POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ja pyysin tässä ketjussa muitakin että jos joku tulisi mun kanssa tekemään kuten suakin privassa. Mutta meillä on semmoinen käytäntö, että privat on privoja, ei niitä kuulu huudella ympäriinsä.
Vielä olis muuten 2 viikkoa aikaa jonkun tulla mukaan treeniin. 185 toistoa vapaata kyykkyä. 105 toistoa on kovaa.

Ja takaan että on elämysmatka toi treeni.

Viimeksi muokattu:
Ja pyysin tässä ketjussa muitakin että jos joku tulisi mun kanssa tekemään kuten suakin privassa. Mutta meillä on semmoinen käytäntö, että privat on privoja, ei niitä kuulu huudella ympäriinsä.
Vielä olis muuten 2 viikkoa aikaa jonkun tulla mukaan treeniin. 185 toistoa vapaata kyykkyä. 105 toistoa on kovaa.
Miksi pitää tulla tänne hehkuttamaan miten rankkaa kyykkytreeniä teet ja "haastamaan" muita tekemään sitä samaa? Mene itse ottamaan joku maksimitreeni jonkun voimailijan kanssa, jos noin kovasti kimppatreenejä halajat.

Miksi pitää tulla tänne hehkuttamaan miten rankkaa kyykkytreeniä teet ja "haastamaan" muita tekemään sitä samaa? Mene itse ottamaan joku maksimitreeni jonkun voimailijan kanssa, jos noin kovasti kimppatreenejä halajat.
Näkeekö kukaan muu miten vihamielistä tää suhtautuminen on täällä ketjussa. Aksu, sulla ei ole mitään muuta kuin valitettavaa jokaisesta mun viestistä. Jos et ole seurannut, mä treenaan todella paljon monien ihmisten kanssa ja teen niistä jopa videoita. Miten sä näät ton noin inhottavasti ja vielä puet sen tommoiseksi vittuiluksi? Saanko kysyä mikä sua tarkalleen niinkuin ottaa päähän?

Näkeekö kukaan muu miten vihamielistä tää suhtautuminen on täällä ketjussa. Aksu, sulla ei ole mitään muuta kuin valitettavaa jokaisesta mun viestistä. Jos et ole seurannut, mä treenaan todella paljon monien ihmisten kanssa ja teen niistä jopa videoita. Miten sä näät ton noin inhottavasti ja vielä puet sen tommoiseksi vittuiluksi?
Mitä helvettiä taas? 😀
Olen kyllä seurannut, katson sun videoita ihan ahkeraan ja mun mielestä ihan hyvä konsepti treenailla eri tyyppien kanssa.
Mutta sun pitää myös ymmärtää nyt se että jos tulet jonnekin voimanostovideoita-ketjuun, haukut lajin huippuja pystyyn, kerrot miten itse teet bodailutreenejä ja haastat muut tekemään samoin, ei voi oikein olettaa kovin innokasta vastaanottoa.

Ihan neutraalisti sanoin tuonkin että mene itse ottamaan maksimivoimatreeni voimailijan kanssa. Ollaan kuitenkin voimailupuolella.

Saanko kysyä mikä sua tarkalleen niinkuin ottaa päähän?
Olen yrittänyt tätä kirjoittaa sulle auki (mm. sivu 428 tässä threadissa), mutta ne viestit olet ohittanut. Pyytäisin lukemaan uudestaan, mutta se on "pelkkää provoa vaan".

Ihan neutraalisti sanoin tuonkin että mene itse ottamaan maksimivoimatreeni voimailijan kanssa
No mites olis vaikka sun kanssa? Kyykky nyt vaikka kun penkki ei enää onnistu ja vetoa pitäis treenata kun en sitä edes tee. Eli parin viikon päästä mennään ottaan kyykky-ykköset. Kerro aika ja paikka(olettaen että ollaan edes järkevän matkan päässä). 7.11 on viimeinen treeni tästä 3kk progesta. Varmaan siinä pitää sit muutama päivä lepää ja sit voin tehdä. Eikä tartte videota tehdä jos et halua. Ihan mielenkiintoista nähdä miten voimiin on vaikuttanut tämmöinen takominen.

Olen yrittänyt tätä kirjoittaa sulle auki (mm. sivu 428 tässä threadissa), mutta ne viestit olet ohittanut. Pyytäisin lukemaan uudestaan, mutta se on "pelkkää provoa vaan".
Laita viestin numero, meillä on eri sivumäärät.

haukut lajin huippuja pystyyn
En, vaan niiden tekniikkaa. Se mimmin instatekniikka on edelleen aivan kauhea, vaikka se sitä ylistättekin.

Viimeksi muokattu:
No mites olis vaikka sun kanssa? Kyykky nyt vaikka kun penkki ei enää onnistu ja vetoa pitäis treenata kun en sitä edes tee. Eli parin viikon päästä mennään ottaan kyykky-ykköset. Kerro aika ja paikka. 7.11 on viimeinen treeni tästä 3kk progesta. Varmaan siinä pitää sit muutama päivä lepää ja sit voin tehdä.

Laita viestin numero, meillä on eri sivumäärät.

En, vaan niiden tekniikkaa. Se mimmin instatekniikka on edelleen aivan kauhea, vaikka se sitä ylistättekin.
En ole Suomessa tällä hetkellä, luultavimmin ensi vuoden puolella Helsinkiin. Jos muistaa silloin vielä niin pistän vaikka viestiä kisapiikkailujen lähestyessä!

#8569 viestin numero. Sun ketjussa kirjoitin myös mainoksiin/siitä viestimiseen liittyen. Tarkoitus ei ole vain vittuilla, vaan yritän sulle avata juurikin tuota että mikä minua (myös muita?) pännii sun ulosannissa. Nuo kuitenkin aika monta tykkäystä saaneet vakiokävijöiltä, joten en usko olevani ainut ajatusten kanssa.

Ei mitään henkilökohtaista vihaa siis, sekä arvostan kyllä että foorumia pidät ja hyviä videoita tuotat 👍🏻

No varmasti suurinta osaa nyppii mun tapa keskustella ja ihan aiheestakin. Oma vika se on, mutta en koskaan hyökkää suoraan henkilöitä vastaan ja ala panettelmaan niitä, kun taas te oikeutatte monasti suoran herjaamisen sillä, että minä esim kärkkäästi kommentoin vaikka hypoteettisesti formulakisojen älyttömyyttä. Ja ymmärrän senkin, että vaikka mä näen omassa toiminnassa paljon vikaa, niin te ette nää koskaan itsessänne vikaa, vaan olette aina täydellisiä. Kuten Thomppa, kun mä kritisoin ulkomaalaisen kyykkytekniikkaa, en sitä tyttöä itsessään, Thompan mielestä on sitten ihan oikeutettua vittuilla mulle henkilökohtaisesti ja kuten näitte, hän ei näe itsessään mitään vikaa.

#8569 viestin numero
Ja kun sä sanoit, että mä nostan itseäni jalustalle kritisoidessani jonkun tekniikkaa, niin säkö et sitten laisinkaan vähättele mua. Sä teet samaa mutta toiseen suuntaan. Tuo sun viesti on pelkkää henkilökohtaista vähättelyä kuin mä olisin haukkunut sun äitiä. Ja edelleen, toi on ihan ok ja oikein ja oikeutettua sun mielestä. Mutta missään nimessä minä en saa sanoa mitään. Esim tässä viimeisimmissä viesteissä kehuin vain tuon yhden tytön penkkitekniikkaa, mutta sekään ei kelvannut, vaan kuulemma nostan itseäni jalustalle. Jatkuvasti, siis kokoajan keskityt henkilökohtaisella tasolla kommentointiin vaikka mä keskustelen asiasta, en ihmisistä.

Miettikää jos mä olisin sanonut kuten Thomppa jollekin, vittu mikä poru siitä olisi alkanut, mutta kun sen sanoi joku muu, niin ei se olekaan pelkkä paska provo, vaan kaikki joukolla komppaamassa. Mun on niin vaikea nähdä, että olisin jotenkin reilusti mukana keskusteluissa. Kokoajan muistetaan painottaa, että mä en tiedä mitään, en saisi kommentoida kun en ymmärrä kyykystä mitään. Penkkiä jos olen nostanut ihan ok tuloksia, niin sekään ei mitään merkitse, vaan se dumataan viimeistään sanomalla se kultasana "lääkkeet".

Mutta joo, kamalasti vikaa on omassa kirjoittelussa, mutta ei se nyt voi olla vain mun vika, osa ei vaan kestä sitä, vaan aloittaa sitten sen oikeutetun mollaamisen ja se on sitten ihan ok tottakai.

No varmasti suurinta osaa nyppii mun tapa keskustella ja ihan aiheestakin. Oma vika se on, mutta en koskaan hyökkää suoraan henkilöitä vastaan ja ala panettelmaan niitä, kun taas te oikeutatte monasti suoran herjaamisen sillä, että minä esim kärkkäästi kommentoin vaikka hypoteettisesti formulakisojen älyttömyyttä. Ja ymmärrän senkin, että vaikka mä näen omassa toiminnassa paljon vikaa, niin te ette nää koskaan itsessänne vikaa, vaan olette aina täydellisiä. Kuten Thomppa, kun mä kritisoin ulkomaalaisen kyykkytekniikkaa, en sitä tyttöä itsessään, Thompan mielestä on sitten ihan oikeutettua vittuilla mulle henkilökohtaisesti ja kuten näitte, hän ei näe itsessään mitään vikaa.

Aikuinen ihminen eikä pääse tuosta kohta kuukauden takaisesta ylitse. Eikö tuo nyt ole riittävän monta kertaa käyty läpi. Olen pahoillani kun aiheutin noin paljon mielipahaa.

Aikuinen ihminen eikä pääse tuosta kohta kuukauden takaisesta ylitse. Eikö tuo nyt ole riittävän monta kertaa käyty läpi. Olen pahoillani kun aiheutin noin paljon mielipahaa.
No jatkossa älä mene sille linjalle, niin ei tartte käydä asioita sitten läpi moneen kertaan. Ihan tarpeetonta se oli sulta. Ja mä olisin voinut kommentoida sitä kyykkyä jotenkin miedommin. Mutta pahoin pelkään, että vastine olisi ollut aivan sama kuitenkin, mähän en kyykystä mitään tiedä.

Kertoo kyllä lajista aika paljon, että mistään mitään tietämätön onnistui penkkaaamaan ihan hyvät romut ja kyykkykin kulkee ihan mallikkaasti. Eli tämä laji ei vaadi vittuakaan tietotaitoa mistään, tätä voi selkeesti tehdä tietämättä yhtään mitään nostamisesta. Mä hävisin viimeisessä kisassa Toni Salinille joka otti 260kg, se ei varmaan edes tiennyt liikkeen nimeä.

Viimeksi muokattu:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
No jatkossa älä mene sille linjalle, niin ei tartte käydä asioita sitten läpi moneen kertaan. Ihan tarpeetonta se oli sulta.

Ehkäpä voisit myös vastaavassa tilanteessa itse ilmaista asian vähemmän provoavaan ja negatiiviseen sävyyn niin vältyt tilanteiden eskaloitumiselta. Vai oliko kommenttisi mielestäsi asiallinen?

Mä en kestä katsoa noita rumia kyykkyjä, enkä pidä niitä edes kyykkyinä. Ne vähän halveksuu hienoa liikettä. Vähän sama kun reteilis superautolla ja luistattais kytkintä ku hullu. Lähinnä siis toi edellinen naikkosen tekemä mikä vitun lie kyykky. Joo joo, kuormia siinä vaan nostellaan, mutta eikö niitä voi nostaa helvetti miehekkäästi reisillä?

Ehkäpä voisit myös vastaavassa tilanteessa itse ilmaista asian vähemmän provoavaan ja negatiiviseen sävyyn niin vältyt tilanteiden eskaloitumiselta. Vai oliko kommenttisi mielestäsi asiallinen?
Onko siihen ratkaisu alkaa lässyttämään pelkkää paskaa musta? Ja mikään ei muuta sitä faktaa, että se naisen nosto oli ehkä rumin salinosto koskaan.

Viimeksi muokattu:
No nyt kyllä liioittelet aika pahasti. Katso edes yksi gym fails video tubesta, ja näet varmasti paljon kauheampaa tekemistä.
No joo noi failit toki erikseen, ne ei ole tosissaan nostavia, vaan yleensä jotain hulluja jotka vain ovat salille eksyneet. Se mimmi oli kuitenkin kisaava nostaja ja en vain ymmärrä miksi tekniikka rikotaan niin pahasti treeneissä. Mitä se edistää kuin vain loukkaantumisriskiä. Kisoissa sen ymmärtää kun siellä on ne kolme nostoa joista ehkä yhteen joutuu sitten laittamaan kaikki mitä irtoaa what ever it takes. Mun pointti alusta saakka ja edelleen on, että treeneissä toteutetaan teknisesti rutiinilla nostot ja se rikotaan vain äärimmäisissä tapauksissa. Eli penkissä ei nostella ykkösiä salilla perse ilmassa pompotellen jne. Mutta kovin monella on mentaliteetti, että kun kyse on voimanostosta, niin ihan sama miten nostaa kunhan nostaa salilla. Bodauksessa ymmärretään paljon paremmin, ehkä voimailijat sitten on tyhmiä, en minä tiedä. Ja kommentti "no se sentään on maailmanmestari" osoittaa että osa voimailijoista tosiaankin on tyhmiä. Jos maailmanmestarilla kestää paikat nostaa epäpuhtaasti, niin sitten sitä apinoidaan itsekin ja luullaan jopa että se on oikea tapa.

Bodauksessa katotaan aina tarkemmin, esim ei kukaan ala apinoimaan ja ylistämään Branch Warrenin tekniikoita, vaan kaikki ymmärtää, että se ryskää ku hullu ja se on sen valinta ja se kestää niin tehdä. Ei kukaan tule sanomaan että se on Arnold classic voittaja, että kaikki jotka kritisoi sitä, ei tiedä mitään.

Onhan Noriega ottanut jonkun 220 treeneissäkin. Vähän kyllä triggeröi tuo sen tekniikka, mutta sääntöjen puitteissa mennään 😄
Saman tyypin kyykyt on aivan hirveää katseltavaa - hirveää siis siksi, että happi tuntuu loppuvan pelkästään katsoessa niitä.

View: https://www.instagram.com/p/B1E-k4SAKQl/

En oo ikinä nähnyt että kukaan noin pitkään pidättää hengitystää ennen kun lähtee kyykkyyn :D

E: Itteenikin triggeröi tuo tekniikka! Nimittäin siksi kun ite ei saa noin hyvää kaarta! Olen kateellinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom