Ei mun mielipiteet mihkään muutu vaikka olis nimi ruudussa, miks muuttuis?
Pitäiskö mun "pelätä" sua jotenki?
Ainut syy minkä takia mä en sitä tähän halua laittaa on se, että joku neropatti keksii onkia numeron jostain ja en todellakaan kaipaa sitä, että joku molopää hönkii puhelimeen klo 5 yöllä kai se nyt on ihan ymmärrettävää? Sama juttu kaikilla muilla, mä en oo mielestäni kertaakaan sua provonnu tai trollaillu vaan sanonu mitä oon mieltä ja miks, silti käyttäydyt ihan kun näin olis tapahtunu? Mistä mä voin tietää vedätkö sä minkälaiset raget tästä ja tuut mun ovelle ja haluat hakata? Näyttää et niin vois helposti sun kanssa tapahtuakki.
Ei mulla mopo keuli mihinkään, mä vaan sanon mitä mä oon mieltä, en jauha paskaa tai provoo. Sillä ei oo mitään tekemistä millä nimellä, missä ja miten mä tän sanon, mä oon ihan samanlainen oikeessa elämässä kun tässäkin, silti mä oon "hater" ja "idiootti" ja ilmeisesti kuulun samaan kastiin näiden sun niin paljo pelkäämien trollien kanssa?
Mä en käsitä miten joku tuntematon ihminen ja sen mielipiteet voi haitata niin paljo et suuttuu ja haluaa fyysisellä väkivallalla osoittaa paremmuutensa kun ei muuten siihen pysty.
Väkivalta on idiooteille

Pliis opeta lapses paremmin, maailma ei kaipaa enään yhtään lisää väkivaltaa, se on jo tarpeeks paska kaikinpuolin.
PS:
Sen verran voin sanoa että oon nuori mies yliopistossa ja istun suurimman osan ajastani pyörätuolissa ja toivottavasti en enää kauaa tulevan leikkauksen jälkeen, joita on aiemmi ollu useita.
Mä oon aina sanonu mitä mä oon mieltä enkä todellakaan pelkää tehdä niin. Opettele kestämään kritiikkiä, kaikkia ei voi miellyttää, älä pillitä jos joku sanoo jotain rumaa.