POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ois kiva nähdä tän tyypin treenipäivyri mitä tahtia on saanut lätkiä lisää levyjä tankoon.
Näyttää myös aika lihattomalta kaverilta. Todella hämmentävää.
Kanukki yllä tutisi ja tärisi, poika vain nosteli. :) Toki ei tarvinnut
steppailla tanko selässä, mutta silti.

Näyttää myös aika lihattomalta kaverilta. Todella hämmentävää.
Kanukki yllä tutisi ja tärisi, poika vain nosteli. :) Toki ei tarvinnut
steppailla tanko selässä, mutta silti.
Lifting vaultin videolla näkyy kun tää heebo kyykkää 17-vuotiaana jo 377,5kg. Siinä hän pakittaa telineistä, ei monolift siis.

Joskus tullut itsekin mietittyä että miten tarkkaan tätä valvotaan kisoissa? Tuskin tämä on ns. yksittäistapaus. Eikö se sääntö voisi olla niin yksinkertainen että lämppärit vedetään ylös tuomarin silmien alla ennen jokaista nostoa. Mutta eihän se käy varmaankaan. Loukkaisi ihmisoikeuksia tai jotain.

View: https://youtu.be/28L2vpYBqdk

Joskus tullut itsekin mietittyä että miten tarkkaan tätä valvotaan kisoissa? Tuskin tämä on ns. yksittäistapaus. Eikö se sääntö voisi olla niin yksinkertainen että lämppärit vedetään ylös tuomarin silmien alla ennen jokaista nostoa. Mutta eihän se käy varmaankaan. Loukkaisi ihmisoikeuksia tai jotain.

View: https://youtu.be/28L2vpYBqdk

Ja siteiten alle tennispallot. Ei voi ymmärtää että miten luulee tommosen perseilyn menevän läpi 😅. Lämppäriten pukeminen lavalla on ainakin epäkäytännöllistä kun siinä menee hyvä tovi repiä 3 kokoa liian pieniä lämppäreitä päälle.

Noin päin se toimis vaivatta, eli noston jälkeen pitäis aina näyttää alle.
Joo tuon huijaamisen ehkäisemiseksi kyllä. Ite tarkoitin, että ne toimii kuten on tarkoitettu (lämmittiminä) lavalle asti ja ennen nostoa lasketaan alas. Muutamassa sekunnissa ei polvet paljon kylmene ja päästään vähän kauemmas varustekikkailusta, kun kyykätään paljain polvin.

Jos tiukemmilla lämppäreillä saa edes ykköskiloja lisää niin hölmöähän se on jättää tilaisuus käyttämättä. Ei se välttämättä järkevää ole larpata polvisiteitä, mutta kaikki pelaa samoilla säännöillä niin ei kai siinä sitten. Huvittavinta puuhaa on kun salilla treeniä varten urheillaan ensin tunti lämppäreiten kanssa.

Voimanostoliiton kisoissa olen nähnyt kun lämmittelytiloissa huoltajan avustuksella vedettiin lämppärit jalkaan ja tuomari seiso vieressä. No, lavalle tultaessa tuomari käski kilpailijan ottaa ne alas ja pukea päälle itse. Sännöissä sanotaan että ne pitää pystyä itse vetämään jalkaan.

Jos tiukemmilla lämppäreillä saa edes ykköskiloja lisää niin hölmöähän se on jättää tilaisuus käyttämättä. Ei se välttämättä järkevää ole larpata polvisiteitä, mutta kaikki pelaa samoilla säännöillä niin ei kai siinä sitten. Huvittavinta puuhaa on kun salilla treeniä varten urheillaan ensin tunti lämppäreiten kanssa.
Tää on tätä samaa sarjaa kuin tyhmäähän se on syvälle kyykätä jos selvästi korkeat menee läpi. Nostajat tekee sen minkä voi, mutta mä kyseenalaistan tuon lämppärisäännön ihan kokonaan. Samalla logiikalla vois sallia kyynärlämppäritkin.

Tää on tätä samaa sarjaa kuin tyhmäähän se on syvälle kyykätä jos selvästi korkeat menee läpi. Nostajat tekee sen minkä voi, mutta mä kyseenalaistan tuon lämppärisäännön ihan kokonaan. Samalla logiikalla vois sallia kyynärlämppäritkin.
Mutta tyhmäähän se on jättää mahdollisuus käyttämättä, oli siinä järkeä tai ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom