksiä, poislukien HST:n jossa juurikin tykästyin tuohon että lasketaan painot ennalta. Tässä myös yllättäen pääsin niihin laskennallisiin tavoitteisiin.

Olen nyt aloittamassa potkunyrkkeilyä ja samalla aloitan tuon voimaohjelman joten treenit max. 3krt/vk. Jalkatreenejähän sitä joutuu pakostakin karsimään, joten niiden osalta ei varmaan ihan samalla ohjelmalla mennä.

Tavotteena ei ole mikään ihmeellinen voimiennousu, kuhan nyt vaan voimatasot ees nousis. Tuntuu että teempä mitä tahansa nii ne vaan ei tahdo nousta.

Joitakin vaatimuksia:

-Ei yritetä joka treenissä parantaa PB:tä vaan edetää nousujohteisesti kohti maximia. (Kokeiltu miken 6x3, 5x5 yms. Oma mielipide on että lahjattomille niinkuin minä nämä ei vaan toimi, ainakaan voimankasvun osalta.)
-Toistoalueessa pysyttäisiin pääosin alhaalla (1-5), eli en nyt hae mitään voimakestävyyttä.
-Yritetään nostaa voimatasoja myös muissakin kuin pääliikkeissä (kyykky, mave, penkki) kuten pystypunnerrus, dippi, leuanveto. (Jos vaan mitenkään mahdollista.)

Yritin tuossa pari tuntia etsiä googlettelemalla ja pakkiksen threadeja selailemalla, mutta ei vaan löydy.
Luulisin että siellä on paljon muitakin joille ei tunnu nuo perinteiset ohjelmat toimivan ja jotka arvostaisivat yksinkertaisuutta ja helpoutta, eli eiku vaa lappu kouraan ja sen mukaan mennään.

No katos perkele. Eiköhän sitä noilla ohjeilla saa ohjelman kyhättyä. Itellä tais tosiaanki olla hakusanat hukassa. Kiitosta vaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom