POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Oli se vaan vekkuli kaveri tuo Gant. Ei mikään sysipaska penkkikään vaikka on kädet kuin orangilla.

1573654914212.png

Toihan sotii kaikkia välitysten lakeja vastaan. Hirveetä katottavaa ja ihmettelee miten helvetissä toi voi nostaa noilla raajoilla mitään.
On kyllä ihan käsittämätön juttu, erityisesti tuo kyykky tossa painoluokassa ja noilla koivilla. Hienosti on oppinut pelaamaan niillä korteilla jotka on jaettu.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Mitä helvettiä!?
Miksei kaverista ole ainaisemmin postattu mitään? Aivan käsittämätön härkä. Tuohan postaa perkele +1200 kg raw totalin vielä ja ME kyykyn ja penkin.

Hävisi painavampana Luke Richardsonille samalla tuloksella 1010,5kg. Jo silloin kaverin raamit tekivät vaikutuksen, painoi n. 175kg, nykyään vieläkin painavampi. Ihan fiksu veto lähteä koittamaan rahakisoihin, harmi ku Big dogs meni ohi.

Mä oon aina hieman ihmetellyt, mitä takavarmistaja ajattelee tekevänsä, kun saattaa tankoa takaisin telineeseen ottaen siitä kevyesti kiinni? Tuossa Pavlon videolla varsinkin, kun kaveri hädin tuskin ylttää tankoon. Siis jos tuo nyt ei osukaan telineeseen, niin kuinka paljon hyötyä siitä on että ojennetulla kädellä pitää kiinni? Samaa näkee painonnostajienkin videoilla monesti, valmentaja saattaa takaa telineeseen vaikka teline olisi sellainen, ettei sitä vasten voi voimalla painaa tankoa.

Hävisi painavampana Luke Richardsonille samalla tuloksella 1010,5kg. Jo silloin kaverin raamit tekivät vaikutuksen, painoi n. 175kg, nykyään vieläkin painavampi. Ihan fiksu veto lähteä koittamaan rahakisoihin, harmi ku Big dogs meni ohi.

Luke on kans kunnon geenifriikki. Vaihtoi voimamieslajeihin tänä vuonna ja pari viikkoa sitten voitti Official Strongman mm tittelin. Varmasti tulee olemaan kärkikahinoissa maailman vahvin mies -kisoissa tulevaisuudessa.

Pavlo olis kans kiva nähdä voimamies kisoissa tulevaisuudessa. Nyt jo 21 vuotiaana fysiikka ja tulokset samalla tasolla kun maailman kovimmilla voimamiehillä.

Mä oon aina hieman ihmetellyt, mitä takavarmistaja ajattelee tekevänsä, kun saattaa tankoa takaisin telineeseen ottaen siitä kevyesti kiinni? Tuossa Pavlon videolla varsinkin, kun kaveri hädin tuskin ylttää tankoon. Siis jos tuo nyt ei osukaan telineeseen, niin kuinka paljon hyötyä siitä on että ojennetulla kädellä pitää kiinni? Samaa näkee painonnostajienkin videoilla monesti, valmentaja saattaa takaa telineeseen vaikka teline olisi sellainen, ettei sitä vasten voi voimalla painaa tankoa.
Estää ettei tanko hyppää pois telineestä ja auttaa takaisin laitossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom