POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Tuolla pitäs olla jo potentiaali tehdä 1x290.
Joo kyllä salinostona varsinkin siihen uskon vahvasti, mutta täytyy ottaa huomioon, että olen aika ylipainoinen sarjaani, että viimeset kisat olen joutunut aika paljo veteleen painoa alas päin vikojen viikkojen ja päivien aikana. Pitkällä tähtäimellä täytyisi kyllä ottaa taas joku dieettijakso ettei olisi painorajan kanssa nyt kokoajan ihan liipasimella tuon 2h punnituksen huomioon ottaen. Toisaalta olen kyllä saanut aika hyvin nestettä imeytymään kisan aikana johtuen suht isosta vedätyksestä noissa kahdessa syksyn kisassa ja viimeksi olin melkein 100kg maastavedon paikkeilla.

Juu mä puhuinkin vaan tuosta sarjasta ja sen perusteella oletetusta maksimista. Sä oot suht hoikka poika ja jos alkaa olemaan koko ajan hankalaa mahtua sarjaan, kannattaa miettiä vakavasti vaihtoa.

Joo kyllä salinostona varsinkin siihen uskon vahvasti, mutta täytyy ottaa huomioon, että olen aika ylipainoinen sarjaani, että viimeset kisat olen joutunut aika paljo veteleen painoa alas päin vikojen viikkojen ja päivien aikana. Pitkällä tähtäimellä täytyisi kyllä ottaa taas joku dieettijakso ettei olisi painorajan kanssa nyt kokoajan ihan liipasimella tuon 2h punnituksen huomioon ottaen. Toisaalta olen kyllä saanut aika hyvin nestettä imeytymään kisan aikana johtuen suht isosta vedätyksestä noissa kahdessa syksyn kisassa ja viimeksi olin melkein 100kg maastavedon paikkeilla.

Miten pitkä olet?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Onkohan Ståhlin mavesarja kovin testatuista urheijoista? 😱

Toi laitto hieman kaivelemaan omien valmennettavien juttuja ja vaikka lähes kaikki vetää stopista aina, pari tyyppiä tekee kausittain pidempiä sarjoja Ståhlin tapaan, mutta enempi bodymielessä. Toisella stoppitulokset 1*260 ja 4*240 sekä ilman stoppia 9*240. Toisen tulokset 1*220, 3*200, ilman stoppia 12*190. Kummankin heikko kohta vedossa about 5cm polven alla.

Suositut

Back
Ylös Bottom