Jos nyt jotain saat tolla aikaan niin teet juuri itsestäsi sen pellen. Enemmän täällä netissä niille nauretaan ketkä jonkun provosoinnista noin suuttuu. Katsoisit nyt itseäsi aikuinen mies, paljon enemmän saisit irti tästä foorumista jos osaisit nauraa kaikille vihaajille!
Ja jos nyt totta puhutaan, kun puhuit siitä kuinka 'joistain ei tule ikinä yhtään mitään vaikka kuinka yrittäisi', niin tosiasiahan on se että semmonen homma kun jonkun kuppasen gripperin yhteenpuristaminen ei kiinnosta maailmalla juurikaan ketään. Mutta jos siitä tykkäät ja haluat sitä harrastaa niin kaikki tuki täältä päin, mutta älä muille huutele suutuspäissäsi siitä kuinka he eivät saavuta mitään. Toisille voi jotkut muut saavutukset esim. hengellisellä puolella olla paljon tärkeämpiä kuin sun grippien puristelusi, jokaisen omilla arvoilla täällä mennään.
Ja tämä ei ollut katkeroitunut tunteenpurkaus eikä turha ininä, vaan täyttä faktaa.
Siis se on kyl ihan totta että jos jollain on kritisoitavaa/sanomista jne, se ei tarkota että aina halutaan välttämättä inistä ja morkata, ei kaikki sano mielipiteitään ainoana tarkotuksena vaan vittuilla jollekki, ja jos jotku näin tekee, MIKS SIITÄ PITÄIS VÄLITTÄÄ YHTÄÄN?! mua ei kiinnosta yhtään mitä ihmiset musta ajattelee oli ne internetissä nimettöminä tai oikeessa elämässä metrin päässä ...ja ei todellakaan tarkota että tää kritisoija ei ite saa "mitään saavutettua". Kaikilla ihmisillä on omat prioriteettinsa. Mua ei kiinnosta vittuakaan saada gripperi kiinni mutta tosi jees jos oot ite löytäny jotain kivaa. Toisaalta mua kiinnostaa asiat mitkä ei kiinnosta suurinta osaa pakkista YHTÄÄN... Jos te ette oo kaikki ihan sairaan innoissanne jostain mitä mä saan tehtyä, aivan sama. Oma on elämäni.
Aivan järkyttävää kuunnella että aikunen mies haluaa hakata kaikki kenen mielipiteet ei miellytä... mä toivon ettet opeta lapsilles tollasta ajattelua (en tiedä onko sulla lapsia)...
Väkivalta on idiootteille, siitä ei oo mitään hyötyä missään ja mä toivon että kaikki ajattelis tällä tavalla.
ps: ja piti vielä sanoa antille "nimi esille niin tekijämiehiä löytyy".. ei vittu... mua jotenki naurattaa ja säälittää tollanen asenne
laitoin tähän eka vielä nimen mutta joku ääliö varmaa ettii sen jostain numeropalvelusta ja örisee puhelimeen keskellä yötä.. "ööörrh.. mä hakkaan sut ööröhh "

Käyttäydy sen mukasesti ja lopeta tollanen uho mikä yleensä on lähinnä teini-ikäsillä jätkillä.