POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Jos nyt jotain saat tolla aikaan niin teet juuri itsestäsi sen pellen. Enemmän täällä netissä niille nauretaan ketkä jonkun provosoinnista noin suuttuu. Katsoisit nyt itseäsi aikuinen mies, paljon enemmän saisit irti tästä foorumista jos osaisit nauraa kaikille vihaajille!

Ja jos nyt totta puhutaan, kun puhuit siitä kuinka 'joistain ei tule ikinä yhtään mitään vaikka kuinka yrittäisi', niin tosiasiahan on se että semmonen homma kun jonkun kuppasen gripperin yhteenpuristaminen ei kiinnosta maailmalla juurikaan ketään. Mutta jos siitä tykkäät ja haluat sitä harrastaa niin kaikki tuki täältä päin, mutta älä muille huutele suutuspäissäsi siitä kuinka he eivät saavuta mitään. Toisille voi jotkut muut saavutukset esim. hengellisellä puolella olla paljon tärkeämpiä kuin sun grippien puristelusi, jokaisen omilla arvoilla täällä mennään.

Ja tämä ei ollut katkeroitunut tunteenpurkaus eikä turha ininä, vaan täyttä faktaa.

Siis se on kyl ihan totta että jos jollain on kritisoitavaa/sanomista jne, se ei tarkota että aina halutaan välttämättä inistä ja morkata, ei kaikki sano mielipiteitään ainoana tarkotuksena vaan vittuilla jollekki, ja jos jotku näin tekee, MIKS SIITÄ PITÄIS VÄLITTÄÄ YHTÄÄN?! mua ei kiinnosta yhtään mitä ihmiset musta ajattelee oli ne internetissä nimettöminä tai oikeessa elämässä metrin päässä ...ja ei todellakaan tarkota että tää kritisoija ei ite saa "mitään saavutettua". Kaikilla ihmisillä on omat prioriteettinsa. Mua ei kiinnosta vittuakaan saada gripperi kiinni mutta tosi jees jos oot ite löytäny jotain kivaa. Toisaalta mua kiinnostaa asiat mitkä ei kiinnosta suurinta osaa pakkista YHTÄÄN... Jos te ette oo kaikki ihan sairaan innoissanne jostain mitä mä saan tehtyä, aivan sama. Oma on elämäni.

Aivan järkyttävää kuunnella että aikunen mies haluaa hakata kaikki kenen mielipiteet ei miellytä... mä toivon ettet opeta lapsilles tollasta ajattelua (en tiedä onko sulla lapsia)...

Väkivalta on idiootteille, siitä ei oo mitään hyötyä missään ja mä toivon että kaikki ajattelis tällä tavalla.

ps: ja piti vielä sanoa antille "nimi esille niin tekijämiehiä löytyy".. ei vittu... mua jotenki naurattaa ja säälittää tollanen asenne

laitoin tähän eka vielä nimen mutta joku ääliö varmaa ettii sen jostain numeropalvelusta ja örisee puhelimeen keskellä yötä.. "ööörrh.. mä hakkaan sut ööröhh "

Sellasta asiaa en ymmärrä että, jos ei ole joo joo miehenä nyökyttelemässä kaiken mailman pyllistyksien perään on nettivinkuja tai jos ihmettelee miksei prokisoissa noudateta voimassa olevia sääntöjä on nettivinkuja. Tai on ehdottomasti douppingia vastaan, ja esittää asiasta mielipiteensä on katkera kyläkisojen nostelija. Eikös täälä ole tarkoitus esittää omat mielipiteensä asioista:wtf:

Totuudenpuhuja ei saa täälläkään yösijaa, kuten sanonta kertoo.

Se joka kritisoi nykyistä varustepolitiikkaa, on "itkijä" tai "vinkuja"
Joka kertoo asioista, mm. lajissa käytettävästä dopingista, on epäonnistunut kylämestaritason tissiposki.
Joka kertoo pro-liittojen pyllistysten olevan pelkkiä naurettavia pyllistyksiä verrattuna syvään kyykkyyn, on naurettava 100 kiloa itse kyykkäävä vinkuheinä
Joka kertoo, että maailmanmestaruus kultapallille ei nosta ilman dopingia on lahjaton ja katkera luuseri
Joka kertoo ihmettelevänsä sitä, miksi esim. IPF-tasolla vetoennätyksiä löytyy vielä 80-luvulta tehtyinäkin, mutta penkissä ja kyykyssä kaikki on murskattu ajat sitten, ja kysyy, onko syy kehittyneissä varusteissa on idiootti joka ei tajua että nykyään on niin hyviä lisäravinteita markkinoilla.

ja näillehän pitää antaa turpaan, kun kerran nähdään!

Sillä lailla... ; )))

Kyllähän noita nettiräävääjiä pudottelis leukaan mieluusti kun vaan tietäis ketä ne on nimimerkkien takana. Paria äijää täältä yritetty kaverien kanssa kaivaa ihan tosissaan esille ketä ne oikeasti on mutta heikolla menestyksellä. No, joskus nekin selviää.

-Juha Gripmonster Harju

Pakko sanoa että arvostus sua kohtaan laski aika nollaan. Olet aikuinen mies, et mikään uhoava teini enää. Oletteko oikeasti yrittäneet etsiä näitä tiettyjä nettikirjoittelijoita? Jos löytyisi nämä kirjoittelijat, niin turpaan vaan?? Tämä on kuitenkin vain ja ainoastaan keskustelufoorumi. Jos täällä tiettyjen nimimerkkien kirjoitukset jo vituttaa, niin miten sitten on tosielämässä... Jos joku tarpeeksi provosoi sinua, niin väkivalta on oikeutettua??

Ei tätä näin vakavasti kannattaisi ottaa :piis:

Toisille voi jotkut muut saavutukset esim. hengellisellä puolella olla paljon tärkeämpiä kuin sun grippien puristelusi, jokaisen omilla arvoilla täällä mennään.

.

Jep.

Myöhemmällä iällä tulee miettineeksi, että tärkeätä ei ole se, paljonko pystyy nostamaan penkistä.

On paljon tärkeempää esim. se, paljonko pystyy nostamaan pankista.

Totuudenpuhuja ei saa täälläkään yösijaa, kuten sanonta kertoo.

Se joka kritisoi nykyistä varustepolitiikkaa, on "itkijä" tai "vinkuja"
Joka kertoo asioista, mm. lajissa käytettävästä dopingista, on epäonnistunut kylämestaritason tissiposki.
Joka kertoo pro-liittojen pyllistysten olevan pelkkiä naurettavia pyllistyksiä verrattuna syvään kyykkyyn, on naurettava 100 kiloa itse kyykkäävä vinkuheinä
Joka kertoo, että maailmanmestaruus kultapallille ei nosta ilman dopingia on lahjaton ja katkera luuseri
Joka kertoo ihmettelevänsä sitä, miksi esim. IPF-tasolla vetoennätyksiä löytyy vielä 80-luvulta tehtyinäkin, mutta penkissä ja kyykyssä kaikki on murskattu ajat sitten, ja kysyy, onko syy kehittyneissä varusteissa on idiootti joka ei tajua että nykyään on niin hyviä lisäravinteita markkinoilla.

ja näillehän pitää antaa turpaan, kun kerran nähdään!

Sillä lailla... ; )))
Joko pian vastaat mun kysymykseen? Eli mitä sä tai kukaan muukaan hyötyy tästä? Ja nyt sovitellaan jo marttyyrin viittaa..:rolleyes:

- - - Updated - - -

Ketjun aiheeseenkin jo jotain. Hyvän näköistä kyykkäämistä Vegasissa :thumbs:

Onko siis esim Freddi pelkkä paskanpuhuja ja valehtelija, joka on todellisuudessa saavuttanut kaiken vain huijaamalla? Mies on kuitenkin aika monta kertaa aiheesta täällä pakkotoistolla oman kantansa kirjoittanut. Mun mielestä sun pitäis melkeen vastata tuohon omalla nimelläsi kun periaatteessa kuitenkin esität suoran henkilöön kohdistuvan syytöksen.

Pakko sanoa että arvostus sua kohtaan laski aika nollaan. Olet aikuinen mies, et mikään uhoava teini enää. Oletteko oikeasti yrittäneet etsiä näitä tiettyjä nettikirjoittelijoita? Jos löytyisi nämä kirjoittelijat, niin turpaan vaan?? Tämä on kuitenkin vain ja ainoastaan keskustelufoorumi. Jos täällä tiettyjen nimimerkkien kirjoitukset jo vituttaa, niin miten sitten on tosielämässä... Jos joku tarpeeksi provosoi sinua, niin väkivalta on oikeutettua??

Ei tätä näin vakavasti kannattaisi ottaa :piis:

Täysin samaa mieltä.

Oon monesti kattonukki Harjun videoita ihan mielenkiinnolla ja arvostanu aikas korkeelle, se hävis täs aika kerta heitolla

- - - Updated - - -

Onko siis esim Freddi pelkkä paskanpuhuja ja valehtelija, joka on todellisuudessa saavuttanut kaiken vain huijaamalla? Mies on kuitenkin aika monta kertaa aiheesta täällä pakkotoistolla oman kantansa kirjoittanut. Mun mielestä sun pitäis melkeen vastata tuohon omalla nimelläsi kun periaatteessa kuitenkin esität suoran henkilöön kohdistuvan syytöksen.

Ehkä mirandosin pointti enemmänki oli se, että usein täällä on ihan hyviä kommentteja, mielipiteitä ja argumentteja mutta joku ne aina mieltää jostain syystä "trollailuks" ja just jonku "katkeran heikon epäonnistujan puheiks" jnejne vaikka kyse ei todellakaan ollu tästä

Välillä tässä elämässä vaan on niin ettei pelkkä sanan voima riitä räiskyviin tunteisiin. Paljon on maailmassa turhaa uhoa jota voisi välillä jopa nyrkillä tuhota. Nimettömänä hiekkalaatikolla on kiva leikkiä kun opettaja ei tunne nimeltä edes Heikkiä. Ota kylmästä raudasta kii niin purkautuu turhat uhot helvettiin.... :puntti::pano:

Välillä tässä elämässä vaan on niin ettei pelkkä sanan voima riitä räiskyviin tunteisiin. Paljon on maailmassa turhaa uhoa jota voisi välillä jopa nyrkillä tuhota. Nimettömänä hiekkalaatikolla on kiva leikkiä kun opettaja ei tunne nimeltä edes Heikkiä. Ota kylmästä raudasta kii niin purkautuu turhat uhot helvettiin.... :puntti::pano:

"uhoa"...

Jollain on eriävä mielipide joten sitä voi porukalla hakata joten se ei enään kerro sitä?

Onko se miehekästä ja vitun kovaa käydä hakkaas joku porukalla koska se sanoi jotain, joka satutti sun raukan mieltä?

Haloo. Vaikka sulla olis kyky hakata joku pienempi ei se tarkota että niin sais/vois tehdä eriävien mielipiteiden takia. Ja btw tää ei oo hiekkalaatikko koulun pihalla, vaan ihan oikea maailma :) Käyttäydy sen mukasesti ja lopeta tollanen uho mikä yleensä on lähinnä teini-ikäsillä jätkillä.

Opetaks muksuilleski että jos joku on eri mieltä yms. se kannattaa hakata jotta se ei enään kertois niitä? Aikuset miehet pillittää ku joku sattuu sanomaan internetin keskustelupalstalla jotain rumaa, jepjep! Yleensä tollaseen sortuu lähinnä tyhmät ja epävarmat, turvaudutaan fyysiseen väkivaltaan kun ei muuten pärjää.

Meni muuten pahasti OT, ärsyttää vaan niin sairaasti tollanen ajattelutapa.... :D

"uhoa"...

Jollain on eriävä mielipide joten sitä voi porukalla hakata joten se ei enään kerro sitä?

Onko se miehekästä ja vitun kovaa käydä hakkaas joku porukalla koska se sanoi jotain, joka satutti sun raukan mieltä?

Haloo. Vaikka sulla olis kyky hakata joku pienempi ei se tarkota että niin sais/vois tehdä eriävien mielipiteiden takia. Ja btw tää ei oo hiekkalaatikko koulun pihalla, vaan ihan oikea maailma :) Käyttäydy sen mukasesti ja lopeta tollanen uho mikä yleensä on lähinnä teini-ikäsillä jätkillä.

Opetaks muksuilleski että jos joku on eri mieltä yms. se kannattaa hakata jotta se ei enään kertois niitä? Aikuset miehet pillittää ku joku sattuu sanomaan internetin keskustelupalstalla jotain rumaa, jepjep! Yleensä tollaseen sortuu lähinnä tyhmät ja epävarmat, turvaudutaan fyysiseen väkivaltaan kun ei muuten pärjää.

Meni muuten pahasti OT, ärsyttää vaan niin sairaasti tollanen ajattelutapa.... :D

Se tuntuu menevän helposti OT kun pistelee menemään nimimerkin takaa. Oikealla nimellä kun kirjoittaa niin pysyy paremmin sormet näppäimillä. Säkin voisit laittaa omalla nimelläs niin kummasti loppuu turhat keulimiset. Eikä se tarkoita että lähtisin tosiaankaan etsimään suakaan yhtään mistään. En todellakaan vaivaudu. Kokeileppa laittaa nimelläs niin kummasti tulee ryhtiä tekstiin.

Ei tarvita porukkaa, ei tartte olla pienempi. Porukalla on etsitty ketä tietyt tyypit on nimimerkkiensä takana, ei fyysisesti itse henkilöitä. Jos mä lataan jotain kusipäätä näyttöön niin ei pitäis sua häiritä. Jos häiritsee niin ei voi mitään.

Turha tässä enää mitään on vastailla anonyymeille idiooteille.

Se tuntuu menevän helposti OT kun pistelee menemään nimimerkin takaa. Oikealla nimellä kun kirjoittaa niin pysyy paremmin sormet näppäimillä. Säkin voisit laittaa omalla nimelläs niin kummasti loppuu turhat keulimiset. Eikä se tarkoita että lähtisin tosiaankaan etsimään suakaan yhtään mistään. En todellakaan vaivaudu. Kokeileppa laittaa nimelläs niin kummasti tulee ryhtiä tekstiin.

Ei tarvita porukkaa, ei tartte olla pienempi. Porukalla on etsitty ketä tietyt tyypit on nimimerkkiensä takana, ei fyysisesti itse henkilöitä. Jos mä lataan jotain kusipäätä näyttöön niin ei pitäis sua häiritä. Jos häiritsee niin ei voi mitään.

Turha tässä enää mitään on vastailla anonyymeille idiooteille.

Ei mun mielipiteet mihkään muutu vaikka olis nimi ruudussa, miks muuttuis?
Pitäiskö mun "pelätä" sua jotenki?

Ainut syy minkä takia mä en sitä tähän halua laittaa on se, että joku neropatti keksii onkia numeron jostain ja en todellakaan kaipaa sitä, että joku molopää hönkii puhelimeen klo 5 yöllä kai se nyt on ihan ymmärrettävää? Sama juttu kaikilla muilla, mä en oo mielestäni kertaakaan sua provonnu tai trollaillu vaan sanonu mitä oon mieltä ja miks, silti käyttäydyt ihan kun näin olis tapahtunu? Mistä mä voin tietää vedätkö sä minkälaiset raget tästä ja tuut mun ovelle ja haluat hakata? Näyttää et niin vois helposti sun kanssa tapahtuakki.

Ei mulla mopo keuli mihinkään, mä vaan sanon mitä mä oon mieltä, en jauha paskaa tai provoo. Sillä ei oo mitään tekemistä millä nimellä, missä ja miten mä tän sanon, mä oon ihan samanlainen oikeessa elämässä kun tässäkin, silti mä oon "hater" ja "idiootti" ja ilmeisesti kuulun samaan kastiin näiden sun niin paljo pelkäämien trollien kanssa?

Mä en käsitä miten joku tuntematon ihminen ja sen mielipiteet voi haitata niin paljo et suuttuu ja haluaa fyysisellä väkivallalla osoittaa paremmuutensa kun ei muuten siihen pysty.
Väkivalta on idiooteille :) Pliis opeta lapses paremmin, maailma ei kaipaa enään yhtään lisää väkivaltaa, se on jo tarpeeks paska kaikinpuolin.

PS:

Sen verran voin sanoa että oon nuori mies yliopistossa ja istun suurimman osan ajastani pyörätuolissa ja toivottavasti en enää kauaa tulevan leikkauksen jälkeen, joita on aiemmi ollu useita.

Mä oon aina sanonu mitä mä oon mieltä enkä todellakaan pelkää tehdä niin. Opettele kestämään kritiikkiä, kaikkia ei voi miellyttää, älä pillitä jos joku sanoo jotain rumaa.

Ja siis saatat olla unelmaisä, tarkotin että älä pliis opeta niille tätä, en "opetat väärin paraikaa". Usein tällaset jutut menee isältä pojalle ja näin poispäin, ja mä jotenki toivon että tällasta ajattelutapaa ei enään tarvittais meidän maailmassa varsinkaan nuorten keskuudessa.

Back
Ylös Bottom