Viimeisessä selkeä stoppi, muissa ei todellakaan. Paljonkohan Eddien maximi ykkönen oli tuohon aikaan? Varmaan reilusti yli 400kg...
Lähempänä 450 kuin 400 luulisin. Ois tehny hirmu raw totalin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viimeisessä selkeä stoppi, muissa ei todellakaan. Paljonkohan Eddien maximi ykkönen oli tuohon aikaan? Varmaan reilusti yli 400kg...
Joo kyllä salinostona varsinkin siihen uskon vahvasti, mutta täytyy ottaa huomioon, että olen aika ylipainoinen sarjaani, että viimeset kisat olen joutunut aika paljo veteleen painoa alas päin vikojen viikkojen ja päivien aikana. Pitkällä tähtäimellä täytyisi kyllä ottaa taas joku dieettijakso ettei olisi painorajan kanssa nyt kokoajan ihan liipasimella tuon 2h punnituksen huomioon ottaen. Toisaalta olen kyllä saanut aika hyvin nestettä imeytymään kisan aikana johtuen suht isosta vedätyksestä noissa kahdessa syksyn kisassa ja viimeksi olin melkein 100kg maastavedon paikkeilla.Tuolla pitäs olla jo potentiaali tehdä 1x290.
Joo kyllä salinostona varsinkin siihen uskon vahvasti, mutta täytyy ottaa huomioon, että olen aika ylipainoinen sarjaani, että viimeset kisat olen joutunut aika paljo veteleen painoa alas päin vikojen viikkojen ja päivien aikana. Pitkällä tähtäimellä täytyisi kyllä ottaa taas joku dieettijakso ettei olisi painorajan kanssa nyt kokoajan ihan liipasimella tuon 2h punnituksen huomioon ottaen. Toisaalta olen kyllä saanut aika hyvin nestettä imeytymään kisan aikana johtuen suht isosta vedätyksestä noissa kahdessa syksyn kisassa ja viimeksi olin melkein 100kg maastavedon paikkeilla.
181cmMiten pitkä olet?
Itseasiassa intin toisessa mittauksessa reilu vuosi sitten 182cm, ensimmäisessä sen 181cmPari juttua: @Einomiesporkkakoski ensinnäkin noilla voimilla pitää sm-kisoos olla kyykky 300kg ja et oo kyl 181 pitkä millää (manlet).
Onkohan Ståhlin mavesarja kovin testatuista urheijoista?![]()