POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Toki täytyy ottaa huomioon, ettei monikaan nostaja foorumeilla kirjoittele muita haukkumassa. Tämän puolen hoitaa entiset, melkein kylänvälisten kisojen palkintopallille nousseet mestarinostajat. Epäkiitollisempaa lajia ei taida ollakkaan, mutta silti suosio pysyy (ei yleisönä vaan nostajina).

Entisajan yhteishengellä nämä nettiräävääjät olis käyty porukalla pieksemässä ja jatkettu treenaamista.

Asiallista tekstiä. Täysin samaa mieltä näistä.

Kyllähän noita nettiräävääjiä pudottelis leukaan mieluusti kun vaan tietäis ketä ne on nimimerkkien takana. Paria äijää täältä yritetty kaverien kanssa kaivaa ihan tosissaan esille ketä ne oikeasti on mutta heikolla menestyksellä. No, joskus nekin selviää.

-Juha Gripmonster Harju

Jep, taitaa ne iänikuiset valittajat olla jotain vanhoja katkeria keski-ikäsiä ukkoja :) En tiiä miksi joku jaksaa nähdä vaivaa niin saa-ta-nan paljon pelkkään negaamiseen.

Haters gonna gate, jatketaan me muut kovia treenejä :rock:

Asiallista tekstiä. Täysin samaa mieltä näistä.

Kyllähän noita nettiräävääjiä pudottelis leukaan mieluusti kun vaan tietäis ketä ne on nimimerkkien takana. Paria äijää täältä yritetty kaverien kanssa kaivaa ihan tosissaan esille ketä ne oikeasti on mutta heikolla menestyksellä. No, joskus nekin selviää.

-Juha Gripmonster Harju
Eiköhän tällanen puhe mene nyt tietyn rajan yli, mielestäni vois jo modet puuttua. Sananvapaus on, mutta uhkailun vapautta Suomen laki ei tunne.

Eiköhän tällanen puhe mene nyt tietyn rajan yli, mielestäni vois jo modet puuttua. Sananvapaus on, mutta uhkailun vapautta Suomen laki ei tunne.

Kaikki vinkujat esille nimimerkkiensä takaa. Jokainen kirjoittaa omalla nimellään ja vastaa täten teksteistään. Uskon että se toisi kummasti järkeä kaikenmaailman paskanjauhantaan. Monella foorumilla (GripBoard, World of Grip jne) ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla omana itsenään). Hyvin on trollit ja nettituomarit vähentyneet ja kirjoittelu puhdistunut.

-Juha Gripmonster Harju

Sellasta asiaa en ymmärrä että, jos ei ole joo joo miehenä nyökyttelemässä kaiken mailman pyllistyksien perään on nettivinkuja tai jos ihmettelee miksei prokisoissa noudateta voimassa olevia sääntöjä on nettivinkuja. Tai on ehdottomasti douppingia vastaan, ja esittää asiasta mielipiteensä on katkera kyläkisojen nostelija. Eikös täälä ole tarkoitus esittää omat mielipiteensä asioista:wtf:

-Juha Gripmonster Harju

Ooks tosissas? Oot kuitenki aikunen mies.

Ei herranisä miten voi jotain haitata nettikeskustelu niin paljo et ruvetaan muka ETTIIN jotain ihmisiä ketä nyt on sattunu jotain sanomaan netissä.. sitte puhutaan jonku HAKKAAMISESTA, ei vittu pliis, järki käteen

Mä jotenki toivoisin että esim. suomessa missä meillä kaikilla on jepa olla verrattuna suureen osaan maailman väestöstä, ei tarvis olla tilaa väkivallalle ja tollaselle tyhmyydelle. Kasva. Väkivalta on vitun dorkaa.

Kyllä nyt täytyy olla antin kanssa samaa mieltä. Ehkä lynkkausjengin kasaamisen sijasta oli fiksumpaa vain olla noteeraamatta sellaiset mielipiteet, jotka ärsyttävät. Varsinkin kun kyseessä on sellainen suhtkoht merkityksetön kohtaamispaikka kuin internet-foorumi.

Kyllä nyt täytyy olla antin kanssa samaa mieltä. Ehkä lynkkausjengin kasaamisen sijasta oli fiksumpaa vain olla noteeraamatta sellaiset mielipiteet, jotka ärsyttävät. Varsinkin kun kyseessä on sellainen suhtkoht merkityksetön kohtaamispaikka kuin internet-foorumi.
Nuorimies puhuu asiaa!

Mun mielipide on mikä on. Olen aina halveksinut kaikenmaailman pellejä jotka itkevät nimimerkkiensä takaa. Jos ei ole miestä kirjoittaa omalla nimellään niin voi ihan hyvin olla haukkumatta niitä ketkä yrittävät edes tehdä jotain ja saada tuloksia aikaan. Kyllä mä ymmärrrän ettei kaikista tule ikinä yhtään mitään vaikka kuinka yrittäisi ja siitä katkeroituu. Kannattaisi vaihtaa lajia tai kokeilla jotain muuta, vaikka saippuakuplien puhaltelua jos se sujuisi. Vituttaa lukea noita katkeroituneita tunteenpurkauksia ja turhia ininöitä.

-Juha Gripmonster Harju

Mun mielipide on mikä on. Olen aina halveksinut kaikenmaailman pellejä jotka itkevät nimimerkkiensä takaa. Jos ei ole miestä kirjoittaa omalla nimellään niin voi ihan hyvin olla haukkumatta niitä ketkä yrittävät edes tehdä jotain ja saada tuloksia aikaan. Kyllä mä ymmärrrän ettei kaikista tule ikinä yhtään mitään vaikka kuinka yrittäisi ja siitä katkeroituu. Kannattaisi vaihtaa lajia tai kokeilla jotain muuta, vaikka saippuakuplien puhaltelua jos se sujuisi. Vituttaa lukea noita katkeroituneita tunteenpurkauksia ja turhia ininöitä.

Jos nyt jotain saat tolla aikaan niin teet juuri itsestäsi sen pellen. Enemmän täällä netissä niille nauretaan ketkä jonkun provosoinnista noin suuttuu. Katsoisit nyt itseäsi aikuinen mies, paljon enemmän saisit irti tästä foorumista jos osaisit nauraa kaikille vihaajille!

Ja jos nyt totta puhutaan, kun puhuit siitä kuinka 'joistain ei tule ikinä yhtään mitään vaikka kuinka yrittäisi', niin tosiasiahan on se että semmonen homma kun jonkun kuppasen gripperin yhteenpuristaminen ei kiinnosta maailmalla juurikaan ketään. Mutta jos siitä tykkäät ja haluat sitä harrastaa niin kaikki tuki täältä päin, mutta älä muille huutele suutuspäissäsi siitä kuinka he eivät saavuta mitään. Toisille voi jotkut muut saavutukset esim. hengellisellä puolella olla paljon tärkeämpiä kuin sun grippien puristelusi, jokaisen omilla arvoilla täällä mennään.

Ja tämä ei ollut katkeroitunut tunteenpurkaus eikä turha ininä, vaan täyttä faktaa.

Ei noitten kuppasten grippereitten yhteenpuristelu taida kiinnostaa täälläkään juuri ketään, ainakaan enää. Mike vois perustaa "Neppailulajit" osion näille nakkisormille.

e: ;)

Niin omista saavutuksista voimailun saralla on puolen kymmentä sm-mitallia voimanostossa, kaikki kylläkin on saavutettu huru-ukko:) sm-kisoissa mutta on se enenmmän kuin ei mitään. Ja katotaan jos vielä menisi huru-ukoissa matolle kisaamaan, paikat on kuitenkin nyt melkein täydellisessä kunnossa.

Omalla nimellä kirjoittelu olis täälläkin kyllä hyvä olla..siivoisi se suun pahemmilta mussuttajilta.
Mielipiteet saa ja pitää olla.. senkin voi tuoda esiin omalla nimellä, jos on kanttia. Täältä se puuttuu suurimalta osalta niistä suunpieksijöistä..

Hiljaa omassa mielessä tätä kanssa hautonu. Kaikenmaailman trollaajat ja vinkujat todennäköisesti saisi kitkettyä pois, mutta moni todella hyvä/hauska tredi myös kuolis samalla pois.

Back
Ylös Bottom