• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

POWERLIFTING Voimanostovideoita

Mä oon aina hieman ihmetellyt, mitä takavarmistaja ajattelee tekevänsä, kun saattaa tankoa takaisin telineeseen ottaen siitä kevyesti kiinni? Tuossa Pavlon videolla varsinkin, kun kaveri hädin tuskin ylttää tankoon. Siis jos tuo nyt ei osukaan telineeseen, niin kuinka paljon hyötyä siitä on että ojennetulla kädellä pitää kiinni? Samaa näkee painonnostajienkin videoilla monesti, valmentaja saattaa takaa telineeseen vaikka teline olisi sellainen, ettei sitä vasten voi voimalla painaa tankoa.

Ikä
31
Hävisi painavampana Luke Richardsonille samalla tuloksella 1010,5kg. Jo silloin kaverin raamit tekivät vaikutuksen, painoi n. 175kg, nykyään vieläkin painavampi. Ihan fiksu veto lähteä koittamaan rahakisoihin, harmi ku Big dogs meni ohi.
Luke on kans kunnon geenifriikki. Vaihtoi voimamieslajeihin tänä vuonna ja pari viikkoa sitten voitti Official Strongman mm tittelin. Varmasti tulee olemaan kärkikahinoissa maailman vahvin mies -kisoissa tulevaisuudessa.

Pavlo olis kans kiva nähdä voimamies kisoissa tulevaisuudessa. Nyt jo 21 vuotiaana fysiikka ja tulokset samalla tasolla kun maailman kovimmilla voimamiehillä.

Mä oon aina hieman ihmetellyt, mitä takavarmistaja ajattelee tekevänsä, kun saattaa tankoa takaisin telineeseen ottaen siitä kevyesti kiinni? Tuossa Pavlon videolla varsinkin, kun kaveri hädin tuskin ylttää tankoon. Siis jos tuo nyt ei osukaan telineeseen, niin kuinka paljon hyötyä siitä on että ojennetulla kädellä pitää kiinni? Samaa näkee painonnostajienkin videoilla monesti, valmentaja saattaa takaa telineeseen vaikka teline olisi sellainen, ettei sitä vasten voi voimalla painaa tankoa.
Estää ettei tanko hyppää pois telineestä ja auttaa takaisin laitossa.

habaton

VIP
Mä taas vähän ihmettelen ylipäätään sitä kun välillä näkee videoita jossa tangossa on joku 400kg ja sitten on tyyliin yksi varmistaja eikä varmistusrautoja.

Ton Pavlon ig tilillä siis video jossa kyykkää kolmosen 365 kilolla ja yks varmistaja vaan. Mitähän sitten tapahtuis jos vaikka polvi hajoais kesken noston?

jto

AMMATTILAINEN
myötäotevedot ilman peukalolukkoa on hyvää treeniä, mutta jos haluaa lisätä fokusta, sit pelkkiä pukeilta otettuja roikotteluja myötäotteella. tai mieluiten roikkumista sileestä tangosta lisäpainoilla. lajinomaiset nivelkulmat tärkeet.

aikamies

kääpiöiden sukua
Ylitorniolla järjestettiin viikonloppuna klassisen voimanoston masters SM-kisat. Kävin sunnuntaina paikan päällä kisoja seuraamassa ja hyviä suorituksia tuolla pääsi näkemään. Tämä oli ensimmäinen kertani voimanostokisojen katsomossa ja aion kyllä käydä toistekin. Kisapaikalla yleisöä ei ollut kovin paljon, mutta onneksi tapahtuma streamattiin nettiin:

Perjantai, M60 ja M70:
View: https://www.youtube.com/watch?v=DOJtHx9DWeg

Lauantai, M50 ja naisten sarjat:
View: https://www.youtube.com/watch?v=ocSzCtNDCtg

Sunnuntai, M40:
View: https://www.youtube.com/watch?v=vtw1hM55fCk

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode