Voimaohjelma hakuun..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Serra
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Eli kaikkialta olen yrittänyt etsiä, mutta mistään en ole löytänyt valmista runkoa haluamaani ohjelmaan. Eli tarkoitus olisi löytää 4 kertaa viikossa toteutuva treeni josta neljäs päivä olisi penkin nopeusvoimaa. Ohjelma ei saisi olla westside barbell, koska saliltani ei löydy kumeja tai ketjuja. Kiitos etukäteen jos jotain vastakaikua tulee.. :hyper:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Serra sanoi:
Eli kaikkialta olen yrittänyt etsiä, mutta mistään en ole löytänyt valmista runkoa haluamaani ohjelmaan. Eli tarkoitus olisi löytää 4 kertaa viikossa toteutuva treeni josta neljäs päivä olisi penkin nopeusvoimaa. Ohjelma ei saisi olla westside barbell, koska saliltani ei löydy kumeja tai ketjuja. Kiitos etukäteen jos jotain vastakaikua tulee.. :hyper:

Mikä takia niitä ketjuja ja kumeja ei voi sitten korvata jollain toisella liikkeellä. Ja kyllä täältäkin varmasti löytyy ohjelma satojen joukosta, jos vain etsii.

Zone-sarja -42%
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=35629
Tossa 4 threadia alempana on 2 postissa spektaattorin laittama esimerkki ohjelma jossa neljäs päivä on nopeuspenkki... Ja löytyy palstalta paljon muutakin kunhan etsii, mutta tossa esimerkkiä siitä että silmiä voi käyttää. Ja itse kuvittelisin että kumit ainakin voi korvata liikkeillä kuten mave:->pukeilta veto, penkki:->lankku penkki, kyykky:->puolikyykky/korkealta boxilta. Eivät toki toimi täysin samoin mutta periaatteessa suunnilleen sama eli yläasennossa pääasiallinen vastus.

PS: Suht sekavaa tekstiä mutta yritä ymmärtää

Joo löysinkin ton ohjelman juuri postaamisen jälkeen, että taas meni turhaksi.. :D Kiitti kuitenkin.. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom